Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

325 cc Mentor HP, mina bröst i bilder första tre veckorna.

Bröstförstoring

Hej brudar! Nu har jag lagt upp en tråd om mina boobies.. Jag har ju tidigare skrivit av mig ang mitt vänstra bröst. (det blir höger på bilden). Som har en lite defekt form. Den är alltså inte rund nertill. Samt att det har känts som en lite muskelpåverkan i det bröstet. Jag är jätte missnöjd med resultatet. Men jag hoppas att det ändrar till sig. Jag tror på nått sätt att allt kommer vara fint på en gång. Och det vet jag ju att det inte kommer.. 

KOMENTERA gärna och säg vad ni tycker och tror, varför är mitt vänstra bröst så anorlunda och hur kommer det sig att det är så myckte mindre. Trots att storleksskillnaden på mina bröst var så minimal innan... 

24

Sortera efter

74a

74a

Man ·

Ska vara helt ärlig så ser faktiskt inte jag någon direkt skillnad, men kanske inte e så van! Tycker iaf att dom e skit läckra!! Hoppas själv på ditt resultat!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ser inte heller någon skillnad.. snygga! =)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det är inte så att muskeln släppt på det ena och att dom blir lika när den andra gör det me?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Oh vad snälla ni är! Jag ska försöka lägga upp en bild när jag sträcker på mig. Senare när jag kommer hem från jobbet. Då kan man se tydligare vad jag menar..
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ju då, Rosa så kanske det kan vara men det har varit så här sen början. Så har svårt att tro det...
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Kan inte heller säga att jag ser någon direkt skillnad.. Tycker att de är jättefina :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Dom är ju inte klara och sitter högt upp ännu,dom kommer bli sååå bra gumman!!!!!Kram

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

tack söta ni, ja hoppas att dem trillar ner snart. Men stööör mig såå mycket på att storleken är anorlunda på vänstra bröstet ser så fult ut när jag ligger ner. och från sidan ser man också att högra är större....

Gilla
E M M A

E M M A

Kvinna ·

Jag tycker dom är riktigt fina ju =D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack alla. Men se ni inte storleksskillnaden??
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Lite kanske,,men skulle jag ha sådan liiten skillnad skulle jag vara glad. På mig är det ännu mer markant skillnad. Vad ska du göra? Jag ska på ett till besök hos min kirurg iaf.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja jag också bokat en extra tid hos min. För så vill jag inte ha. Det är större skillnad än tidigare. Och formen är för olika...lycka till gumman!!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Lycka till på dig själv gumman. Vi får uppdatera efter våra besök.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Majja 72 Tack du! Jag det får vi verkligen jag hoppas att hon vill korra grattis trots att NI inte ser en stor ksillnad så känner jag är det stör mig så pass mycket att jag faktiskt inte kan ha sex utan att störra mig på det! Och det är väl ett argument värt att korra för, tycker jag.. Jag ska dit den 17 mars.. Då har det gått nästan två månader.. 

Jag hade ingen storleksskillnad innan, min kirurg nämnde den samma dag som OP att högra var LITE större. Men hon sa också att det skulle bli en större skillnad om jag valde ett midre implantat i det bröstet. Med andra ord en minimal skillnad.

NU är det så att jag tror att Fikan på vänstra sidan inte är som på högra, jag tror att fikan är lite mer åt armhålan vilket gör att implantatet sitter så att stiker ut mindre från kroppen. 

Förstår någon hur jag menar??+ 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag ser typ ingen skillnad och hur vanligt är det att man är 100% symmetrisk på höger och vänster sida:) Jag förväntar mig en viss skillnad på mina, men jag förstår att det är jobbigt om man hänger upp sig på det. Då blir det det enda man ser. Jag är rädd för att jag också ska göra det :) Jag tycker dina bröst är otroligt fina, allt från storleken, bröstvårtorna till formen! Muskelpåverkan har jag svårare att säga något om, men jag tycker iallafall att dina bröst är superfina!!
Gilla
girlie_360

girlie_360

Kvinna ·

Om jag har lika snygg form på mina boobs imorgon när jag får duscha första gången... ja då skriker jag av glädje! Tycker de är jättesnygga.

Tycker dock inte det är någon skillnad på dem? Hm.. svårt att avgöra på bilder, men om du själv säger att du tycker att det är skillnad på dem så håller jag tummarna att det rättar till sig av sig självt.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

sally84 skrev:
Jag ser typ ingen skillnad och hur vanligt är det att man är 100% symmetrisk på höger och vänster sida:) Jag förväntar mig en viss skillnad på mina, men jag förstår att det är jobbigt om man hänger upp sig på det. Då blir det det enda man ser. Jag är rädd för att jag också ska göra det :) Jag tycker dina bröst är otroligt fina, allt från storleken, bröstvårtorna till formen! Muskelpåverkan har jag svårare att säga något om, men jag tycker iallafall att dina bröst är superfina!!

Tack så ycket sötnos! Jag blri rörd av alla fina komentarer, men som du säger är det något som JAG hakar upp mig på, och då blir dte jobbigt. Jag är medveten om att formen och ALLT fortfarande kommer att ändras och att brösten inte är en kroppsdel tillsammans utan två olika så självklart ser de olika ut. Men att storleken var inte anorlunda förrut derför blir jag störd... haha! 

Puss

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

girlie_360 skrev:

Om jag har lika snygg form på mina boobs imorgon när jag får duscha första gången... ja då skriker jag av glädje! Tycker de är jättesnygga.

Tycker dock inte det är någon skillnad på dem? Hm.. svårt att avgöra på bilder, men om du själv säger att du tycker att det är skillnad på dem så håller jag tummarna att det rättar till sig av sig självt.

Lycka till i dag då! Dem är säkert jätte snygga dem! Och tack för din komentar! även fast jag kommerf ortsätta tycka som jag gör är det alltid skönt att få höra mottsatsen av andra.. Som faktikst inte behöver känna skyldighet att vara snälla.. jag hoppas det med. 

Kram på dig och lycka till!

Gilla
BEATASBRANDBILAR

BEATASBRANDBILAR

Man ·

Vilken skillnad från första till sista bilden. De är jättefina. Jag kan inte se någon skillnad faktist. Grattis till fina tuttar!!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

tack så mycket, ja dem ändras ju mycket hela tiden ska lägga upp bilder i helgen. då är dem hela en månad! Och om en månad gör jag en ny tråd med ny bilder så får ni se! 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem