Cagi00
Kvinna ·
3 månader! *Bilder - Helkropp 350cc*
Hej
Guu vad tiden går fort, mina nya vänner fyller strax 3 månader..wow!
Tänkte dela med mig av utvecklingen från före operation och nu till 11 veckor.
Jag nojjade mig väldigt mycket för ett par veckor sedan ang höjdskillnad mellan mitt högra och mitt vänstra, vänster satt lite högre upp och hade inte lika fin underpol som höger.
Nu har det gått ett par veckor till och till min stora glädje börjar vänster bröst maka sig ned mer och mer..det kvarstår dock en liten höjdskillnad men jag får lita på min kirurg och tro på det han säger: "Det kommer rätta till sig och bli jämt, ha tålamod" 🙂
Lägger även upp en helkroppsbild så att ni som funderar på storlekar/implantattillverkare osv får en uppfattning om hur det ser ut till helheten.
Jag är ganska kort, 156cm och var från början helt platt i stort sett. Jag väger 47kg.
Det är Mentor Siltex High Profile Coh1 350cc, texturerade runda implantat.
Det är först nu jag verkligen börjar gilla mitt "nya jag" och känner mig ett med brösten 👍
Sortera efter

Nana19
Kvinna ·
Kan inte se dina bilder än ? undrar om dina bröst blivit mjuka än? Mina är 3 månader men känner att de fortfarande är väldigt hårda och runda. Enligt min klinik måste man ha på sig sport-bh i 6 månader och man får inte massera, undrar om det kanske är därför mina inte har förändrats så mycket i form och mjukhet? Hur var det för dig?
Gilla

Glittertuttar
Kvinna ·
Hej!
Hur ser jag bilderna?
Gilla

yris
Kvinna ·
Det verkar vara en gammal tråd från 2013, så bilderna kanske inte finns kvar. Jag har uppdaterat med nya bilder på 6 månader "gamla" bröst. Motiva ergononix 245 cc. Jag är mycket nöjd och de känns mjuka och följsamma, men ändå på plats.
Gilla

celiaaa
Kvinna ·
Jättebra
Gilla