Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bellie profilbild

Bellie

Kvinna ·

07 sep, 2016

4 veckors motiva round 425

Bröstförstoring
Idag fyller dem 4 veckor mina motiva round hög profil 425cc. Ser helt klart bättre ut ju längre tiden går. Fick bröstband för snart 2 veckor sen, de vänstra tar lite längre tid på sig o komma ner ;-) men blir nog bra tillslut .. 

Dem är ju inte klara än, men upplever dem inte hårda (hittils..;-) Finns bild på dem såhär 4 veckor efter på min sida för den som är intresserad. Kram på er :-)
35

Sortera efter

Bellie

Kvinna ·

07 okt, 2016

Hästtjej skrev:

Såå snygga!!!

Tack va snällt ! :) ja jag är nöjd, gick in med inställningen att de blir som de blir o kanske inte blir så bra för o inte bli besviken om jag kanske hade dåliga förutsättningar eller nått, men blev mycket bättre än jag trodde :) .. så de är roligt!! När är de din tur?
Gilla

Bellie

Kvinna ·

07 okt, 2016

fannah skrev:

Det känns än så länge väldigt bra, men dom är svullna och högt upp haha! Så egentligen kan jag inte säga någonting än :) men jag är sååå taggad på att få se deras utveckling

Ja jag ser ju nu att de inte är så länge sen! Mina fjord oxå det i början. Men som synes blir de ju bättre med tiden, haha ;P
Gilla

fannah

Kvinna ·

07 okt, 2016

Jaa haha :) ditt resultat var faktiskt en av anledningarna till att jag valde denna storlek :)) superfint verkligen
Gilla

Hyacinth

Kvinna ·

07 okt, 2016

Åh Bellie, drömbrösten! Dom blir bara finare och finare! Så glad för din skull, hoppas mina blir lika fina när svullnaden har lagt sig och dom inte sitter uppe vid hakan längre :')
Gilla

Jeanette84

Kvinna ·

08 okt, 2016

Du har så himla fina bröst Bellie! Hoppas mina blir lika snygga men jag hade ju ett helt annat utgångsläge =) Mina är nu sju veckor och snart ska jag sluta använda bröstbandet. Har beställt en sportbh med bygel av rekommendation från Patrik. Huden har släppt liiite mellan brösten. Storleken känns hittills perfekt så hoppas de inte blir mindre! =) Hade kanske velat ha lite större t o m ;-) Hoppas de hänger till sig lite mer!
Gilla

Bellie

Kvinna ·

09 okt, 2016

Men vad gulliga ni är tjejer!! Vilka värmande ord :1) Kram på er ❤️.. Era lär bli lika fina ska ni se, bara ge de tid! 🙂 och vad roligt Fannah att man kunde inspirera/hjälpa någon på traven med bild, var därför jag la ut för o "ge tillbaka" eftersom jag själv fått hjälp av forumet, så jättekul.

skönt o slippa bröstbandet sen Jeanette, jag fick ha i 3 veckor....! Haha

var o testa bh för skojsskull idag när vi ändå var på hm. Med bh på  kändes de helt 150% perfekt under kläder oxå! Inte 1cc mer eller mindre hade jag vela ha.  Börjar bli satans less läkbhn nu, haha. Syns ju genom allt!!! Så om ni börjar tvivla på strl eller så så med en vanlig normal bh ser de mycket bättre ut i kläder sen!! 😀

Han är ett snille den där Patrik ;-)
Gilla

Etttvåtrebarn

Kvinna ·

13 okt, 2016

Mina är "bara" 3 veckor, men märker stor skillnad nu när de äntligen mjuknat och börjat hänga till sig lite mer :) Och WOW så fina dina är Bellie!! Hoppas på att mina får mer mellanrum snart också! <3
Gilla

Bellie

Kvinna ·

14 okt, 2016

Ja jag börja oxå märke skillnaden kring den tiden! :-) dem ser jättefina ut dina tycker jag!!! :D kommer bli skitfina när dem är klar tror jag. Grattis :D Ja jag gillar dem, blev mkt bättre än jag vågade hopppas på. Tack :) Är bara så sjukt less läkbhn, verkligen urless........
Gilla

Jeanette84

Kvinna ·

16 okt, 2016

Bellie skrev:

Ja jag börja oxå märke skillnaden kring den tiden! :-) dem ser jättefina ut dina tycker jag!!! :D kommer bli skitfina när dem är klar tror jag. Grattis :D

Ja jag gillar dem, blev mkt bättre än jag vågade hopppas på. Tack :) Är bara så sjukt less läkbhn, verkligen urless........

Maila Patrik och fråga om du kan ha andra sportbh:ar! Jag fick byta till en sportbh med bygel nu för bättre stöd och för att hålla ner huden mellan brösten. Det är så skönt med en stadigare bh! Även fast den andra förstås var mjukare att sova i...
Gilla

Bubb

Kvinna ·

30 okt, 2016

Bellie skrev:

Ja jag börja oxå märke skillnaden kring den tiden! :-) dem ser jättefina ut dina tycker jag!!! :D kommer bli skitfina när dem är klar tror jag. Grattis :D

Ja jag gillar dem, blev mkt bättre än jag vågade hopppas på. Tack :) Är bara så sjukt less läkbhn, verkligen urless........

Hej Bellie! Jag ska operera mig i december hos Patrik och jag undrar hur du upplever brösten gällande mjukheten. Är de mjuka eller hårda? Då jag har en del egen bröstvävnad sa Patrik att jag kan välja antingen Ergonomix eller Round, jag vill ha naturliga men ändå inte för mjuka. Då jag inte kan se dina bilder vore det kul att höra hur du känner. Tack på förhand :)
Gilla

Bellie

Kvinna ·

03 nov, 2016

Jag tycker mina är rätt mjuka, men visst är dem ju hårdare än vanlig bröstvävnad! :-) Men har inte reagerat på att dem känns nå specifikt hårda inte.. :-) om de beror på att min egna vävnad ligger som en kudde runt kanske som gör att de inte känns hårt vet jag inte? Haha :)
Gilla

RoRo67

Kvinna ·

03 nov, 2016

Jag har exakt samma inlägg som du av patrik! De tar tid för dom att lägga sig så ha tålamod:) så sjukt nöjd med mina. Dom är drygt ett år nu:) de gör inte ont att springa med en fast bra shock absorber bh, de rör sig med min kropp naturligt och är mjuka men ändå fasta.. hör av dig om du har frågor!:)
Gilla

Bubb

Kvinna ·

05 nov, 2016

RoRo67 skrev:

Jag har exakt samma inlägg som du av patrik! De tar tid för dom att lägga sig så ha tålamod:) så sjukt nöjd med mina. Dom är drygt ett år nu:) de gör inte ont att springa med en fast bra shock absorber bh, de rör sig med min kropp naturligt och är mjuka men ändå fasta.. hör av dig om du har frågor!:)

Hej! Stort tack för ditt svar. Kollade dina bilder och dem är så fina! Såg att du har hög profil, är det full eller course du valt?:)
Gilla

RoRo67

Kvinna ·

07 nov, 2016

Tack! Oj.. ringer ingen klocka men full projektion iaf!
Gilla

Guppie

Kvinna ·

12 mar, 2017

Åh vill också kunna se :) ska också op på onsdag 425cc hos Patrik.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem