Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

3 månader! *Bilder - Helkropp 350cc*

Bröstförstoring
Hej
Guu vad tiden går fort, mina nya vänner fyller strax 3 månader..wow!
Tänkte dela med mig av utvecklingen från före operation och nu till 11 veckor.

Jag nojjade mig väldigt mycket för ett par veckor sedan ang höjdskillnad mellan mitt högra och mitt vänstra, vänster satt lite högre upp och hade inte lika fin underpol som höger.
Nu har det gått ett par veckor till och till min stora glädje börjar vänster bröst maka sig ned mer och mer..det kvarstår dock en liten höjdskillnad men jag får lita på min kirurg och tro på det han säger: "Det kommer rätta till sig och bli jämt, ha tålamod" 🙂

Lägger även upp en helkroppsbild så att ni som funderar på storlekar/implantattillverkare osv får en uppfattning om hur det ser ut till helheten.
Jag är ganska kort, 156cm och var från början helt platt i stort sett. Jag väger 47kg.

Det är Mentor Siltex High Profile Coh1 350cc, texturerade runda implantat.

Det är först nu jag verkligen börjar gilla mitt "nya jag" och känner mig ett med brösten 👍
24

Sortera efter

Doris77

Doris77

Kvinna ·

Otroligt fint! Vill oxå ha sådanna bröst! :)
Gilla
Molle1981

Molle1981

Kvinna ·

Verkligen fina!!!
Gilla
emsann

emsann

Kvinna ·

Jätte fina är dom!! Är precis som du i kg nästan längd också:) hoppas mitt blir lika bra som dina blev!:D
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Kommer säkert jämna till sig i höjdskillnad. Håller tummarna. Mina gjorde tyvärr inte det efter korr(sänkta bröstveck) då jag fick inflammation i vänster, som nu fastnat högre upp :( Mina är ca 5 månader nu och får se vad läkaren säger 4nov på kontrollen. Men dina ser jättefina ut till din kropp :))
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Så himla fina! Och resten inte att leka med heller!
Gilla
Äntligen2013

Äntligen2013

Kvinna ·

Skitsnygg hela du, grattis till toppenresultat = )
Gilla
camii

camii

Kvinna ·

fuck va snygggt resultat REDAN ! din jävel haha
Gilla
Sandrupp

Sandrupp

Kvinna ·

Jättefint! Jag funderar också på runda 350cc hp, så roligt att se!
Gilla
Tantjs

Tantjs

Kvinna ·

Super snyggt som gjorda på din välsvarvade kropp :)
Gilla
just-for-me

just-for-me

Kvinna ·

Äntligen är jag silvermedlem och kan se dina bilder! Hoppas höjdskillnaden ger sig så du känner dig nöjd ! I övrigt tycker jag dem ser riktigt fina ut och passar verkligen till din kropp! GRATTIS
Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Jättesnygga! Passar bra till din kropp.
Gilla
Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

Tack tjejjer för alla positiva kommentarer, ni e för gulliga <3
Gilla
Kevlarsjäl

Kevlarsjäl

Kvinna ·

Skitsnygga!! Ser större ut än 350cc också :)
Gilla
shewolfine

shewolfine

Kvinna ·

Kan inte se silverbilder än, men det jsg ser , ser bra ut! La in 350cc runda släta bakom muskel i tisdags! De känns små än så länge men de kanske "poppar fram"? :) grattis till dina fina bröst!
Gilla
tosselillan

tosselillan

Kvinna ·

Skitfina!! (rent ut sagt 😛)

Själv är jag lika lång (kort) som du men väger lite mer. Jag ska opereras nästa fredag (jikes!) och ska lägga inn 300cc/400cc. Eller något där mittemellan. Bestämmer mig tillsammans med kirurgen precis innan op.

Jag hoppas SÅ att mitt slutresultat iaf kommer liiiite åt ditt håll, för som sagt; dina nya bröst är skitsnygga! Var nöjd👍

Gilla
Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

Åh tack tjejer :)
Gilla
Jonna

Jonna

Kvinna ·

shewolfine skrev:
Kan inte se silverbilder än, men det jsg ser , ser bra ut! La in 350cc runda släta bakom muskel i tisdags! De känns små än så länge men de kanske "poppar fram"? :) grattis till dina fina bröst!
Känns dina fortfarande små?
Gilla
JDenis

JDenis

Kvinna ·

åhh va snygga dem är =)

Gilla
Jonna

Jonna

Kvinna ·

Cagi00 skrev:
Hej
Guu vad tiden går fort, mina nya vänner fyller strax 3 månader..wow!
Tänkte dela med mig av utvecklingen från före operation och nu till 11 veckor.

Jag nojjade mig väldigt mycket för ett par veckor sedan ang höjdskillnad mellan mitt högra och mitt vänstra, vänster satt lite högre upp och hade inte lika fin underpol som höger.
Nu har det gått ett par veckor till och till min stora glädje börjar vänster bröst maka sig ned mer och mer..det kvarstår dock en liten höjdskillnad men jag får lita på min kirurg och tro på det han säger: "Det kommer rätta till sig och bli jämt, ha tålamod" 🙂

Lägger även upp en helkroppsbild så att ni som funderar på storlekar/implantattillverkare osv får en uppfattning om hur det ser ut till helheten.
Jag är ganska kort, 156cm och var från början helt platt i stort sett. Jag väger 47kg.

Det är Mentor Siltex High Profile Coh1 350cc, texturerade runda implantat.

Det är först nu jag verkligen börjar gilla mitt "nya jag" och känner mig ett med brösten 👍

[/ Ser ju jätte bra ut! Jag har också valt 350cc men är 159cm
Gilla
Berren

Berren

Kvinna ·

Hej! Jag väger 56 kg och är 163 cm. Har tre barn som helammande i mer än ett år. Försöker bestämma mig om jag ska ta 325 eller 350 cc är du nöjd med storleken? Jag vill ha en naturlig look
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem