Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Juli11 profilbild

Juli11

Man ·

09 sep, 2011

375 cc framförbröst 8 veckor, bilder.

Bröstförstoring

Här är lite bilder (väldigt suddiga men håll till godo) på mina framförbröst, nu ca 8 veckor gamla.  Jag är nöjd med placering och profil, valde 375 cc high profile, coh II.

Jag hade nog kunnat välja liiite större 😉 implantat.  Är dock inte helt nöjd med formen på mitt högra bröst (vä på första bilden då den är spegelvänd) men jag hoppas att det kanske går att ordna till senare.

38

Sortera efter

Sweetie

Kvinna ·

09 sep, 2011

Jätte fina boobisar 👍

Gilla

zzofia

Kvinna ·

09 sep, 2011

Dom e ju sjukt snygga ju! grattis! :D

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 sep, 2011

Jättefina! Du är inte ensam om att vilja ha lite större 💡

Gilla

CMMA

Kvinna ·

09 sep, 2011

Super snygga! :-D
Gilla

Annette33

Kvinna ·

09 sep, 2011

Wow! Supersnygga!

Gilla

Juli11

Man ·

09 sep, 2011

Tack tjejer!

Skönt med lite positiv feedback nu när jag själv går och stör mig på det ena bröstet😉

JennyJones- ja det är ju lite "vad var det alla sa" och ändå tog jag det större av de jag valde emellan. Men nu inser jag att jag kunnat ta 425 cc istället för att få lite fylligare på bredden

Gilla

Tösan

Kvinna ·

09 sep, 2011

Wow de är jättefina!!! Shit vad jag längtar när jag ser dina bilder!!!
Gilla

Anonym användare

09 sep, 2011

Väldigt snygga :)
Gilla

Kissemissen

Kvinna ·

09 sep, 2011

De ser jättefina ut! Inte alls fakelooken! Snyggt! :)

En fråga har jag bara; varför tog du coh 2 ? Och inte 1?

Gilla

Juli11

Man ·

09 sep, 2011

Tösan- Tack! Snart har även du ett par såna😀

Arya- Tack!

Kissemissen- Tack! Nej, fejk var jag inte ute efter och jag är nöjd med att de ser rätt "naturliga" ut. Jag valde coh 2 för att ev minska risk för rippling. Örjan kunde inte rekomendera då skillnaden är marginell och ville inte att jag skulle känna att han lurat av mig pengar genom att välja 2. Men jag valde 2 i alla fall. Jag vet att om jag tagit 1 och fått rippling hade jag undrat vad som hänt om jag tagit 2. Och tog jag 2 och fick rippling så hade jag i alla fall gjort lite av vad jag kunnat (utom att välja släta då)

Gilla

Kissemissen

Kvinna ·

09 sep, 2011

Okej då förstår jag! Själv har jag coh 1. Hoppas jag inte får rippling.. :/ hur lång tid efter op syns det om man har det?

Gilla

harliedavie

Kvinna ·

09 sep, 2011

skit snygga puppan!!!

Grattis till dig o dina tjejer 👍

Gilla

dr dre

Kvinna ·

09 sep, 2011

super fina boobisar, du har samma protes som jag fast jag har bakom muskeln, hoppas mina ser lika fina ut som dina. mina boobisar är 9 dgr gamla nu. har en del blåmärken mm men det går över snart. blir av med suturerna nästa tis. ska bli skönt, längtar till man ska köpa nya bh. där kommer en fråga genast, vet du vad du har för stl på bh redan?  dina behöver inte väl "hänga" sig som de säger när man har uner muskeln att det måste släppa lite och det tar olika lång tid. har du stöd bh än? jag måste ha i ca 3 månader. vill inte ut och shoppa bh än när man inte vet vilken stl det kommer att hamna på. :)

va rädd om dig och sina super fina boobisar. och du de är pefekta 🤭

kram på dig

Gilla

Anonym användare

09 sep, 2011

Verkligen skitsnygga!!!!!

Gilla

Juli11

Man ·

09 sep, 2011

Kissemissen- Jag har fått lite rippling och har som sagt coh2. Det är inte varje dag utan de dagar jag haft en BH som tryckt lite på. Jag masserar lite och det försvinner. Jag hoppas att det kommer att bli bättre när kroppen bildar kapsel runt implantatet.

Mitt började nog synas runt 3-4 veckor tror jag.

harliedavie- Tack snälla! Snart är det din tur. Blir det framför eller bakom?

dr dre- Tack snälla! Framförbröst hänger ju till sig lite/svullnar av men troligen inte på samma sätt som bakombröst gör. Jag provade för några veckor sen en BH på Change och då hade jag 65H och jag provade nu i förrgår där igen och storleken stämde. Har alltså 65H/70G i svensk storlek och 30FF i utländska. Jag har inte fått börja med bygel än utan väntar på ok. Går oftast med en mjukbh från Panache eller min sport-BH från Abecita. På nätterna sover jag med sport/mjukBH eller har sovtopp med inbyggd BH.

Maggan87- Tack tjejen! Jag är sjukt nyfiken på dina ju. Hoppas på att se bilder snart😉

Gilla

Anonym användare

09 sep, 2011

Så snygga! Ser inget som skiljer och tycker stl ser perfekt ut:-)

Gilla

Juli11

Man ·

09 sep, 2011

Tove- tack! Man ser det bäst framifrån. Det är liksom ena rundningen som "saknas" och bröstet ser lite kapat ut. 

Gilla

NateO

Kvinna ·

09 sep, 2011

Fina bröst :D antar att du redan fått frågan ett antal gånger men varför valde du framför? :)

Gilla

Juli11

Man ·

09 sep, 2011

NateO- tack! Valde framför pga att jag inte vill ha några muskelrelaterade problem då jag tränar rätt mycket. Nu måste det så klart inte bli så med bakom men jag vågade inte chansa och skära i muskeln i onödan. Sen hade jag en del egen vävnad och därmed risk för DB. För mig är nackdelarna med bakom värre än nackdelarna med framför.
Gilla

sockret

Kvinna ·

09 sep, 2011

Grrrrr..!!! Riktigt snygga..!!!👍 Grattis..!!! Du ska verkligen va nöjd..!!🤭

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem