Anonym användare
375 ml, hp, runda?
Någon som har något liknande? 375 ml, hp, runda?
Jag tycker det är svårt att hitta bilder som motsvarar just den storleken och profilen så
kan inte föreställa mig hur det ser ut.
Sortera efter

loly
Kvinna ·
Jag har!
Gilla

Anonym användare
Du är ju precis lika stor som mig också :-) men kan inte se bilder om du har för jag är inte silver än.
Du har framför muskeln också... hur stora bröst hade du innan op? Jag har typ urammad 70A.
Gilla

Anonym användare
Ni som har typ 350ml eller 400ml kan ju också svara... och berätta hur era tuttar ser ut! :-)
Det är ju inte så stor skillnad. Fick 375ml rekommenderat bara och är nyfiken på hur high
profilen ser ut egentligen.
Gilla

031112
Man ·
Jag har 345, dock mellan profil. Men det är inte tok så stor skillnad mellan hp och mp bara att hp har mer "put" men mindre bredd... Du kan ju kolla in min blogg (www.minanyatuttisar.blogg.se) och se bilder där, eftersom du inte är silver medlem. Hoppas det hjälper dig lite iaf :)
Gilla

budda
Kvinna ·
Hej!
Ja har vart på konsultation, art clinik göteborg, peter...
Han föreslog 385 runda, bakom.
Ja kommer nog trycka på för att få 450, bakom, runda.
Men såklart man undrar å tänker! Hur tänker du? Va e ditt mål?
Finns så fina! Stora, små, runda, halvrunda! Ja tycker bara att alla e så himla fina, hur dom än valt! Haha, skitsvårt!
<3
Gilla

loly
Kvinna ·
Nej jag har ändå inga bilder upplagda här :/
Jag hade en liten tom b-kupa innan.
Gilla

Anonym användare
Ja, 031112, jag tycker ändå att det var rätt bra put på dina bröst även om de var mp. Vad är det för bredd på
dina implantat?
Gilla

Anonym användare
Ja, buddha, det är skitsvårt. Jag vill nog inte gå över 400cc för jag är rätt liten, bara 156 cm lång och hade
en ynka bröstbredd på 11,5 cm... så jag får inte in så mycket under skinnet.
Det här är vad jag får plats med:
| mp | hp | |
| 225 cc 11,4 cm 3,0 cm 354-2257 RSZ-7225 | 300 cc 11,1 cm 4,7 cm 354-4300 RSZ-3004 | |
| 250 cc 11,5 cm 3,3 cm 354-2507 RSZ-7250 | 325 cc 11,5 cm 4,8 cm 354-4325 RSZ-3254 | |
| 275 cc 12,4 cm 3,4 cm 354-2757 RSZ-7275 | 350 cc 11,7 cm 4,9 cm 354-4350 RSZ-3504 | |
| 375 cc 12,0 cm 5,0 cm 354-4375 RSZ-3754 | ||
| mp+ | 400 cc 12,3 cm 5,1 cm 354-4400 RSZ-4004 | |
| 275 cc 11,7 cm 3,7 cm 354-2751 RSZ-2751 | ||
| 300 cc 12,0 cm 3,7 cm 354-3001 RSZ-3001 | ||
| 325 cc 12,3 cm 3,8 cm 354-3251 RSZ-3251 | ||
Gilla

Anonym användare
Okej loly. Men vad tycker du om dina bröst då?
Gilla

Anonym användare
Någon fler som kan bidra med synpunkter? Jag hoppas på att bli silvermedlem snart så jag kan se bilder.
Gilla

031112
Man ·
kuttran skrev:
Ja, 031112, jag tycker ändå att det var rätt bra put på dina bröst även om de var mp. Vad är det för bredd på
dina implantat?
Gilla

Anonym användare
Kom inget svar :-)
Gilla

Anonym användare
Fortsätter å tjata på er :-) är nu silvermedlem så kan se bilder.
Gilla

skk01
Man ·
Jag har hp runda 350 bakom muskeln. Det ser då helt normalt ut med kläderna på, mellan stora bröst. Men ångrar att jag inte tog 375. Mp skulle bli för brett för mig. Men tycker mina är lite för toppiga och för stor klyfta. Men klyftan kanske beror på att jag har mkt bröstmuskler så de drar isär, jag vet inte..
Gilla

eve
Kvinna ·
hej.. har varit på konsultation. har idag tom 75b.. han tyckte 300cc bakom muskeln mentor runda.
Han visade bara dem för mig.
Borde jag kräva att få se andra typer av inplantat ???
Undrar lite om det ni skriver tex hp, mp.. - är det hög profil osv??
Vad innebär det med hög profil på inplantatet?? vad ger de för resultat på utseendet??
Gilla

skk01
Man ·
Ja absolut ska det inte vara problem att få kika på andra. Men det är ju svårt för hon/han att veta om man inte säger till. men det är ju konstigt att du inte fick jämföra med olika storlekar.. Kändes den storleken bra då?
Precis! Vad jag har förstått så är skillnaden att låg är bredast och minst put eller höjd vad man nu säger. mellan ör lite smalare med mer put medans hög är smalast i bredden och mest put.
Vilket implantat som passar beror ju på hur du ser ut ex bröstkorgens bredd. Resultaten varierar, men hög kan ha tendens att bli lite för toppiga/strutiga, mina har lite den effekten.. Tråkigt faktiskt, jag vill ha runda fina
Gilla

Anonym användare
skk01 skrev:
Jag har hp runda 350 bakom muskeln. Det ser då helt normalt ut med kläderna på, mellan stora bröst. Men ångrar att jag inte tog 375. Mp skulle bli för brett för mig. Men tycker mina är lite för toppiga och för stor klyfta. Men klyftan kanske beror på att jag har mkt bröstmuskler så de drar isär, jag vet inte..Jag är rädd just för den effekten... att jag tar ett för litet hp implantat som gör att brösten ser för strutiga ut... jag tror att man måste fylla ut sin egen bröstvävndad precis lagom för att få ett bra resultat. Eftersom jag är liten med små bröst och liten bröstkorg så kasnke 375cc slulle vara lagom.
Gilla

skk01
Man ·
Tror jag också. Känner några som gjort just 375 hp bakom muskeln med ungefär samma ugångsläge som mig. De är nöjda iaf. Mp kändes,för mig, som ett osäkert kort. Tycker mina hp sticker ut på sidorna nog mycket..
Gilla

Anonym användare
Ja, när jag testade mp så kändes dom väldigt platta. Jag vill ha lite put. Men jag var först inne på mp+. Men om jag ska
ha mp+ så kommer jag inte komma upp i mer än 325cc och då kommer jag garanterat tycka att de är för små, så jag måste
nog ta hp för att bli nöjd.
Det enda jag velar mellan är ju just om jag ska fläska på eller om jag ska fega. Jag vill inte ha för stora bröst, men inte
för små, och jag vill heller inte att hp formen ska fisa ihop pga att jag tar för lite cc. Svårt att förklara, men jag tycker det
är skillnad på runt 350cc hp och när man kommer upp över 400cc. Dom något större brösten med hp får en väldigt fin form
medans för lite cc på ett hp implantat kan se väldigt påklistrat ut. Någon om fattar? *haha* jag skulle nästan behövt
bildexempel.
Gilla

Anonym användare
Jag har lagt upp före-bilder i silvergalleriet nu.
Gilla