Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Juli11 profilbild

Juli11

Man ·

09 sep, 2011

375 cc framförbröst 8 veckor, bilder.

Bröstförstoring

Här är lite bilder (väldigt suddiga men håll till godo) på mina framförbröst, nu ca 8 veckor gamla.  Jag är nöjd med placering och profil, valde 375 cc high profile, coh II.

Jag hade nog kunnat välja liiite större 😉 implantat.  Är dock inte helt nöjd med formen på mitt högra bröst (vä på första bilden då den är spegelvänd) men jag hoppas att det kanske går att ordna till senare.

38

Sortera efter

twinky

Kvinna ·

09 sep, 2011

Jättefina verkligen! Stirra dig inte blint på smådetaljer utan var glad för ditt supersnygga resultat. Jag önskar att jag hade din symmetri. *Avis*

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 sep, 2011

Puppan skrev:

Tack tjejer!

Skönt med lite positiv feedback nu när jag själv går och stör mig på det ena bröstet😉

JennyJones- ja det är ju lite "vad var det alla sa" och ändå tog jag det större av de jag valde emellan. Men nu inser jag att jag kunnat ta 425 cc istället för att få lite fylligare på bredden

Jag funderar på att lägga i 450-500, grr att jag inte tog större från början😕 men va f-n man kan ju inte veta,tyckte ristestet såg så bra ut..Sen har man ju blivit lite storleksblind oxå tror jag.. Egentligen ska man väl tänka på hur det såg ut innan,de små tomma påsarna..Men tyvärr funkar man ju inte så.. och jag ÄLSKAR stora bröst!! Så sexy 👍

Gilla

Juli11

Man ·

09 sep, 2011

Sockret och Twinky- Tack snälla! Man blir så kritisk bara och mitt "problem" syns faktiskt inte så mycket på dessa bilder utan bättre på andra framifrån. Jag ska se vad Örjan säger på 3-månaderskollen men jag har redan mailat bilder och han säger att det är svårt att säga något än ( fast det har verkligen inte hänt något på just den biten sedan dag 1 så det känns tröstlöst) och att det kan bero på mitt utgångsläge då ena bröstet inte hade lika stor underpool. Jag får kanske förlika mig med tanken. Jag önskar verkligen att jag hade tagit bilder på mina bröst innan barnen. Eller under amning så hade man kanske sett det. (har bara en påklädd bild i bikini)

JennyJones- Jag tog ändå 75 cc mer än vad jag kört med i ristest hemma. Visst blir man lite storleksblind. Själv är jag inte ute efter superstora bröst, trivs bättre med lite mindre men jag hade nog velat ha dem lite fylligare på bredden. (precis det jag sa på konsultationen att jag inte ville ha för jag var rädd att "stöta" i dem😀). Hade "problembröstet" fyllt ut där det skulle så skulle jag nog faktiskt vara helt nöjd. Men i och med att det ser ut att saknas en bit där så känns det mkt mindre. Skulle jag göra en korrigering så skulle jag nog överväga att byta implantat men jag kommer inte göra en ny operation annars. Vad får du betala för ett byte?

Gilla

Luna_

Kvinna ·

09 sep, 2011

Superfina ju!

Gilla

Anonym användare

09 sep, 2011

jättefina👍

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 sep, 2011

Puppan skrev:

Sockret och Twinky- Tack snälla! Man blir så kritisk bara och mitt "problem" syns faktiskt inte så mycket på dessa bilder utan bättre på andra framifrån. Jag ska se vad Örjan säger på 3-månaderskollen men jag har redan mailat bilder och han säger att det är svårt att säga något än ( fast det har verkligen inte hänt något på just den biten sedan dag 1 så det känns tröstlöst) och att det kan bero på mitt utgångsläge då ena bröstet inte hade lika stor underpool. Jag får kanske förlika mig med tanken. Jag önskar verkligen att jag hade tagit bilder på mina bröst innan barnen. Eller under amning så hade man kanske sett det. (har bara en påklädd bild i bikini)

JennyJones- Jag tog ändå 75 cc mer än vad jag kört med i ristest hemma. Visst blir man lite storleksblind. Själv är jag inte ute efter superstora bröst, trivs bättre med lite mindre men jag hade nog velat ha dem lite fylligare på bredden. (precis det jag sa på konsultationen att jag inte ville ha för jag var rädd att "stöta" i dem😀). Hade "problembröstet" fyllt ut där det skulle så skulle jag nog faktiskt vara helt nöjd. Men i och med att det ser ut att saknas en bit där så känns det mkt mindre. Skulle jag göra en korrigering så skulle jag nog överväga att byta implantat men jag kommer inte göra en ny operation annars. Vad får du betala för ett byte?

Jag är inte heller ute efter jättestora, utan" lagom" vad nu det är 💋nä men tror det skulle bli perfa på mig med runt 450-500,har ganska breda axlar och är inte trådsmal,sen vill jag ha hög profil med mera put.. Ska på återbesök nästa månad ,har ett fult ärr jag vill ha korrat,sen lite höjdskillnad.. Tänkte passa på och fråga om stl byte då.. Pris etc..Så får man ta ställning om det är värt mödan.

Gilla

ollie

Kvinna ·

09 sep, 2011

så super snygga :)

Gilla

Juli11

Man ·

09 sep, 2011

Luna_, Uni och Ollie- Tack!

JennyJones-Rätt tänkt. Det är ju ändå ett ingrepp till och ny läkningsperiod etc. Det är det som känns tradigt. Saknar träningen och ska nu börja igen och tanken på ytterligare månader utan känns trist

Gilla

Anonym användare

10 sep, 2011

Suuupersnygga!! :))

Gilla

Anonym användare

10 sep, 2011

Jätte jätte fina!!!

Gilla

Juli11

Man ·

10 sep, 2011

Flisan och 500cc- Tack snälla! 🙂

Gilla

Anonym användare

12 okt, 2011

den där bilden skulle jag ha tagit med till michael och sagt "exakt såna där vill ja med ha" dom e ju jätte fina :)
Gilla

Anonym användare

12 okt, 2011

mkt fina :) längtar tills jag får ta av bandage å prylar :)

Gilla

Juli11

Man ·

18 okt, 2011

Tack tjejer!
Gilla

Angelica77

Kvinna ·

18 okt, 2011

Jättesnygga!

Gilla

Juli11

Man ·

18 okt, 2011

Angelica 77 - TAck! Denna tråd är lite gammal, boobsen är nu 3 månader :-) Såg bara att ngn kommenterat

Gilla

Anonym användare

18 okt, 2011

förändrats mycke sista tiden eller ?:)
Gilla

Juli11

Man ·

19 okt, 2011

Idae- nej, jag tycker inte att de ändras så mycket längre. Största förändringen skedde nog mellan 1-2 månader. Ska nog försöka fota dem för att jämföra :-)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem