December82
Man ·
21 maj, 2013
4 dagars 705cc uhp bröst!*BILDER*
Såhär såg brösten ut efter 4 dagar. Jag gick från 500cc high till 705cc ultrahigh. 🙂 Perthese bröst via armhålan. Jan B Wieslander är kirurgen på Plastikkirurgiska Institutet i Malmö. Jättenöjd även om jag säkert hade kunnat tagit liiite till. 😇 Bär nu den elastiska bindan som ska trycka ner brösten och placera dom rätt. Jag vill inte ha några bollar under hakan plus att jag gillar bröst med lite mer underpol så jag kommer att använda den så länge som möjligt. Inga direkta komplikationer förutom att jag haft lite mer ont i högra armen. Ja alltså inte i bröstet el i armhålan där ärren är...utan nere på underarmen och i armvecket. Jättekonstigt, men det är väl nerverna som letar sig tillbaka och ska läka ihop.😕
Sortera efter

hallonbåten
Kvinna ·
21 maj, 2013
Wow Jättefina bröst! :D jag opererade mig själv hos jan för 13 dagar sen och jag måste säga att han är riktigt skicklig!
Gilla

emmabett
Kvinna ·
21 maj, 2013
snygga:)
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
21 maj, 2013
Jag tucker dina 500cc var sjukt snygga, men de du har nu är också snygga men ordentligt stora ;) Tror nog du efter ett tag kommer tycka att det var bra att du inte tog lite till hehe :P Lycka till :D
Gilla

9April
Man ·
21 maj, 2013
Skitsnygga!! Lagom på din kropp:-)
Gilla

December82
Man ·
21 maj, 2013
hallonbåten skrev:
Wow Jättefina bröst! :D jag opererade mig själv hos jan för 13 dagar sen och jag måste säga att han är riktigt skicklig!Gilla

December82
Man ·
21 maj, 2013
Tack så mycket! 😀 Måste få säga tillbaka att du fått ett enormt fint resultat på din bukplastik.👍
Gilla

December82
Man ·
21 maj, 2013
Tackar! Ja, jag var himla rädd att jag skulle förstöra något BRA bara för att jag ville ha ännu bättre. Det var inga fel på mina 500ingar, förutom att dom inte såg ut som 500cc!😢 Jättekonstigt då jag kan titta på tjejer med 375cc och tycka att dom ser STOOORA ut. Men mina försvann liksom i kroppen. Kan inte heller förstå riktigt att jag har 705cc i nu heller. Nu ser dom typ ut som 500ingar...i min lilla hjärna.😀 Även fast jag är liten, 160cm hög och smal, väger ca 52 kg så sväljer nog min kropp ganska mkt. Jag har tex 75 i BH mått medan kärringen på Change försöker få i mig någon tvångsBH på 70. Jag kan inte andas med sådana mått på BHn utan vill hellre ha min 75a. Ja, jag kanske e lite knäpp ha ha.
Gilla

lalalund
Kvinna ·
21 maj, 2013
Snyyyygggga:) som du säger. Han är sjukt duktig.
Ska faktiskt tillbaka till honom på lördag för att se om han kan hjälpa mig med min "misslyckade" intimoperation från Opitz.
Fasar för den dagen han går i pension, vad händer då liksom:(
Gilla

December82
Man ·
21 maj, 2013
TacK gulliga du. :)
Gilla

Skruuf
Kvinna ·
21 maj, 2013
Fy fasikken vad snygga :D Riktigt riktigt bra - passar dig väldigt bra tycker jag :D * Tummen Upp *
Gilla

ollie
Kvinna ·
21 maj, 2013
Så snyggt! Ser inte alls så stort ut som det låter! passar dig utmärkt!
Gilla

Fjoff82
Kvinna ·
21 maj, 2013
Skitsnygga!!! Men lova att stanna i stl nu;-)
Gilla

December82
Man ·
21 maj, 2013
Tack tjejer. Blir så glad över era kommentarer. Jag var verkligen vettskrämd att det skulle bli dåligt och för stort. Men jag tycker dom passar mig alldeles lagom. Jag vill ju ha stora. :) Och nu har jag fått tillbaka lite av den tappade formen. Självklart gör åldern sitt och ju längre man har implantaten desto "äldre" blir dom jue...Men för tillfället är jag nöjd med placering, form och storlek. Hmmm...Fjoff82- Ska försöka!💡😀
Gilla

December82
Man ·
21 maj, 2013
Nu till saken hör dessutom att så stor skillnad kan det inte ha blivit då min sambo inte reagerat nämnvärt. El ja, han vet inte om att jag gjort bröstförstoringen. (Läs mer om det i min privata blogg.) Och ingen annan har reagerat på att jag ser ut att ha större heller. Om det är positivt el inte vet jag inte. Såklart jag vill att det ska synas att dom är större och finare nu...men samtidigt är det skönt att slippa alla frågor osv. 😀 Det kommer nog synas i sommar iaf när man struttar runt i bikini...hoppas jag!💡
Gilla

LinaKos
Kvinna ·
21 maj, 2013
Skit snygga bröst! Jag gillar också stora bröst :)
Måste passa på att fråga dig lite då jag själv opat mig för ca 1,5 månad sen och är grymt missnöjd över storleken.
Trodde de skulle bli typ dubbelt så stora som de är nu, kändes så på konsultationen. Hört talas om "ploppet", stämmer det på dig, har de blivit större med tiden? Är just nu inne på att göra en omoperation för att lägga in större så fort jag får och kan, funderade på gå upp till 500 men kanske inte blir så stor märkbar skillnad? Kanske borde ta 600 ist. Jag är ju ganska smal upptill så jag vill ju heller inte att de ska se konstigt ut..
Gilla

Mspgirl1
Kvinna ·
21 maj, 2013
Så jävla snyggt :)
Gilla

gummiboll
Kvinna ·
21 maj, 2013
Alltså HUR kan dina bröst vara så perfekta efter 4 dagar?!! Det är ju helt insane👍!! Sjukt avundsjuk är jag (dock inte missunsam ;) )
Gilla

yaya
Kvinna ·
21 maj, 2013
Så fina ! Riktigt fylliga och passat jätte bra till din kropp!
Så önskar jag mina var!!
Gilla

sussipussi
Kvinna ·
21 maj, 2013
De är sååå fina.
Hoppas allt går bra nu och att värken i armen släppt
:))
Gilla

December82
Man ·
22 maj, 2013
TACK! 😀 Men nej, värken har inte släppt. 🙁 Gillar inte alls känslan att jag inte kan sträcka ner el bak armen för då gör det ont. Jag kan förstå att det skulle kunna göra ont vid armhålan...men detta är så långt ifrån. Underarmen och i armbågen så att säga...ända ner till handleden. Jag hoppas verkligen att det släpper...
Gilla