Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bettyboopish profilbild

Bettyboopish

Kvinna ·

30 maj, 2017

310 eller 380 cc mf ??!

Andra bröstoperationer

Om några veckor ska jah göra bröstlyft samt förstoring på citadellkliniken. Vid konsultationen provade jag 310 cc lågprofil och 380 mellanprofil, ska ha 12,5 cm i bredd. Jag valde 310 låg profil runda gelehallon under muskeln vid konsultarionen, men nu börjar jag vela... Har läst bla här att om man väljer under muskeln så försvinner en del av storleken och visserligen vill jag ju inte ha några jätte kanoner, vill ha som en lagom C kupa, är 173 cm lång och väger 63 kg. Vad hade ni valt, jag provade ju 380 cc på konsultationen och tyckte de va för stort för mig och tyckte att 310 va precis lagom, men om det försvinner lite om man lägger under muskeln kanske 310 blir för lite? Råd tack! Gärna o nån har bild på 380 eller 310cc? :)

25

Sortera efter

Diver77

Kvinna ·

19 jun, 2017

Erbjöd inte Charles dig Motiva? Blir så nyfiken på varför han tyckte du skulle ha Allergan när Motiva verkar vara så i ropet nu.
Gilla

Softspot

Kvinna ·

21 jun, 2017

Diver77 skrev:

Erbjöd inte Charles dig Motiva? Blir så nyfiken på varför han tyckte du skulle ha Allergan när Motiva verkar vara så i ropet nu.

Om det är mig du tänker på så ja, Charles förordade Allergan anatomiska till mig. Tänker att han är proffsig och utgick från mitt önskemål om naturligaste form/droppform dvs mindre överpol. Tror jag skulle bli jättenöjd med den formen. Dock har jag själv vägt för- och nackdelar och kommit fram till att jag helst vill ha Motiva.
Gilla

Diver77

Kvinna ·

21 jun, 2017

Okej, det kan du helt säkert få hos Charles med (jag fick ju det).
Gilla

Plockepinn

Kvinna ·

16 jul, 2017

Jag bytte från 285 mini till 380 demi. Ska opereras i början på september. Hoppas att jag har valt rätt så dom inte blir för stora..
Gilla

Jebny

Kvinna ·

27 jul, 2017

Bettyboopish - tänkte bara kolla hur det gått för dig? Jag har op om mindre än 2 veckor och börjar fundera på storlek och så igen :) Vad valde du (blev det det du planerade) och är du nöjd med resultatet?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem