happyjenniegbg
Kvinna ·
02 apr, 2013
370 cc anatomiska ?
heej alla glada tuttisar :)
jag undrar om nån där ute lagt in 370 cc anatomiska och som hade ungefär 75 a innan operation ?
skulle gärna vilja se bilder :)
jätte tacksam för svar !
Sortera efter

ella85
Kvinna ·
02 apr, 2013
Jag har lagt in 440 anatomiska. Vi har ungefär samma vikt/längd så du kan ju kika på mina bilder ändå. :-) tycker det är svårt att hitta bilder på anatomiska jämfört med runda.
Gilla

Jojja
Kvinna ·
02 apr, 2013
ella85 skrev:
Jag har lagt in 440 anatomiska. Vi har ungefär samma vikt/längd så du kan ju kika på mina bilder ändå. :-) tycker det är svårt att hitta bilder på anatomiska jämfört med runda.I agree, finns inte alls i samma utsträckning. Själv har jag lite mindre, 330 cc mp anatomiska :)
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
03 apr, 2013
Jättefina bröst har ni fått tjejer :)
Det är såhär när ja va på min konsultation så bestämde ja o min kirurg att ja skulle lägga in 325 x-full projektion.. Men ja e rädd att de kommer bli för litet.. Jag är ute efter ett naturligt resultat men vill känna att ja har bröst såklart.. Vill ha en fin klyfta mellan brösten när ja har på mig bh !
Jag smsa min kirurg igår och fråga om ja kunde gå upp nån storlek och då sa han att nästa storlek i x- full projektion är 370.. Jag ska få komma imorn och testa storlekar igen !!
Men Hjääälp vad ska ja göra.. Tänk så blir 370 alldeles för stor på mig , jag är som sagt rätt så kort o är lite kurvig me en stor rumpa höhöhö ... vad ska ja göra har operation nästa tisdag måste bestämma mig !!! Vad hade ni gjort ??? Snälla ni måste hjälpa mig
PAAAAAANIK
Gilla

ella85
Kvinna ·
03 apr, 2013
Absolut 370, du kommer ångra dig annars! Det finns massor med trådar om alla som önskade att de tog större, du kommer bli storleksblind efter ett tag och då vet du ju iaf att du valde det större. 370 är inga stora implantat om man har lite rumpa. Vax har du för mått på midja och stuss?
Gilla

ella85
Kvinna ·
03 apr, 2013
Lyssna inte på antalet cc utan prova dig fram. Så länge inte bröstmåttet blir större än stussmåttet är det ingen fara ;-) och bredden på inplamtatet är mycket större än bröstbredden. Vilken bredd har du och implantaten du tänkt?
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
03 apr, 2013
Ja har oxå hört att man blir storleksblind.. Men e rädd att ja kommer se tjock ut om ja tar i 370 de är de.. Ja vet faktiskt inte vad ja har för mått i midjan.. Och stuss va menar du me de ? Haha kanske e lite trög nu hahahha
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
03 apr, 2013
Hajar ja vet inte inte bredden heller haha.. Sa forma o kolla allt de imorn :)
Gilla

ella85
Kvinna ·
03 apr, 2013
Mina 440 känns inte stora heller så se vad som passar din kropp när du tittar i spegeln och tänk på att det försvinner några cc när du lägger bakom :-) mitt tips är att prova så stora din kropp kan ha för att sedan gå nedåt i storlek. Lättare att känna sig för då. Känns de största alldeles för stora ut så har du iaf provat! :-)
Gilla

ella85
Kvinna ·
03 apr, 2013
Stuss där du är dom störst om rumpan :-) tjock lovar jag att du inte kommer känna dig! Känner mig precis tvärtom. Min tidigare så fylliga rumpa (ca 98 cm i mått) bara försvann ;-) vilket jag gillar!
Gilla

ella85
Kvinna ·
03 apr, 2013
Visuellt sett alltså :-) den är ju såklart fortfarande kvar..haha!
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
03 apr, 2013
Ah de e sant :) men va inte du rädd att vakna upp så e dom alldeles för stora haha? Ja e rädd att vakna upp o tycka dom e för små om ja lägger i 325 o lägger ja i 370 e ja jätte rädd att ja ska se tjock ut o tycka de blir alldeles för stort .. O typ skämmas för o visa mig i bikini i sommar :) haha
Gilla

ella85
Kvinna ·
03 apr, 2013
Ärligt så skulle jag kunnat valt 100 cc till och det skulle sett helt normalt ut. Min kirurg sa att man blir inte bystig förrän man går över 500 cc. Men det beror på om du är mer rädd för att de ska bli för stora än för små? Mycket vill ha mer kan jag lova ;-) har en sjukt deppig period just nu då jag tycker att de blev för små. (Kanske därför jag inte vill att du ska känna samma efter din op) när jag vaknade tyckte jag de var perfekta, men nu när svullnaden lagt sig krympte de. Och blir de större med tiden så är det bara positivt för mig! Mina 440 i sporttoppen syns nästan inte nån skillnad i kläder. Lite tråkigt. Men när jag får använda bh kommer de säkert att kännas stora.
Hoppas jag inte gör dig mer förvirrad :-O
Gilla

ella85
Kvinna ·
03 apr, 2013
Ett tips till. Prova storlekar både i bara trosor och med kläder så du verkligen känner dig för. Det kostar ju en slant och det är bra om det blir rätt från början. Men jag är sjukt nöjd över utseendet på mina och tror att jag kommer att gilla storleken också. De flesta verkar få en sån här dipp..
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
03 apr, 2013
Haha okej :)) nejden ja ska testa imorn så får vi se vad ja väljer.. Men de står mellan 325 o 370 för vill ha x-full projektion som sagt :))
Gilla

ella85
Kvinna ·
03 apr, 2013
Hoppas du känner dig säkrare efter du fått prova :-)
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
03 apr, 2013
Haha ja detta e 3:dej gången ja e där o provar nu hahah
Gilla

Jojja
Kvinna ·
03 apr, 2013
Som Ella85 säger, så tror jag absolut inte att du kommer att känna dig tjock bara för att du går upp till 370 :) från 325-370 så skiljer det 45 cc och det är ingen markant skillnad, passar du i 325, tror jag absolut du kan ta 370 utan problem.
Det är flera som storleksblinda efteråt och känner att de lätt kunde ha gått på större. Även jag lika så. Mina bröst känns inte alls stora, de känns "normala", flera av mina vänner har knappt märkt av att jag har puffat upp tuttarna. :) Inte ens min egna mormor! (Kanske beror på klädval. Den dagen jag springer i bikini så kanske några fler reagerar 😉 )
Kolla inte heller förmycket på andras bilder och vad de har tagit utan gå på din egna magkänsla när du provar implantaten. Förhoppningsvis kommer det att bli superb oavsett!! Lycka till 🙂
Gilla

ella85
Kvinna ·
04 apr, 2013
Hur har det gått idag? Nyfiken :-D
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
05 apr, 2013
Jag provade o ja såg verkligen tjock ut när ja testa 370 så de blir 325 :)
Gilla

ella85
Kvinna ·
05 apr, 2013
Skönt att du känner dig säker! Lycka till med op, väntar med spänning på resultatet! Är nästan avis på att du har op kvar , det är en härlig känsla att vakna upp med två nya vänner! :-)
Gilla