Mrs V
Kvinna ·
28 apr, 2012
4 dagar - 750 framför
Operationen done :) Än så länge känns det jättebra, blev 750 framför. Utan kläder så ser dem nästan groteska ut.. iaf på bild. Men dem är lite svullna med, men det känns så härligt att jag känner att det gör inget om dem blir lite mindre.
Första operationen va jag jätteorolig för redan då kände jag att sizen dem hade som svullna va storleken jag ville ha.. då känns det inte kul veta det kommer försvinna volym. Jag har hellre för stort än för lite.
Och dem är nästan lite för stora.. absoluuut inte mer cc.. då går det bara över till bli groteskt. :P
Men känns skönt känna så.. så än så länge ångrar jag inte min operation... Hoppas bara dem håller sig fina i formen med :P
Sortera efter

Tjockis73
Kvinna ·
28 apr, 2012

via_dolorosa
Kvinna ·
28 apr, 2012
Ja de såg väldigt stora ut, tror även vinkeln förstorar dem ännu mer, men de é sjukt snygga. Hoppas du ska vara nöjd denna gången =D

Summer dress
Kvinna ·
28 apr, 2012
Wooow, vilka bomber! 🤭
Riktigt snygga måste jag säga. 👍

Essy
Kvinna ·
28 apr, 2012

Mrs V
Kvinna ·
28 apr, 2012
Ja de såg väldigt stora ut, tror även vinkeln förstorar dem ännu mer, men de é sjukt snygga. Hoppas du ska vara nöjd denna gången =D
Ja, dem ser större ut på bild, plus man ser inte hela mig på bilden :P Men dem är stora men det jag ville ha ju.. och ja än så länge känns det bra :) Jag vet iaf att större implantat kommer inte på frågan iaf :P

Mrs V
Kvinna ·
28 apr, 2012

GoldenHeart
Kvinna ·
28 apr, 2012
De ser riktigt snygga ut redan, sötnos!
Kommer att bli sjukt sexiga när de läkt och så! :D

LipziL
Man ·
28 apr, 2012
Skitsnyggt!!👍

Anonym användare
28 apr, 2012
Wow! Sjuukt snygga bomber! ;) Hoppas du blir nöjd och att dom läker fint!

gagge
Kvinna ·
28 apr, 2012
Mina ser också stora ut på bild... Buuuut babe.. i like big boobs and i can not lie ;-)
Vilka bomber!!!🤭

Dinkel
Kvinna ·
28 apr, 2012
Super fina! Jag upplever att mina blir mindre på bild än vad dom är live :) Me like big boobs too!

Malin88
Kvinna ·
28 apr, 2012

dana747
Kvinna ·
29 apr, 2012
Riktigt snygga. Skall bli spännande att se hur det blir när de läkt ordentligt.

Mrs V
Kvinna ·
29 apr, 2012
De ser riktigt snygga ut redan, sötnos!
Kommer att bli sjukt sexiga när de läkt och så! :D
Ja hoppas det, vågar inte riktigt ta ut glädjen än :P

Mrs V
Kvinna ·
29 apr, 2012
Mina ser också stora ut på bild... Buuuut babe.. i like big boobs and i can not lie ;-)
Vilka bomber!!!🤭
Haha exakt.. det jag med brukar säga ;)

Mrs V
Kvinna ·
29 apr, 2012
Ja, men jag vågar knappt titta på dem.. rädd typ dem försvinner då :P Hoppas iaf jag får behålla formen för mer cc kommer inte på fråga nu anser jag.. då blir det bara groteskt. :P

Opticruise
Kvinna ·
29 apr, 2012
WOW! Grattis till ett par jättefina bröst!.. Kul att du blev nöjd =)

citadellboobisar
Kvinna ·
29 apr, 2012
wow så jäkla snygga e blev!!!!!!!!!!!!!!!!

sussipussi
Kvinna ·
29 apr, 2013

Tussa
Kvinna ·
29 apr, 2013
Stora bomber..wow...Snyggt.