Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
34an profilbild

34an

Kvinna ·

25 jan, 2017

300 för litet?

Bröstförstoring

Ska boka implantaten imorgon . Velar som ni vet mellan 300 el320 Är det för lite med 300 för att känna att jag får bröst? Vill inte ha fööör små men rädd för för stora. Tänker att jag kan ha en mer vadderad bh isf med 300 men svårare att klä ner om det blir för stort. Hur känner ni med implantaten ? Någon med 300 tex? Ville ha mer? Nöjda? Eller 320 som inte velatha mindre etc! Har sån beslutsångest även att det är så lite!

35

Sortera efter

lojsaaan1

Kvinna ·

25 jan, 2017

jag velar mellan 300 eller 355 :) Kommer nog välja 355 för att lägger man bakom muskeln så försvinner de ca 50cc :)
Gilla

Laylla

Kvinna ·

25 jan, 2017

Skriv dina höjd, vikt och mått under bröst
Gilla

Linnea

Kvinna ·

25 jan, 2017

Tänk på att det bara skiljer en dryg matsked i stl! :) Inte mycket alls alltså! ;) Velar själv mellan 340 och 375.... :p Tror ni 375 blir för stort på en liten tjej?
Gilla

Fancypants

Kvinna ·

25 jan, 2017

Har också så svårt att bestämma mig! Velar ju även mellan två olika slags implantat, känns omöjligt att komma till ett beslut :D
Gilla

tnj

Kvinna ·

25 jan, 2017

Hej! Jag valde att operera mina bröst för 2 år sen eftersom jag hade nästan obefintliga. Jag valde att lägga i 300cc och var rädd att det skulle bli för stort. Sen dagen jag kom hem har jag ångrat att jag inte vågade lägga i mer. Nu ska jag göra en korrigering och då har jag även valt att ta en större storlek. 25 cc kommer inte göra någon synbar skillnad på storleken. Jag ska göra mellan 450-500cc denna gången. Det låter mycket men är ungefär en storlek större än vad jag har idag. Har många vänner som har opererat sina bröst. De flesta har lagt i 400-450 cc men alla har blivit storleksblinda. Jag rekommenderar dig att gå upp i storlek även om det låter mycket.
Gilla

tnj

Kvinna ·

25 jan, 2017

Jag gjorde förresten mina bröst hos Peter Cosmo. Ser att även du har bokat tid hos honom. Nästan ingen som har sett att jag har opererat brösten förutom dom jag är allra närmst. Efter att jag har sett många bilder tycker jag faktiskt att 375 ger ett naturligare resultat än 300- Våga ta mer!
Gilla

tnj

Kvinna ·

25 jan, 2017

Jag gjorde förresten mina bröst hos Peter Cosmo. Ser att även du har bokat tid hos honom. Nästan ingen som har sett att jag har opererat brösten förutom dom jag är allra närmst. Efter att jag har sett många bilder tycker jag faktiskt att 375 ger ett naturligare resultat än 300- Våga ta mer!
Gilla

34an

Kvinna ·

26 jan, 2017

Tack ! Väger 55 56 kg 170 lång smal bröstkorg och typ inget bröst. Har Dock mer fokus på min mage just för tillfället :(
Gilla

Laylla

Kvinna ·

26 jan, 2017

Låter att men både varianter du får en liten C-cupa, ca 70C
Gilla

Laylla

Kvinna ·

26 jan, 2017

och visuellt blir det en liten 2 storlek (silikonbröst kräver större BH cupa)
Gilla

34an

Kvinna ·

26 jan, 2017

Grrrr ja jag vet många som skriver att man ska ta de större. Vill ju inte ångra det!
Gilla

Laylla

Kvinna ·

26 jan, 2017

34an skrev:

Grrrr ja jag vet många som skriver att man ska ta de större. Vill ju inte ångra det!

Jag säger så...om 320 blir för stor, så 300 blir för stor också, eftersom det finns ingen skillnad mellan de. Med både du får små bröst och kanske ska ångra att de blev för små, eftersom du tänkte att de kommer att bli lite större. Som jag skrev tidigare, kan bröst med 2 storlek bli för stora? Och 2 det är maximum vad du kan få med 300 eller 320. För din höjd ca 170-180cc ger +1 storlek visuellt. Så 300 ger dig mindre än 2. Med din egen vävnad blir det ca 2.
Gilla

34an

Kvinna ·

26 jan, 2017

Tack att du orkar bry dig ...... så du tucker 320 och det blur väl inte bara två bröst på mig. Har typ noll bröst idag
Gilla

Laylla

Kvinna ·

26 jan, 2017

300 och 320 skiljer sig med 2,5 mm i bred) så med 320cc blir det 0,5 sm mindre mellanrum än med 300cc. Tycker att det är svårt att se skillnaden mellan de 2. Om du har ingen bröst, då dessa implanter ger dig verkligen små bröst, jag tycker att du kan bli lite besviken...titta inte på olika flaskor med 300ml osv (det gjorde jag hah), i din kropp och under muskel blir det helt annan. Pluss du är ganska lång tjej, och höjd också sväljer mycket av storlek.
Gilla

Ilovelove

Kvinna ·

26 jan, 2017

Jag la in 350 cc och är lång men väldigt smal i överkroppen. Ser jag mej naken i spegeln är det två stora tuttar men med kläder ser det naturligt ut! :-)
Gilla

Laylla

Kvinna ·

26 jan, 2017

Ilovelove skrev:

Jag la in 350 cc och är lång men väldigt smal i överkroppen. Ser jag mej naken i spegeln är det två stora tuttar men med kläder ser det naturligt ut! :-)

Du har hög profil, hur många sm i profilen? 300 och 320 motiva är bara 3,9
Gilla

34an

Kvinna ·

26 jan, 2017

Önskade du mindre implantat nu då el trivs du? Alltså jag har knapp halv a kupa idag så bättre måste det ju bli vilket som ! Tycker duna ser jätte bra ut!
Gilla

Geishal

Kvinna ·

26 jan, 2017

Fast jag vill inte alls påstå att den storleken ger små bröst.. jag är 171, 63kg och rätt bredaxlad.. jag känner mig helt klart bystig avklädd och dom känns stora i tighta tröjor samtidigt som dom är diskreta och kan döljas med lite lösare tröjor.. sen är ju allt en smaksak vad som är stort och vad som är litet. Men kan hålla med om att 300 och 320 inte kommer ge någon märkbar skillnad i resultat.
Gilla

Laylla

Kvinna ·

26 jan, 2017

Geishal, håller med att det är smaksak vad är små och vad är stor. Jag tycker att du har 2 storlek visuellt, och samt du hade någon egen vävnad, det spelar ju också roll. Om tjejen har ingen bröst och put impanter med profil 3,9sm då blir det ganska små bröst
Gilla

34an

Kvinna ·

26 jan, 2017

Söta ni är snälla ni !!! Tack snälla
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem