Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

375 ml, hp, runda?

Bröstförstoring
Någon som har något liknande? 375 ml, hp, runda?
Jag tycker det är svårt att hitta bilder som motsvarar just den storleken och profilen så 
kan inte föreställa mig hur det ser ut. 
24

Sortera efter

skk01

skk01

Man ·

Kuttran: JAG FÖRSTÅR TOTALT! Har lagt upp bilder i galleriet, kolla där. Jag har det lite jobbigt.. :,( Ta större om du velar några cc. Annars ångrar man sig. Jag är en av alla dom.. Vet inte vad jag ska ta mig åt just nu.. Och tänk att min kirurg ville att jag skulle ta typ 250 cc först.. Men gnagde på till 350 och då sa han att de var för stort och max. Knappast
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

skk01 skrev:
Kuttran: JAG FÖRSTÅR TOTALT! Har lagt upp bilder i galleriet, kolla där. Jag har det lite jobbigt.. :,( Ta större om du velar några cc. Annars ångrar man sig. Jag är en av alla dom.. Vet inte vad jag ska ta mig åt just nu.. Och tänk att min kirurg ville att jag skulle ta typ 250 cc först.. Men gnagde på till 350 och då sa han att de var för stort och max. Knappast

Det är ju uppenbart att du skulle ha haft större implantat... mellanprofil kanske också för att fylla ut hela bröstkorgen. 
Du har ju fått dubbla bröst nu, det måste du ju få korrigera. 
Det du upplever nu är precis det jag vill undvika med att ta för små implantat. Kanske nästan bäst å fläska på och gå 
upp till 400 cc. 
Gilla
skk01

skk01

Man ·

Mm.. Jag tänkte själv mp men han sa hp. Skumt, kanske hade varit bra om han mätte mig ändå. Men de gjorde han ju inte. hoppas bara jag inte behöver fläska ut så mkt pengar.. Ja varför inte? Lägger du bakom så blir det kanske som 375cc? Iom att det "försvinner"
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja, lite kommer ju att försvinna med bakomplacering... och huvudsaken är ju att brösten blir bra, sen så kanske de behöver blir lite förstora för att få rätta formen. Lägger man i lite extra så är det ju större chans att gravitationen drar ner brösten också så att de mognar och får en mer droppliknande form. 
Det känns ju jävligt oproffsigt att inte mäta! Hur ska han då veta hur mycket som ska in? Nej, du ska inte behöva betala nåt för en korr tycker jag... men jag vet inte vilka regler som din kirurg har. 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem