lojsan
Kvinna ·
14 nov, 2013
295 cc känns stort för visuell B-kupa??
Varit på konsultation idag och blev rekommenderad anatomiska gelehallon (Mentor cpg 322 medium hög, moderate plus) 295 cc eller 330 cc.
Jag har i stort sett ingen egen bröstvävnad, fyller inte ut en A-kupa och har 11,5 i bröstbredd, 165 lång 57 kg. Enligt dem ska det motsvara en B-kupa och se naturligt ut.
Jag är rädd att det ska se för stort ut. Är det någon annan här som har ungefär samma mått som mig, vad har ni valt?
Sortera efter

Lillans
Kvinna ·
16 nov, 2013
mody skrev:
Kushikimeka skrev:
Jag är lite mindre än dig och har lagt in 240/255 medelprofil, låg på en
C-kupa medan svullnaden höll i sig, verkar nu 3v senare gått ner till
en B-kupa.. Har framför så inte helt hundra på om de blir något
större eller bara går ner en bit nu.
Gilla

mody
Kvinna ·
16 nov, 2013
Ser att min mobil gör att det ser ut som att jag är dyslektiker-.-Haha jag är ett sånt fall som äter o äter men inte går upp i vikt men efter operationen har jag gått upp minst 1kg!:)
Gilla

Lillans
Kvinna ·
16 nov, 2013
mody skrev:
Ser att min mobil gör att det ser ut som att jag är dyslektiker-.-Haha jag är ett sånt fall som äter o äter men inte går upp i vikt men efter operationen har jag gått upp minst 1kg!:)Gilla

LittlemissDaisy
Kvinna ·
17 nov, 2013
lojsan skrev:
LittlemissDaisy skrev:
lojsan skrev:
Varit på konsultation idag och blev rekommenderad anatomiska gelehallon (Mentor cpg 322 medium hög, moderate plus) 295 cc eller 330 cc.
Jag har i stort sett ingen egen bröstvävnad, fyller inte ut en A-kupa och har 11,5 i bröstbredd, 165 lång 57 kg. Enligt dem ska det motsvara en B-kupa och se naturligt ut.
Jag är rädd att det ska se för stort ut. Är det någon annan här som har ungefär samma mått som mig, vad har ni valt?
Det blir säkert bra på dig! Har du bokat op-tid?
Jag måste fundera lite till på storlek. Vill fylla ut en BH men inte ha stora, men eftersom jag inte har några bröst nu så kändes allt stort på konsultationen. Ska göra ristestet och gå runt hemma :)
Gilla

lojsan
Kvinna ·
22 nov, 2013
Jag har inte bokat operation än. Var på en till konsultation i veckan på Läkarhuset Norr. Fick träffa en läkare där och han rekommenderade samma implantat som konsultationen på Polarkliniken, dvs Mentor 295 cc el. 330 cc. Då nämnde jag inte att jag varit på en konsultation tidigare. Han tyckte inte heller att jag skulle ta mindre då jag är så bredaxlad och muskulös (som han uttryckte det). Nu måste jag bara bestämma mig, men det lutar nog åt 295 cc.
Gilla

Cagi00
Kvinna ·
22 nov, 2013
lojsan skrev:
Gilla

lojsan
Kvinna ·
28 nov, 2013
Nu har jag bokat operation! Det blir på Läkarhuset Norr hos Göran Stålhult den 18 dec. Jippie!! Jag har bestämt mig för 295 cc men kommer att prova båda storlekarna (även 330 cc) före op. Känns så bra att äntligen bestämt sig och bokat tid.
Gilla

mody
Kvinna ·
28 nov, 2013
Det blir nog bra ska du se, lycka till!:)
Gilla