Bellie
Kvinna ·
07 sep, 2016
4 veckors motiva round 425
BröstförstoringDem är ju inte klara än, men upplever dem inte hårda (hittils..;-) Finns bild på dem såhär 4 veckor efter på min sida för den som är intresserad. Kram på er :-)
Sortera efter
Bellie
Kvinna ·
07 okt, 2016
Bellie
Kvinna ·
07 okt, 2016
Det känns än så länge väldigt bra, men dom är svullna och högt upp haha! Så egentligen kan jag inte säga någonting än :) men jag är sååå taggad på att få se deras utveckling
fannah
Kvinna ·
07 okt, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
07 okt, 2016
Jeanette84
Kvinna ·
08 okt, 2016
Bellie
Kvinna ·
09 okt, 2016
skönt o slippa bröstbandet sen Jeanette, jag fick ha i 3 veckor....! Haha
var o testa bh för skojsskull idag när vi ändå var på hm. Med bh på kändes de helt 150% perfekt under kläder oxå! Inte 1cc mer eller mindre hade jag vela ha. Börjar bli satans less läkbhn nu, haha. Syns ju genom allt!!! Så om ni börjar tvivla på strl eller så så med en vanlig normal bh ser de mycket bättre ut i kläder sen!! 😀
Han är ett snille den där Patrik ;-)
Etttvåtrebarn
Kvinna ·
13 okt, 2016
Bellie
Kvinna ·
14 okt, 2016
Jeanette84
Kvinna ·
16 okt, 2016
Ja jag börja oxå märke skillnaden kring den tiden! :-) dem ser jättefina ut dina tycker jag!!! :D kommer bli skitfina när dem är klar tror jag. Grattis :D
Ja jag gillar dem, blev mkt bättre än jag vågade hopppas på. Tack :) Är bara så sjukt less läkbhn, verkligen urless........
Bubb
Kvinna ·
30 okt, 2016
Ja jag börja oxå märke skillnaden kring den tiden! :-) dem ser jättefina ut dina tycker jag!!! :D kommer bli skitfina när dem är klar tror jag. Grattis :D
Ja jag gillar dem, blev mkt bättre än jag vågade hopppas på. Tack :) Är bara så sjukt less läkbhn, verkligen urless........
Bellie
Kvinna ·
03 nov, 2016
RoRo67
Kvinna ·
03 nov, 2016
Bubb
Kvinna ·
05 nov, 2016
Jag har exakt samma inlägg som du av patrik! De tar tid för dom att lägga sig så ha tålamod:) så sjukt nöjd med mina. Dom är drygt ett år nu:) de gör inte ont att springa med en fast bra shock absorber bh, de rör sig med min kropp naturligt och är mjuka men ändå fasta.. hör av dig om du har frågor!:)
RoRo67
Kvinna ·
07 nov, 2016
Guppie
Kvinna ·
12 mar, 2017
Såå snygga!!!