Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gymtjejen profilbild

gymtjejen

Kvinna ·

24 apr, 2015

Har gjort ristestet hemma med både 300 och 350..tyckte 350 såg stort ut till min smala kropp. Är 174 väger 56 kg. Men rädd 300cc blir för lite. Bör man Gå mitt emellan 325? Vill få former å klyfta. Någon som har 75a och lagt i 350?

48

Sortera efter

Stinuzz

Kvinna ·

30 apr, 2015

Jag har lagt i 300cc och 325cc för tre veckor sen. Jag är jättenöjd med storleken, men jag är endast 160 lång! Dock hoppas jag att mina krymper liiite, då jag tycker dem är för stora än sålänge! Kolla mina bilder :)
Gilla

Anonym användare

30 apr, 2015

gymtjejen skrev:
Jag vill ha naturligt.. Då är 300 uteslutet då iaf :) ja kan inte de där med profil.. Han prata just inget om det.. Eller släta eller texturerade eller vad de heter. Vill iaf ha naturliga men fasta. Inte bolliga och inte förstora. Visade honom en bild som ja gillar. Då sa han de är 300-350. Men med ristestet ser 350 så stort ut

Jag är lite inne på samma tänk som dig här.

Är en relativt liten individ och vill bara ha naturligt proportionerligt "pugga" bröst.

Får man fråga vilken bild du visade? :)

Gilla

Beccary

Kvinna ·

30 apr, 2015

Jag var nöjd först, nu hade jag önskat större för de är så smala och små t min kropp. Hade velat ha bredare och lite större, 450 minst.
Gilla

Cagi00

Kvinna ·

30 apr, 2015

Jag la in 350cc High Profile och ärisuellt som en  jättenöjd, hamnade på 65E i kupstorlek från en A, dock ser de inte gigantiska ut utan, sillisar drar större kupor än naturliga bröst.

Gilla

gymtjejen

Kvinna ·

30 apr, 2015

Hur lägger man upp foto?
Gilla

Carro83

Kvinna ·

30 apr, 2015

På din profilsida!
Gilla

Hs38

Kvinna ·

30 apr, 2015

Jag är 176 60kg och har 375cc och var livrädd att dom skulle bli för stora. Men dom blev perfekta och hade inte velat ha mindre!
Gilla

sui

Kvinna ·

02 maj, 2015

Zulavip11 skrev:

Jag har =) Har lite bilder. Är 2,5 vecka sen jag opererades så slutresultatet är jag rätt långt ifrån. 

Jag velade också mellan 300, 325 ocg 350. Är så glad att jag tog 350. Lagom stort. Tror jag hade ångrat mig om jag tagit 300.

Men alla är och vill ju olika. 

Har du färskare bilder,är så nyfiken då jag har samma utgångsläge som dig :-)
Gilla

Lizzie

Kvinna ·

03 maj, 2015

När du har gjort ristestet hemma hur mkt ris har du haft i då? För att se hur stort 350cc blir så ska du ha 3dl ris pga att det blir mindre vid en bakomplacering. För att se hur stort 300cc blir ska du prova med 2.5dl ris. Det är ju inte exakt men blir ett ca sätt att se hur stort det blir:) Lycka till

Gilla

sui

Kvinna ·

03 maj, 2015

Stinuzz skrev:
Jag har lagt i 300cc och 325cc för tre veckor sen. Jag är jättenöjd med storleken, men jag är endast 160 lång! Dock hoppas jag att mina krymper liiite, då jag tycker dem är för stora än sålänge! Kolla mina bilder :)
Wooooow! Såå snygga bröst! Nu blev jag peppad :-D
Gilla

Anonym användare

03 maj, 2015

Lizzie skrev:

När du har gjort ristestet hemma hur mkt ris har du haft i då? För att se hur stort 350cc blir så ska du ha 3dl ris pga att det blir mindre vid en bakomplacering. För att se hur stort 300cc blir ska du prova med 2.5dl ris. Det är ju inte exakt men blir ett ca sätt att se hur stort det blir:) Lycka till

Smart tips.. Har gått runt hemma med 2,5 dl ris och tyckt det varit perfekt till mina blygsamma 160 cm / 54 kg. Bör alltså satsa på 300cc då med bakomplacerng.. :-D värt att tänka på
Gilla

gymtjejen

Kvinna ·

03 maj, 2015

jag tog 3,5dl ris för 350 och 3dl ris för 300..  frågade hans om det kommer se mindre ut att typ 25-50cc försvinner men det kommer det inte sa han. Men på detta forum skriver alla att 50cc försvinner bakom  vid bakom placering. gillar 300 i ristest..så då bör jag nog ta 350?=)

Gilla

Clare

Kvinna ·

03 maj, 2015

Svårt att råda - tror det blir bra vilket som. Det skiljer ju inte så mycket. Förstår din tvekan ändå. Det är ett stort ingrepp och mycket pengar- man vill att det ska bli så bra det bara kan. Jag läser mycket här i trådarna om att man kan bli storleksblind- jag tycker inte att man ska glömma att ju mer cc desto större risk för komplikationer och ett mindre hållbart resultat. Gå på din magkänsla.
Gilla

Zulavip11

Kvinna ·

03 maj, 2015

Jag har tagit bilder idag faktiskt.. Det är nu 4 veckor sedan operationen snart.. Jag kommer lägga upp snart, håll utkik =)

sui skrev:
Zulavip11 skrev:

Jag har =) Har lite bilder. Är 2,5 vecka sen jag opererades så slutresultatet är jag rätt långt ifrån. 

Jag velade också mellan 300, 325 ocg 350. Är så glad att jag tog 350. Lagom stort. Tror jag hade ångrat mig om jag tagit 300.

Men alla är och vill ju olika. 

Har du färskare bilder,är så nyfiken då jag har samma utgångsläge som dig :-)

Gilla

Ekm

Kvinna ·

03 maj, 2015

Lollsan skrev:
Visst är det svårt! Följer med spänning denna tråd. Jag väljer på 320 mp och 400 hp. Det är ju 80 ml skillnad med samma diameter vilket gör ganska stor skillnad på putet. Önskar det fanns något mittemellan. På min konsultation sa han att med en längd på över 170 kan man absolut bära upp 400 hp. Tycker du ska ta 350. Det hade jag gjort i ditt läge. Du op 5 dagar innan mig så följer dig med spänning:) lycka till!
Jag opererades av Peter för ca fyra månader sedan och var precis som många mån om att de inte skulle bli för stora. Ville ha naturliga "skidbackebröst". Peter rekommenderade 400/445 hög profil vilket också var det jag slutligen valde och jag är så nöjd- hade inte velat ha mindre.
Gilla

Lollsan

Kvinna ·

03 maj, 2015

Ekm skrev:
Lollsan skrev:
Visst är det svårt! Följer med spänning denna tråd. Jag väljer på 320 mp och 400 hp. Det är ju 80 ml skillnad med samma diameter vilket gör ganska stor skillnad på putet. Önskar det fanns något mittemellan. På min konsultation sa han att med en längd på över 170 kan man absolut bära upp 400 hp. Tycker du ska ta 350. Det hade jag gjort i ditt läge. Du op 5 dagar innan mig så följer dig med spänning:) lycka till!
Jag opererades av Peter för ca fyra månader sedan och var precis som många mån om att de inte skulle bli för stora. Ville ha naturliga "skidbackebröst". Peter rekommenderade 400/445 hög profil vilket också var det jag slutligen valde och jag är så nöjd- hade inte velat ha mindre.
Tack för svaret!! Jag kollade din sida och dom såg super fina ut. Precis så vill jag ha. Du har inte lite fler och nyare foto att bjuda på? Det viktiga för mig är att de inte blir för höga "upp på halsen". High profile skrämmer mig som sagt lite..
Gilla

Carro83

Kvinna ·

04 maj, 2015

gymtjejen skrev:

jag tog 3,5dl ris för 350 och 3dl ris för 300..  frågade hans om det kommer se mindre ut att typ 25-50cc försvinner men det kommer det inte sa han. Men på detta forum skriver alla att 50cc försvinner bakom  vid bakom placering. gillar 300 i ristest..så då bör jag nog ta 350?=)

Jag hade 3 dl i mitt ristest, hade oxå hört att ca 50 skulle försvinna, men mina 300 cc bröst ser större ut och känns större än min rispåse! De är dock bara 2,5 vecka men känns inte troligt att de kan krympa så pass...
Gilla

Lizzie

Kvinna ·

04 maj, 2015

Carro83 skrev:
gymtjejen skrev:

jag tog 3,5dl ris för 350 och 3dl ris för 300.. frågade hans om det kommer se mindre ut att typ 25-50cc försvinner men det kommer det inte sa han. Men på detta forum skriver alla att 50cc försvinner bakom vid bakom placering. gillar 300 i ristest..så då bör jag nog ta 350?=)

Jag hade 3 dl i mitt ristest, hade oxå hört att ca 50 skulle försvinna, men mina 300 cc bröst ser större ut och känns större än min rispåse! De är dock bara 2,5 vecka men känns inte troligt att de kan krympa så pass...

Efter 2,5 vecka så är det nog lite för tidigt att uttala sig om slutresultatet:) Men med det sagt så är det olika hur bra man upplever att ristestet stämmer. Jag tyckte att mina bröst blev lite lite mindre än ristestet ( det är ju inte exakt utan en ca mätning) Sen är det några som tycker det stämde jättebra o några som tycker att det inte gjorde det så det är ju olika hur bra folk upplevt det stämma:)

Men ett litet tips till dig gymtjejen är att gå runt med tex ditt ristest ganska mkt hemma för man vänjer sig fort med storleken så att du inte blir avskräckt om du bara provar lite snabbt,med facit i hand skulle jag gått mer med mitt:)

Gilla

Zulavip11

Kvinna ·

04 maj, 2015

Nu har jag lagt upp en bild på mina 4 veckors 350 cc hög profil
Gilla

Hanna_maria

Kvinna ·

04 maj, 2015

Jag har 350cc hp hade även 250cc egen vävnad, är 162cm lång och väger 56kg.. lägger ut bildrr på min sida lite som tiden går :) gjort lyft oxå, jag skulle inte vilja haft större, myvket nöjd med stl :) fast dom läker fortfarande :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem