Anonym användare
16 apr, 2011
300 cc för mkt?
Ska opereras på Citadellkliniken i Landskrona den 1 juni. Var på konsultation och Dr Tuve rekommenderade mig att lägga in 300cc. Är ju livrädd för att de ska bli förstora!!! Vill inte ha några superboobs!! Någon som har lagt in 300cc och har bilder att bjuda på? eller erfarenheter att delge en osäker själ? 35 år 168 cm 58 kg
Sortera efter

josefineb
Kvinna ·
17 apr, 2011

Meryl
Kvinna ·
17 apr, 2011
Gå på min profil och kolla mina bilder :D vet inte om du kan se alla ännu men endel borde du se:P

Anonym användare
17 apr, 2011
Jag jämförde aldrig med läkarhuset norr, visste så många som gjort på polar & blivit nöjda :) Och tycker absolut du ska ha högprofil :P Mina är inte alls för putiga :P Glad att jag inte tog mellan profil, blir lätt så platt:PP Min sport bh är den bästa , har beställt många andra på nätet tex abecita kimberly & freja Active men tycker ingen är så bra som denna :) den ger så bra stöd.. Jag har iaf vart super nöjd med den! När ska du operera dig mrs plastic? :)
OK! Jag har tittat på Polar också och ska se om jag kan få till en OP där. Jag ska iaf be om sport-bh:n ;)
Jag ska in igen i September och fixa till boobsen. SKA HA... *bestämd*

Anonym användare
17 apr, 2011
Josefin, tack jag ska kolla :)
Kirurgen och jag kom överens om 250 när jag skulle lägga framför men nu när de ska
in bakom så vill jag ha större. Dessutom ångrade jag mig lite grann att jag inte tog
större på en gång förra gången. Hade inte gjort något om jag hade tagit 325CC iaf.
Så nästa bli nog närmare 400CC

Nymfetamine
Kvinna ·
18 apr, 2011

Anonym användare
18 apr, 2011
Jag har 300 cc MP. Tidigare 70B / 75A. Kan ha 70E men ska egentligen ha 65F eller 60F-FF (beror helt på märke)
I samband med korrigering tänkte jag gå upp till 400-450cc.

Anonym användare
18 apr, 2011
Meryl dina ser superfina ut, hur mkt hade du lagt in?
// Tessanbellan

Meryl
Kvinna ·
19 apr, 2011
Tack!! :) jag la in 375cc :P är jätte nöjd.. hade kunnat ta liiite större men är nöjd ändå dom är ganska stora iaf :D
Jag har lagt in 300 cc, hade absolut ingenting innan.
Landade på en 70D-kupa, ser dock inte alls stort ut. Har bilder i profilen :)