Bennybob
Kvinna ·
09 jul, 2015
375cc elller 400cc HP
Då jag har två urammade bröst så var mitt minsta alternativ 375cc HP men Örjan frågade om jag även ville prova 400 HP och jag kunde absolut inte se någon skillnad på dem. Tyckte båda kändes lite stora på konsultationen men eftersom de låg helt utanpå kroppen och över mina bröst så antar jag att de blir lite mindre när de hamnar under huden och bakom muskeln? Min hjärna kommer nog snart koka över av allt tänkande :p vet att det inte är så stor skillnad på implantaten, men då jag inte vill få för stora så tänker jag att jag självklart ska ta det mindre alternativet men samtidigt sa Örjan att han skulle valt 400 då jag skulle få lite mer sideboob då och det känns ju som att han borde veta bättre eftersom han jobbar med det dagligen.. Har någon stått i valet mellan samma implantat? eller velat mellan två andra snarlika inplantat? Snälla, dela med er av erfarenheter. Hur tänkte ni? Vilket valde ni och hur blev resultatet? :)
Sortera efter

Bennybob
Kvinna ·
20 jul, 2015

Bennybob
Kvinna ·
20 jul, 2015

Asirnas
Kvinna ·
20 jul, 2015
Det är ingen större skillnad, 375cc kommer ungefär se ut som 350cc och 400cc kommer se ut som 375 cc. Jag har 375cc bakom muskeln, dock en komplikation men du kan se storleken där. Är dock 161cm och väger 58kg.
Men prova implantaten igen då och känn efter vad som känns bäst! :)

Bennybob
Kvinna ·
20 jul, 2015
Hur stor skillnad är det mellan 375 och 400 i bredd? Några få ynka mm syns inte skillnad på plats i kroppen..

Bennybob
Kvinna ·
20 jul, 2015
Det är ingen större skillnad, 375cc kommer ungefär se ut som 350cc och 400cc kommer se ut som 375 cc. Jag har 375cc bakom muskeln, dock en komplikation men du kan se storleken där. Är dock 161cm och väger 58kg.

Asirnas
Kvinna ·
20 jul, 2015
Oavsett vad det än gäller så kommer alltid de bra frågorna eller kommentarena efteråt ;)
OKej hoppas du får prova det en sista gång då, tror andra ar fått göra det på proforma ^^

Bennybob
Kvinna ·
21 jul, 2015
Oavsett vad det än gäller så kommer alltid de bra frågorna eller kommentarena efteråt ;)
OKej hoppas du får prova det en sista gång då, tror andra ar fått göra det på proforma ^^