Anonym användare
04 mar, 2013
310/345cc, 4 dagar *bild*
har lagt upp nya bilder på mina 4 dagars gamla boobs. lite ojämna men det fixar väl till sig?
Sortera efter

X-ray Cat
Kvinna ·
10 mar, 2013
Responsive är Allergans mjukaste implantat. Soft Touch är det andra alternativet som är betydligt fastare. Du ser i beteckningen på dem vad du har.
Tex Allergan SSX= Smooth Soft touch X-tra full projection
Eller som jag, Allergan TRF = Textured Responsive Full projection
Gilla

Anonym användare
10 mar, 2013
Jaha!! Då förstår jag, haha! Jag Tror att det stod tsm på mina satt då har jag alltså soft touch :) men jag är inte säker! Får kolla när jag kommer hem! :)
Gilla

Anonym användare
10 mar, 2013
Japp, tsm var det :)
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
10 mar, 2013
Nu var ju jag också tvungen att kolla vad mina heter. Inspira SRX. Känns lite konstigt att boobsen har eget "ID-kort" ❤️
Gilla

X-ray Cat
Kvinna ·
10 mar, 2013
Snula då har du texturerade Soft Touch moderate projection :)
Rätt smart av Allergan tycker jag, då kan man lätt se med bara 3 bokstäver vad folk lagt in ;) hihi för sånt e man intresserad av nuförtiden! ;D
Och du Taxörat har då Smooth Responsive X-tra Full projection
Men D vet du såklart redan, vad du har... Haha men andra kanske inte vet vad beteckningen betyder tänkte jag! :)
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
10 mar, 2013
X-ray Cat skrev:
Snula då har du texturerade Soft Touch moderate projection :) Rätt smart av Allergan tycker jag, då kan man lätt se med bara 3 bokstäver vad folk lagt in ;) hihi för sånt e man intresserad av nuförtiden! ;D Och du Taxörat har då Smooth Responsive X-tra Full projection Men D vet du såklart redan, vad du har... Haha men andra kanske inte vet vad beteckningen betyder tänkte jag! :)Jag visste att X:et stod för uhp, men annars måste jag erkänna att jag har nollkoll på implantaten. 💡
Gilla

Anonym användare
10 mar, 2013
Haha ja det är krångligt med alla begrepp tycker jag! Men nu vet jag i alla fall vad jag har, vilket är huvudsaken! :)
Gilla

Stolthet
/ ·
11 mar, 2013
Gick in på din blogg eftersom att jag inte kan se bilder här. Dina bröst var superfina!!
Gilla

Anonym användare
11 mar, 2013
Tack så mycket! :)
Gilla

Zafir78
Kvinna ·
11 mar, 2013
Kollade oxå din blogg. Verkligen snygga!!!
:)
Gilla

Anonym användare
12 mar, 2013
Är det någon som ser skillnaden på dom? Eller är det mina ögon som är helt fel. Det syns bäst på helkroppsbilden.
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
12 mar, 2013
Snula skrev:
Är det någon som ser skillnaden på dom? Eller är det mina ögon som är helt fel. Det syns bäst på helkroppsbilden.Måste säga att dina nya boobs är kanonsnygga! 👍 Men jag kan inte se någon skillnad alls. Möjligtvis sitter den ena nippeln liiiite lägre, några mm. Inget man inte ser om man inte studerar bilden med lupp.
Grattis! Ska du också på återbesök få fredag?
Gilla

Anonym användare
12 mar, 2013
Haha få är det väl fel på mina ögon -.-
Japp, halv 5 ska jag dit. Du? :)
Gilla