Juli11
Man ·
09 sep, 2011
375 cc framförbröst 8 veckor, bilder.
BröstförstoringHär är lite bilder (väldigt suddiga men håll till godo) på mina framförbröst, nu ca 8 veckor gamla. Jag är nöjd med placering och profil, valde 375 cc high profile, coh II.
Jag hade nog kunnat välja liiite större 😉 implantat. Är dock inte helt nöjd med formen på mitt högra bröst (vä på första bilden då den är spegelvänd) men jag hoppas att det kanske går att ordna till senare.
Sortera efter
twinky
Kvinna ·
09 sep, 2011
Opticruise
Kvinna ·
09 sep, 2011
Tack tjejer!
Skönt med lite positiv feedback nu när jag själv går och stör mig på det ena bröstet😉
JennyJones- ja det är ju lite "vad var det alla sa" och ändå tog jag det större av de jag valde emellan. Men nu inser jag att jag kunnat ta 425 cc istället för att få lite fylligare på bredden
Jag funderar på att lägga i 450-500, grr att jag inte tog större från början😕 men va f-n man kan ju inte veta,tyckte ristestet såg så bra ut..Sen har man ju blivit lite storleksblind oxå tror jag.. Egentligen ska man väl tänka på hur det såg ut innan,de små tomma påsarna..Men tyvärr funkar man ju inte så.. och jag ÄLSKAR stora bröst!! Så sexy 👍
Juli11
Man ·
09 sep, 2011
Sockret och Twinky- Tack snälla! Man blir så kritisk bara och mitt "problem" syns faktiskt inte så mycket på dessa bilder utan bättre på andra framifrån. Jag ska se vad Örjan säger på 3-månaderskollen men jag har redan mailat bilder och han säger att det är svårt att säga något än ( fast det har verkligen inte hänt något på just den biten sedan dag 1 så det känns tröstlöst) och att det kan bero på mitt utgångsläge då ena bröstet inte hade lika stor underpool. Jag får kanske förlika mig med tanken. Jag önskar verkligen att jag hade tagit bilder på mina bröst innan barnen. Eller under amning så hade man kanske sett det. (har bara en påklädd bild i bikini)
JennyJones- Jag tog ändå 75 cc mer än vad jag kört med i ristest hemma. Visst blir man lite storleksblind. Själv är jag inte ute efter superstora bröst, trivs bättre med lite mindre men jag hade nog velat ha dem lite fylligare på bredden. (precis det jag sa på konsultationen att jag inte ville ha för jag var rädd att "stöta" i dem😀). Hade "problembröstet" fyllt ut där det skulle så skulle jag nog faktiskt vara helt nöjd. Men i och med att det ser ut att saknas en bit där så känns det mkt mindre. Skulle jag göra en korrigering så skulle jag nog överväga att byta implantat men jag kommer inte göra en ny operation annars. Vad får du betala för ett byte?
Luna_
Kvinna ·
09 sep, 2011
Superfina ju!
Anonym användare
09 sep, 2011
jättefina👍
Opticruise
Kvinna ·
09 sep, 2011
Sockret och Twinky- Tack snälla! Man blir så kritisk bara och mitt "problem" syns faktiskt inte så mycket på dessa bilder utan bättre på andra framifrån. Jag ska se vad Örjan säger på 3-månaderskollen men jag har redan mailat bilder och han säger att det är svårt att säga något än ( fast det har verkligen inte hänt något på just den biten sedan dag 1 så det känns tröstlöst) och att det kan bero på mitt utgångsläge då ena bröstet inte hade lika stor underpool. Jag får kanske förlika mig med tanken. Jag önskar verkligen att jag hade tagit bilder på mina bröst innan barnen. Eller under amning så hade man kanske sett det. (har bara en påklädd bild i bikini)
JennyJones- Jag tog ändå 75 cc mer än vad jag kört med i ristest hemma. Visst blir man lite storleksblind. Själv är jag inte ute efter superstora bröst, trivs bättre med lite mindre men jag hade nog velat ha dem lite fylligare på bredden. (precis det jag sa på konsultationen att jag inte ville ha för jag var rädd att "stöta" i dem😀). Hade "problembröstet" fyllt ut där det skulle så skulle jag nog faktiskt vara helt nöjd. Men i och med att det ser ut att saknas en bit där så känns det mkt mindre. Skulle jag göra en korrigering så skulle jag nog överväga att byta implantat men jag kommer inte göra en ny operation annars. Vad får du betala för ett byte?
ollie
Kvinna ·
09 sep, 2011
så super snygga :)
Juli11
Man ·
09 sep, 2011
Luna_, Uni och Ollie- Tack!
JennyJones-Rätt tänkt. Det är ju ändå ett ingrepp till och ny läkningsperiod etc. Det är det som känns tradigt. Saknar träningen och ska nu börja igen och tanken på ytterligare månader utan känns trist
Anonym användare
10 sep, 2011
Suuupersnygga!! :))
Anonym användare
10 sep, 2011
Jätte jätte fina!!!
Juli11
Man ·
10 sep, 2011
Flisan och 500cc- Tack snälla! 🙂
Anonym användare
12 okt, 2011
Anonym användare
12 okt, 2011
mkt fina :) längtar tills jag får ta av bandage å prylar :)
Juli11
Man ·
18 okt, 2011
Angelica77
Kvinna ·
18 okt, 2011
Jättesnygga!
Juli11
Man ·
18 okt, 2011
Angelica 77 - TAck! Denna tråd är lite gammal, boobsen är nu 3 månader :-) Såg bara att ngn kommenterat
Anonym användare
18 okt, 2011
Juli11
Man ·
19 okt, 2011
Idae- nej, jag tycker inte att de ändras så mycket längre. Största förändringen skedde nog mellan 1-2 månader. Ska nog försöka fota dem för att jämföra :-)
Jättefina verkligen! Stirra dig inte blint på smådetaljer utan var glad för ditt supersnygga resultat. Jag önskar att jag hade din symmetri. *Avis*