happyjenniegbg
Kvinna ·
02 apr, 2013
370 cc anatomiska ?
heej alla glada tuttisar :)
jag undrar om nån där ute lagt in 370 cc anatomiska och som hade ungefär 75 a innan operation ?
skulle gärna vilja se bilder :)
jätte tacksam för svar !
Sortera efter

happyjenniegbg
Kvinna ·
05 apr, 2013
Tack så mycke :) uppdatering kommer när dagen är inne haha kan knappt vänta längre :D
Gilla

ella85
Kvinna ·
19 apr, 2013
Hej! Hur har det gått för dig med operationen?! :-)
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
21 apr, 2013
hej :) det gick bra. klara dock inte av morfinet så efter operationen låg jag bara o spyde konstant i 6 timmar. så det var jätte jobbigt. dagen efter mådde hag bra va mest stel o lite ont. nu är jag inne på dag 5 och har inte alls ont det drar lite i ärren bara som kan kännas lite obehagligt men de är väll för de håller på att läka :) så jag har kunnat klara mig själv utan tvekan domma 5 dagarna efter operationen :D
har läst här på forumet att vissa inte ens har kunnat lyfta glas ta sig upp ur sängen mm. men inget utav de har vart jobbigt för mig . så de e jätte sköönt :D
är super nöjd med storlek och allt. bästa känslan är att fått bröst . man känner sig helt plötsligt riktigt snygg :D haha
Gilla

ella85
Kvinna ·
22 apr, 2013
Roligt att höra att du är nöjd och att du inte har det allt för jobbigt. Jag tog mig inte upp ur sängen, haha! Hoppas läkningen går bra för dig!
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
23 apr, 2013
haha oj då ah de e konstigt att det är så olika från person till person :) tack så mycke va å återbesök igår och allt såg fintfint ut :) hur känns de för dig nu då? och hur går din läkning ?
Gilla

ella85
Kvinna ·
23 apr, 2013
Jag har lite smärta kvar i vänster bröst som inte riktigt vill ge med sig, samt att det är större troligtvis pga svullnad. Men det kunde ta tid enligt sköterskan. Har även fått kännbar rippling, men den syns inte som tur är. Är väldigt vanligt att msn får det tydligen. Men jag är såå nöjd över brösten :-) har du lagt upp bilder än? Måste in å kika, nyfiken :-)
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
23 apr, 2013
okeej hoppas de blir bra :) nej har ju inte gjort det. ska fixa de :) haha
Gilla