Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
December82 profilbild

December82

Man ·

21 maj, 2013

4 dagars 705cc uhp bröst!*BILDER*

Bröstförstoring
Såhär såg brösten ut efter 4 dagar. Jag gick från 500cc high till 705cc ultrahigh. 🙂 Perthese bröst via armhålan. Jan B Wieslander är kirurgen på Plastikkirurgiska Institutet i Malmö. Jättenöjd även om jag säkert hade kunnat tagit liiite till. 😇 Bär nu den elastiska bindan som ska trycka ner brösten och placera dom rätt. Jag vill inte ha några bollar under hakan plus att jag gillar bröst med lite mer underpol så jag kommer att använda den så länge som möjligt. Inga direkta komplikationer förutom att jag haft lite mer ont i högra armen. Ja alltså inte i bröstet el i armhålan där ärren är...utan nere på underarmen och i armvecket. Jättekonstigt, men det är väl nerverna som letar sig tillbaka och ska läka ihop.😕
25

Sortera efter

December82

Man ·

22 maj, 2013

Ja men visst är det snyggt med stora bröst. (Dock ej groteska gigantiska!) 😉 Det här med ploppet är så roligt att höra tjejer prata om. MIN personliga åsikt är att ploppet handlar om att brösten "ramlar" ner och lägger sig tillrätta i sin ficka. I början kan dom ju sitta ganska högt så att säga. Men brösten blir aldrig större. Aldrig. Dom tappar bara mer form och hänger ju mer åren går efter operationen. Såklart! Brösten blir alltså inte större, men får finare form efter några månader. Det såkallade "ploppet". Om du ska gå upp i storlek så gå iaf 200cc i skillnad, annars tror jag inte det blir en märkbar skillnad! :)
Gilla

Anonym användare

22 maj, 2013

Fina och STORA! Du behöver inte liiiite till 😉 Ska du inte skaffa ett bröstband istället för att ha den där tejpen? 😎 Vad har pojkvännen sagt föresten? Han var väl inte så positiv till bytet? 💡
Gilla

9April

Man ·

22 maj, 2013

Håller med dig om "ploppsnacket"!! För övrigt så hade jag ont o kände mig stundtals avdomnad i armar o handleder i ca 10 dagar efter op. Nu känns det inte alls så. Kanske är nån nerv i armhålan som skadats..?
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

22 maj, 2013

Wow! Supersnygga!! Storleken ser fin ut på dig, väldigt stora, men inte för stora :)
Gilla

December82

Man ·

23 maj, 2013

Ha ha, tackar tin. Jo bröstbandet åkte på dag 7. Dag 0-6 skulle man bara vara tejpad. Nu har jag det jäkla bröstbandet som skaver och klämmer. Pojkvännen??? Nej, han vet inte ens att jag gjort operationen.💡
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem