Anonym användare
04 mar, 2013
310/345cc, 4 dagar *bild*
har lagt upp nya bilder på mina 4 dagars gamla boobs. lite ojämna men det fixar väl till sig?
Sortera efter

Fluff
Kvinna ·
04 mar, 2013
De blir ju jättefina när de är färdigbakta.
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
04 mar, 2013
Jag tittade på din sida - dom är kanonfina! 🙂
Gilla

Anonym användare
04 mar, 2013
Ja, den ena är jätterund och fin men den andra ser ut som brösten gjorde innan, alldelses slapp och hängig :(
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
04 mar, 2013
Snula skrev:
Ja, den ena är jätterund och fin men den andra ser ut som brösten gjorde innan, alldelses slapp och hängig :(Tycker nästan att brösten ändrar sig timme för timme. Igår hade jag två stenhårda koner, idag har jag två riktigt runda bomber.
Men det tar nog tid 🙂
Gilla

Anonym användare
04 mar, 2013
Ja herregud! Och smärtan är lika dan! Fram och tillbaka hela tiden!
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
04 mar, 2013
Snula skrev:
Ja herregud! Och smärtan är lika dan! Fram och tillbaka hela tiden!Igår gjorde det för djävligt ont 🙁 Men idag tycker jag att det känns bättre. Man kan i alla fall andas.
Gilla

Anonym användare
04 mar, 2013
Okej, jag har haft så kramper lite då och då! Och inte speciellt svårt att andas :p alla är vi olika :)
Gilla

tjej 28
Kvinna ·
07 mar, 2013
när kan jag se dina bilder?
Gilla

Anonym användare
07 mar, 2013
När du är silvermedlem, skriv en signatur och var så aktiv du kan :)
Gilla

Anonym användare
07 mar, 2013
Om du vill kan du gå in på min blogg och kolla, där finns det också bilder :) biggerboobs.blogg.se an: snula lösen: biggerboobs
Gilla

tjej 28
Kvinna ·
08 mar, 2013
oj de var schysst:) jag tycker dom ser kanon ut, är intresserad av din storlek. har du nån före bild på boobsen?=)
Gilla

Anonym användare
08 mar, 2013
Tack! :) ja det finns också på bloggen, fast det var ganska länge sen jag la upp det satt du får nog gå ganska långt bak :)
Gilla

tjej 28
Kvinna ·
10 mar, 2013
nu har jag kikat på innan op, vi har nästan identisk utgångsläge =) håller tummarna att jag slipper lyft=)
Gilla

Stolthet
/ ·
10 mar, 2013
Hur ser jag bilderna? :)
Gilla

Anonym användare
10 mar, 2013
Aha va spännande! Vart ska du på konsultation? :)
Gilla

Anonym användare
10 mar, 2013
Man måste vara silvermedlem, men det finns bilder på min blogg som du kan kika på!
Www.biggerboobs.blogg.se
An: snula
Lösen: biggerboobs
Gilla

tjej 28
Kvinna ·
10 mar, 2013
spa of sweden, hört något om de? går ev till sensia med
Gilla

Anonym användare
10 mar, 2013
Har tyvärr inte hört talas om någon utav dom :/
Gilla

X-ray Cat
Kvinna ·
10 mar, 2013
Har du Allergan Responsive? De kommer bli jättefina, mina är så spända idag så tror de sprängs snart :(
Gilla

Anonym användare
10 mar, 2013
Oj det vet jag faktiskt inte, har allergan men visste inte att det fanns olika?
Mina känns bra mycket mera spända än va de ser ut! Känns som att huden ska spricka!
Gilla