Anonym användare
10 okt, 2011
35 000 för att byta implantat??
BröstförstoringJag går och funderar på min korrigering som jag ev. ska göra. Jag ska isf korra höjdskillnad samt att flytta ena implantatet mer mot mitten då det släppt lite. Ville försöka få bort rippling också men det berodde tydligen endast på att jag var för smal så det var inget som de ville göra nåt åt. Det var egentligen det som var mitt största problem. Det han rekommenderade var att jag kunde byta implantat men då var jag tvungen att betala 35 000kr. Det är ju nästan som en helt ny op?! Om jag nu måste betala för nya implantat så hade jag kunnat tänka mig att betala 10 000-15 000 men inte mer. När man korrigerar så är väl det ändå gratis och visst blir jag nedsövd så narkosen är inget som jag behöver betala? Förstår inte hur det isf kan bli sån skillnad i priset? Implantaten kostar väl knappast så mycket, någon som vet??
Sortera efter
Anonym användare
15 okt, 2011
Ja jag kan ju fråga men svaret jag kommer att få är ju att jag får betala 25 000 så känns inte som någon ide att ens fråga. Nää jag tycker samma sak men nu vet jag ju till nästa gång iaf att jag inte kommer att gå till denna kliniken :) Finns ju så måånga andra kliniker som har så mycket bättre garantier och bättre priser vid korrigeringar, implantatsbyte eller komplikationer.