Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mrs V profilbild

Mrs V

Kvinna ·

28 apr, 2012

4 dagar - 750 framför

Bröstförstoring

Operationen done :) Än så länge känns det jättebra, blev 750 framför. Utan kläder så ser dem nästan groteska ut.. iaf på bild. Men dem är lite svullna med, men det känns så härligt att jag känner att det gör inget om dem blir lite mindre.

Första operationen va jag jätteorolig för redan då kände jag att sizen dem hade som svullna va storleken jag ville ha.. då känns det inte kul veta det kommer försvinna volym. Jag har hellre för stort än för lite.

Och dem är nästan lite för stora.. absoluuut inte mer cc.. då går det bara över till bli groteskt. :P

Men känns skönt känna så.. så än så länge ångrar jag inte min operation... Hoppas bara dem håller sig fina i formen med :P

31

Sortera efter

Skruuf

Kvinna ·

29 apr, 2013

Riktigt snygga :)
Gilla

Tussa

Kvinna ·

29 apr, 2013

Alltså det där är de största jag har sett :) De du hade innan var ju jättefina och såg rätt naturliga ut. 
Gilla

Mrs V

Kvinna ·

29 apr, 2013

sussipussi skrev:
Såååå snygga  boobs 👍

Läkningsbhn du har på dig får ni väl på kliniken.
Men jag undrar om du kan se vad den heter så man kanske kan söka fram om jag kan beställa en sån nånstans 😕
Ska korra 13 maj och vill ha en sån mjuk skön att läka i.

Tack :) Jag va oh kollade mina bhar, dem är så urtvättade men jag tror där står carefix.. jag sökte på carefix och det gav direkt förslag på carefix comfort bra och det verkar finnas både svenska och utlänska sidor... så du kan ju kolla runt :)

Jag vet ine om det är något sådant här.. det är liknande den jag har http://www.dermacaredirect.co.uk/carefix-bella-post-op-bra-microfiber.html

Gilla

Mrs V

Kvinna ·

29 apr, 2013

Tussa skrev:
Alltså det där är de största jag har sett :) De du hade innan var ju jättefina och såg rätt naturliga ut. 

Ja jo fast där va de svullna... inte riktigt så stora idag :P men visst är dem stora men jag är nöjd.. va aldrig nöjd eller bekväm med de andra och idag när jag tittar tillbaks på bilder så känner jag verkligen att jag gjorde rätt i att förstora dem igen... trivs nu :)

Gilla

Mrs V

Kvinna ·

29 apr, 2013

Tack Skruuf :)
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

06 maj, 2013

Mrs V skrev:
sussipussi skrev:
Såååå snygga  boobs 👍

Läkningsbhn du har på dig får ni väl på kliniken.
Men jag undrar om du kan se vad den heter så man kanske kan söka fram om jag kan beställa en sån nånstans 😕
Ska korra 13 maj och vill ha en sån mjuk skön att läka i.

Tack :) Jag va oh kollade mina bhar, dem är så urtvättade men jag tror där står carefix.. jag sökte på carefix och det gav direkt förslag på carefix comfort bra och det verkar finnas både svenska och utlänska sidor... så du kan ju kolla runt :)

Jag vet ine om det är något sådant här.. det är liknande den jag har http://www.dermacaredirect.co.uk/carefix-bella-post-op-bra-microfiber.html

Fick hem en vit idag från NordiCare :) Såg på den länken du skrev att den finns i svart jippiiii ;) Ska beställa en därifrån oxå :)
Gilla

KimLand99

Kvinna ·

09 jul, 2013

Jättesnygga jag skulle också vilja ha så definierade! Men jag antar att man måste lägga de framför för att få det..

Går det att "gömma dem" om du skulle vilja det? Upplever du det som ett problem?
Gilla

Mrs V

Kvinna ·

10 jul, 2013

Jag tror inte man måste lägga framför för få det. Tycker oftast bakomplacering ger mer definierade. O dels tror jag det har med individen att göra. Tror inte bakom gjort utseendemässigt större skillnd på mig. Är jättelätt gömma dem. Har vanliga helt ovadderade bh på jobb okläder utan urrining...man ser dem inte alls hahah
Gilla

Sosexymama

Kvinna ·

28 jul, 2013

Ska lägga in likadant längtar som tusan dom är jätte fina :))
Gilla

KimLand99

Kvinna ·

29 jul, 2013

ok, tack för svar
Gilla

Tjej_1987a

Kvinna ·

22 mar, 2016

Mrs v har du tänkt göra större då :) du har jätte fina
Gilla
Community