Anonym användare
16 apr, 2011
300 cc för mkt?
Ska opereras på Citadellkliniken i Landskrona den 1 juni. Var på konsultation och Dr Tuve rekommenderade mig att lägga in 300cc. Är ju livrädd för att de ska bli förstora!!! Vill inte ha några superboobs!! Någon som har lagt in 300cc och har bilder att bjuda på? eller erfarenheter att delge en osäker själ? 35 år 168 cm 58 kg
Sortera efter

Anonym användare
16 apr, 2011

Anonym användare
16 apr, 2011

malinn
Kvinna ·
16 apr, 2011
japp...ta 3 dl ris så motsvarar det 300 cc.....jag har just lagt in 350...moderate plus...känns riktigt bra faktiskt är 158 cm med mkt små bröst innan.... lycka till med ristestet :=)....

optimus
Kvinna ·
16 apr, 2011
Vet inte vad du har för BH-storlek och så idag men med 300 cc får du inga superboobs oavsett, däremot säkert supersnygga boobs :) Väldigt vanlig storlek och jag tror du kommer bli nöjd! Lycka till!!

Anonym användare
16 apr, 2011

Anonym användare
16 apr, 2011

Anonym användare
16 apr, 2011
Jag är 174 och väger 62. Jag tog 250CC men ångrade mig faktiskt lite efteråt, jag hade gott kunnat ta lite större.
Risken är nog större att man ångrar sig för att man fått för små... Det skiljer inte så mycket mellan 250 och 300.
Inte så mycket mellan 300 och 350 heller. Men mellan 250 och 350 börjar man se skillnad. Det kommer i vilket falls om helst
bli skitsnyggt!!! :D

Meryl
Kvinna ·
16 apr, 2011

Anonym användare
16 apr, 2011

Anonym användare
16 apr, 2011

Anonym användare
16 apr, 2011
Meryl, var har du köpt din OP-BH??? Den såg ut att vara bra...
Kul med en till Ume-tös. Har du varit på Läkarhuset och jämfört Polar?
Gick allt bra på Polar? Bra intryck?

Ina
Kvinna ·
16 apr, 2011
Har också opererat mig på polar :) Sport bh:n får man från polarkliniken, shock sbsorder running,tror jag den kallas :) Alla var heeelt underbara på polarkliniken :) Jätte snälla och gulliga !

Anonym användare
16 apr, 2011
Men se där :)
Jahaaa.. undra om man kan köpa loss den privat?! :)
Alla på Läkarhuset har också varit supergulliga, jag har varit där några vändor nu
och de får en alltid att skratta ända in i narkosen haha... :D (och skratta sig ur den)
Ska fylla på läpparna där snart, men ska kolla upp polarkliniken på en annan grej.
Vet du om de gör näsor?

Ina
Kvinna ·
16 apr, 2011
Jo men dom har den på stadium och på löpkliniken :) Jag har ingen aning om dom gör näsor,men kolla hemsidan :) Har du förstorat dina bröst på nytt eller?:)

Malin88
Kvinna ·
16 apr, 2011
det komemr inte bli så stort, vi är lika långa men ajg väger lite mindre, och 390cc, blev lite större än normalt, men inget som sticker ut och hade kunant ta mkt större. men 300cc kommer bli fint och en diskret förstoring :)

optimus
Kvinna ·
16 apr, 2011
Vet inte om du menade mig när du frågade om OP, jag opererades 8 feb... och hade inte så fasligt ont.. självklart ont men inte så jag inte kunde vara uppe å gå å så :) men jag har lagt mina framför musken, vilket generellt sätt gör mindre ont, har dock väldigt hög smärttröskel oxå.. :) har även lyft mina!

Anonym användare
17 apr, 2011
Ina: Tack för tipset! Det bär av till Stadium på en gång! Jag ska göra mina igen. Det blev fel första gången så
nu är jag på en liten B-kupa igen, men tänkte ladda i 350-390CC under hela bröstmuskeln i september.
Meryl: Jag hade också över bröstmuskeln första gången och gjorde ett lyft . Det gick bra och inte så smärtsamt. Jag är också av
den "tåligare" varianten. Jag hade bara funderingar på om du jämfört klinikerna i pris och bemötande och vad
för inlägg som finns att välja mellan. På Läkarhuset finns, vad jag vet, bara Mentors texturerade runda och halvprofil.
Det kanske är bättre att ha en högprofil när man tar under hela muskeln?!

Ina
Kvinna ·
17 apr, 2011
så lite så:) Kör med 390cc ;)

Anonym användare
17 apr, 2011
Haha... I will surtenly try! Min kirurg är inte riktigt med på noterna tror jag men men,..
Det är viktigt för mig och jag vill vara riktigt fin (enligt eget tycke och tänk)

Meryl
Kvinna ·
17 apr, 2011
Jag jämförde aldrig med läkarhuset norr, visste så många som gjort på polar & blivit nöjda :) Och tycker absolut du ska ha högprofil :P Mina är inte alls för putiga :P Glad att jag inte tog mellan profil, blir lätt så platt:PP Min sport bh är den bästa , har beställt många andra på nätet tex abecita kimberly & freja Active men tycker ingen är så bra som denna :) den ger så bra stöd.. Jag har iaf vart super nöjd med den! När ska du operera dig mrs plastic? :)
Hej hej!
Har inte gjort min op än men vi e ungifär lika långa och väger lika mkt.
Men iaf, på min konsultation så valde jag 350cc och min kirrurg sa att de skulle ge mig en c-kupa och nu har jag sprungit runt med ristestet (både hemma och med vänner som vet om op hihi) och de jag har fått höra är att de absolut inte ser stort ut på mig och att de ser helt naturligt ut.
Har även testat att ha de i stallet bara för att se hur de funkar med rörligheten ect och de kändes toppen.
Så mitt tips är att om du är tveksam. Ha riset på dig. Gör vardaggrejer, tvätta,städa,diska,laga mat,byt lakan, fika,dansa runt i vardagsrummet, gå ut med hunden om du har nån du vet, provkör storleken i vardagen.
De kanske låter tokigt men de hjälper. Väldigt mkt faktiskt.
Ska på min andra konsultation nu den 2maj och har faktiskt bestämt mig för att gå upp till 375cc efter många om och men och en massa kanske. Men de e den storleken som har känts bästa.
Hoppas att detta kan vara till lite hjälp iaf, även om jag inte gjort min op än. =)