Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

325 cc Mentor HP, mina bröst i bilder första tre veckorna.

Bröstförstoring

Hej brudar! Nu har jag lagt upp en tråd om mina boobies.. Jag har ju tidigare skrivit av mig ang mitt vänstra bröst. (det blir höger på bilden). Som har en lite defekt form. Den är alltså inte rund nertill. Samt att det har känts som en lite muskelpåverkan i det bröstet. Jag är jätte missnöjd med resultatet. Men jag hoppas att det ändrar till sig. Jag tror på nått sätt att allt kommer vara fint på en gång. Och det vet jag ju att det inte kommer.. 

KOMENTERA gärna och säg vad ni tycker och tror, varför är mitt vänstra bröst så anorlunda och hur kommer det sig att det är så myckte mindre. Trots att storleksskillnaden på mina bröst var så minimal innan... 

24

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Hej BlommanC!

Jag ska också op mig på Nackakliniken av Åsa och undrar hur resultatet blev? Är du nöjd? Kan du rekommendera Åsa?

Är så nyfiken !

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej! Vad kul för dig grattis!! Ja, jag är super nöjd med Åsa. Hon gör verkligen jätte fina bröst. Tyckte hon var lite svår när jag förklara att jag inte var nöjd med vänstra bröstet men.nu har vi äntligen kommit överrens om en omoperation på vänster bröst höger är super!! Åsa är tyvärr lite svår att få tag på eftersom hon bara jobbar på torsdagar men annars är hon super. Anledningen till att vi ska göra om det ena är för att det vänstra inte är lika stort och fikan som omplantatet är i sitter högre upp än på höger sida. Jag stör mig på skillnaden och ska fixa det för 8000 kr. Vad ska du göra
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej! Vad kul för dig grattis!! Ja, jag är super nöjd med Åsa. Hon gör verkligen jätte fina bröst. Tyckte hon var lite svår när jag förklara att jag inte var nöjd med vänstra bröstet men.nu har vi äntligen kommit överrens om en omoperation på vänster bröst höger är super!! Åsa är tyvärr lite svår att få tag på eftersom hon bara jobbar på torsdagar men annars är hon super. Anledningen till att vi ska göra om det ena är för att det vänstra inte är lika stort och fikan som omplantatet är i sitter högre upp än på höger sida. Jag stör mig på skillnaden och ska fixa det för 8000 kr. Vad ska du göra
Gilla
alltidhvit

alltidhvit

Kvinna ·

varför måste du betala för de? borde hon inte korra de gratis?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem