Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bellie profilbild

Bellie

Kvinna ·

07 sep, 2016

4 veckors motiva round 425

Bröstförstoring
Idag fyller dem 4 veckor mina motiva round hög profil 425cc. Ser helt klart bättre ut ju längre tiden går. Fick bröstband för snart 2 veckor sen, de vänstra tar lite längre tid på sig o komma ner ;-) men blir nog bra tillslut .. 

Dem är ju inte klara än, men upplever dem inte hårda (hittils..;-) Finns bild på dem såhär 4 veckor efter på min sida för den som är intresserad. Kram på er :-)
35

Sortera efter

Hästtjej

Kvinna ·

07 sep, 2016

Grattis! Vad fina de ser ut! Hur mår du såhär efteråt?
Gilla

Dagsa

Kvinna ·

07 sep, 2016

Hade så gärna velat se, men är inte silvermedlem än! Jag har också opererats hos Patrik som du och vi har ungefär samma storlek och hyfsat lika i längd o vikt. Jag opererades för en vecka sedan, storleken känns jätte bra men dom sitter långt upp! Tror jag också kommer få bröstband, ska skicka bilder till Patrik! Kul att du verkar vara så nöjd efter 4v och hoppas på att de vänstra bröstet kommer ikapp neråt snart :)
Gilla

Bellie

Kvinna ·

07 sep, 2016

Ja jag mår bara bra :-) kan inte säga att jag haft ont nångång egentligen, haft en himla tur! Åh okej, va kul! Ja alltså mina satt uppe i nyckelbenen från början typ, haha, ser inte sä snyggt ut då :-) men blir bättre o bättre. Dem är ojämna men de ger sig väl tillslut hoppas jag, får ha is i magen, men svårt o inte bli liiiite orolig!
Gilla

Jeanette84

Kvinna ·

07 sep, 2016

Skitsnygga!! Hoppas mina trillar ner snart =) Hur känns dem? Mina är fortfarande hårda. Orolig att de inte ska mjukna..
Gilla

Dagsa

Kvinna ·

07 sep, 2016

Håller verkligen med dig, väldigt svårt att inte bli orolig! ;) mina sitter sådär som du beskriver nu, upp till nyckelbenen, så blir ganska konstig form i profil.. Haha usch. Men bröstband ska nog få ner dom hoppas jag :) vad använder du för bh nu? Jag tycker det känns sjukt ostadigt och obekvämt med läk-bh-n nu så funderar på att skaffa en stabilare sport bh.. Hur har du upplevt det? Använder du fortfarande läk bh-n?
Gilla

Bellie

Kvinna ·

07 sep, 2016

Jeanette84 skrev:

Skitsnygga!! Hoppas mina trillar ner snart =)
Hur känns dem? Mina är fortfarande hårda. Orolig att de inte ska mjukna..

Ja jag hoppas dem blir mer symmetriska sen :-) men ser mer osymmetriska ut på bild än i verkligheten. Men tror de blir bra tillslut :-) tack förresten. Dem känns rätt mjuka, men har ju min egen vävnad som vaddering så att säga på o runt om :D om man mosat ihop dem från sidorna på bröstet så känns de mjukt, men hårdare när man trycker på dem direkt ovanpå, men ändå inte hårt! Upplever dem blivit mjukare sista 1,5veckan ungefär. Hur gamla är dina? :-)
Gilla

Bellie

Kvinna ·

07 sep, 2016

Dagsa skrev:

Håller verkligen med dig, väldigt svårt att inte bli orolig! ;) mina sitter sådär som du beskriver nu, upp till nyckelbenen, så blir ganska konstig form i profil.. Haha usch. Men bröstband ska nog få ner dom hoppas jag :) vad använder du för bh nu? Jag tycker det känns sjukt ostadigt och obekvämt med läk-bh-n nu så funderar på att skaffa en stabilare sport bh.. Hur har du upplevt det? Använder du fortfarande läk bh-n?

Eller hur! Haha! Även fast man vet de tar tid innan dem är klar så blir man ju ändå lite orolig ;-) Mitt vänstra skjöts verkligen typ upp i nyckelbenet när jag låg på sidan förut så fick hålla emot, o såg ut som en banan typ i profil haha. Dem kommer att skjunka, jag lovar :D jag använder läkbhn ännu, tycker den känns bra faktiskt! När jag skulle tvätta den i början så var de verkligen obehagligt att vara utan den den lilla stunden haha
Gilla

Tessie_91

Kvinna ·

07 sep, 2016

Snygga de blev! :)
Gilla

Jeanette84

Kvinna ·

07 sep, 2016

Bellie skrev:

Jeanette84 skrev:

Skitsnygga!! Hoppas mina trillar ner snart =)
Hur känns dem? Mina är fortfarande hårda. Orolig att de inte ska mjukna..

Ja jag hoppas dem blir mer symmetriska sen :-) men ser mer osymmetriska ut på bild än i verkligheten. Men tror de blir bra tillslut :-) tack förresten. Dem känns rätt mjuka, men har ju min egen vävnad som vaddering så att säga på o runt om :D om man mosat ihop dem från sidorna på bröstet så känns de mjukt, men hårdare när man trycker på dem direkt ovanpå, men ändå inte hårt! Upplever dem blivit mjukare sista 1,5veckan ungefär. Hur gamla är dina? :-)

De ser ut att ha sjunkit rätt mycket! Mina är 3 veckor på fredag så är väl ett tag kvar tills de blir snygga =D Så fort jag tar av bröstbandet känner jag hur de åker upp haha! Men du har ergonomix va? Eller Round? Jag fick round =) De är väl liite fastare!
Gilla

Jeanette84

Kvinna ·

07 sep, 2016

Du har ju skrivit round ser jag nu! =)
Gilla

Bellie

Kvinna ·

11 sep, 2016

Tack tessie, längtar till man får se slutresultatet. Är du nöjd hittils? Ja jag har round! :) ja kände oxå hur dem gjorde de förut, men nu stannar dem nere när de åker av. Men skulle fortsätta ytterligare en vecka med bröstbandet. Ska bli skönt o slippa det sen. Känner du dig böjd hittils? :-)
Gilla

Tessie_91

Kvinna ·

11 sep, 2016

Bellie: Jag är nöjd! Lite nojjig över det vänstra bröstet bara, vill inte sjunka ner som det högra... :P Men det gäller väl bara att ha is i magen! Skulle ha bröstbandet i 2 veckor till iaf, får se vad Patrik säger då :) Använder du fortfarande bröstband?
Gilla

Etttvåtrebarn

Kvinna ·

11 sep, 2016

Wow! Jättesnygga Bellie! Har du någon förebild att visa? Jag ska opereras om en vecka precis, velar mellan 375 och 400 fortfarande! Är nog mest "rädd" att de ska hamna för tätt om jag väljer större -_- Nervöööös!
Gilla

Bellie

Kvinna ·

13 sep, 2016

Tessie_91 skrev:

Bellie: Jag är nöjd! Lite nojjig över det vänstra bröstet bara, vill inte sjunka ner som det högra... :P Men det gäller väl bara att ha is i magen! Skulle ha bröstbandet i 2 veckor till iaf, får se vad Patrik säger då :) Använder du fortfarande bröstband?

Samma som mig då ;p vi får väl ha tålamod.... Haha. Hoppas de inte fastnar där bara. Jag skicka bilder förra veckan o blev rekad o ha en vecka till, så på fredag får jag ta bort det.
Gilla

Bellie

Kvinna ·

13 sep, 2016

Etttvåtrebarn skrev:

Wow! Jättesnygga Bellie!
Har du någon förebild att visa?

Jag ska opereras om en vecka precis, velar mellan 375 och 400 fortfarande! Är nog mest "rädd" att de ska hamna för tätt om jag väljer större -_-
Nervöööös!

Tack! :) Jo jag kan ladda upp senare idag kan du kolla :) åh va spännande ! Tror de säkert blir bra vilket du än väljer, har du provat båda strl? :-)
Gilla

Bellie

Kvinna ·

06 okt, 2016

Hur har de gått för er? 8 veckor sen för mig nu, ser bara bättre o bättre ut! Är ni nöjda?
Gilla

fannah

Kvinna ·

06 okt, 2016

Alltså wow Bellie! Gud så snygga dom blivit, grattis!! Hoppas mina blir lika fina :) riktigt stor skillnad vid klyftan o ser så mycket mer naturligt nu vecka 8 än vid vecka 4, även om ja tyckte dina var fina redan då :))
Gilla

Bellie

Kvinna ·

07 okt, 2016

fannah skrev:

Alltså wow Bellie! Gud så snygga dom blivit, grattis!! Hoppas mina blir lika fina :) riktigt stor skillnad vid klyftan o ser så mycket mer naturligt nu vecka 8 än vid vecka 4, även om ja tyckte dina var fina redan då :))

Men tack va gullig du är :) tack! ja ja håller med dig, dem har börjat hänga till sig typ. Blev helt förvånad skillnaden var så stor ändå haha :) har känns de för dig då?! :)))
Gilla

Hästtjej

Kvinna ·

07 okt, 2016

Såå snygga!!!
Gilla

fannah

Kvinna ·

07 okt, 2016

Det känns än så länge väldigt bra, men dom är svullna och högt upp haha! Så egentligen kan jag inte säga någonting än :) men jag är sååå taggad på att få se deras utveckling
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem