Juli11
Man ·
09 sep, 2011
375 cc framförbröst 8 veckor, bilder.
BröstförstoringHär är lite bilder (väldigt suddiga men håll till godo) på mina framförbröst, nu ca 8 veckor gamla. Jag är nöjd med placering och profil, valde 375 cc high profile, coh II.
Jag hade nog kunnat välja liiite större 😉 implantat. Är dock inte helt nöjd med formen på mitt högra bröst (vä på första bilden då den är spegelvänd) men jag hoppas att det kanske går att ordna till senare.
Sortera efter
Sweetie
Kvinna ·
09 sep, 2011
zzofia
Kvinna ·
09 sep, 2011
Dom e ju sjukt snygga ju! grattis! :D
Opticruise
Kvinna ·
09 sep, 2011
Jättefina! Du är inte ensam om att vilja ha lite större 💡
CMMA
Kvinna ·
09 sep, 2011
Annette33
Kvinna ·
09 sep, 2011
Wow! Supersnygga!
Juli11
Man ·
09 sep, 2011
Tack tjejer!
Skönt med lite positiv feedback nu när jag själv går och stör mig på det ena bröstet😉
JennyJones- ja det är ju lite "vad var det alla sa" och ändå tog jag det större av de jag valde emellan. Men nu inser jag att jag kunnat ta 425 cc istället för att få lite fylligare på bredden
Tösan
Kvinna ·
09 sep, 2011
Anonym användare
09 sep, 2011
Kissemissen
Kvinna ·
09 sep, 2011
De ser jättefina ut! Inte alls fakelooken! Snyggt! :)
En fråga har jag bara; varför tog du coh 2 ? Och inte 1?
Juli11
Man ·
09 sep, 2011
Tösan- Tack! Snart har även du ett par såna😀
Arya- Tack!
Kissemissen- Tack! Nej, fejk var jag inte ute efter och jag är nöjd med att de ser rätt "naturliga" ut. Jag valde coh 2 för att ev minska risk för rippling. Örjan kunde inte rekomendera då skillnaden är marginell och ville inte att jag skulle känna att han lurat av mig pengar genom att välja 2. Men jag valde 2 i alla fall. Jag vet att om jag tagit 1 och fått rippling hade jag undrat vad som hänt om jag tagit 2. Och tog jag 2 och fick rippling så hade jag i alla fall gjort lite av vad jag kunnat (utom att välja släta då)
Kissemissen
Kvinna ·
09 sep, 2011
Okej då förstår jag! Själv har jag coh 1. Hoppas jag inte får rippling.. :/ hur lång tid efter op syns det om man har det?
harliedavie
Kvinna ·
09 sep, 2011
skit snygga puppan!!!
Grattis till dig o dina tjejer 👍
dr dre
Kvinna ·
09 sep, 2011
super fina boobisar, du har samma protes som jag fast jag har bakom muskeln, hoppas mina ser lika fina ut som dina. mina boobisar är 9 dgr gamla nu. har en del blåmärken mm men det går över snart. blir av med suturerna nästa tis. ska bli skönt, längtar till man ska köpa nya bh. där kommer en fråga genast, vet du vad du har för stl på bh redan? dina behöver inte väl "hänga" sig som de säger när man har uner muskeln att det måste släppa lite och det tar olika lång tid. har du stöd bh än? jag måste ha i ca 3 månader. vill inte ut och shoppa bh än när man inte vet vilken stl det kommer att hamna på. :)
va rädd om dig och sina super fina boobisar. och du de är pefekta 🤭
kram på dig
Anonym användare
09 sep, 2011
Verkligen skitsnygga!!!!!
Juli11
Man ·
09 sep, 2011
Kissemissen- Jag har fått lite rippling och har som sagt coh2. Det är inte varje dag utan de dagar jag haft en BH som tryckt lite på. Jag masserar lite och det försvinner. Jag hoppas att det kommer att bli bättre när kroppen bildar kapsel runt implantatet.
Mitt började nog synas runt 3-4 veckor tror jag.
harliedavie- Tack snälla! Snart är det din tur. Blir det framför eller bakom?
dr dre- Tack snälla! Framförbröst hänger ju till sig lite/svullnar av men troligen inte på samma sätt som bakombröst gör. Jag provade för några veckor sen en BH på Change och då hade jag 65H och jag provade nu i förrgår där igen och storleken stämde. Har alltså 65H/70G i svensk storlek och 30FF i utländska. Jag har inte fått börja med bygel än utan väntar på ok. Går oftast med en mjukbh från Panache eller min sport-BH från Abecita. På nätterna sover jag med sport/mjukBH eller har sovtopp med inbyggd BH.
Maggan87- Tack tjejen! Jag är sjukt nyfiken på dina ju. Hoppas på att se bilder snart😉
Anonym användare
09 sep, 2011
Så snygga! Ser inget som skiljer och tycker stl ser perfekt ut:-)
Juli11
Man ·
09 sep, 2011
Tove- tack! Man ser det bäst framifrån. Det är liksom ena rundningen som "saknas" och bröstet ser lite kapat ut.
NateO
Kvinna ·
09 sep, 2011
Fina bröst :D antar att du redan fått frågan ett antal gånger men varför valde du framför? :)
Juli11
Man ·
09 sep, 2011
sockret
Kvinna ·
09 sep, 2011
Grrrrr..!!! Riktigt snygga..!!!👍 Grattis..!!! Du ska verkligen va nöjd..!!🤭
Jätte fina boobisar 👍