Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
fluxan profilbild

fluxan

Kvinna ·

13 mar, 2022

400 cc Motiva round för stort?

Bröstförstoring

Är det någon som har 400 cc Motiva round och känner att de blev för stora? Jag är 170 cm lång o 63 kg. Har liten b-kupa med fyllning nertill. Mest körtlar och inte något fett direkt. Lite häng eftersom jag fött och ammar 2 barn och sedan gått ner ca 10 kg. Jag behövde inget lyft och Johan på Plastikakademin tyckte att över 450 cc börjar bli mycket på mig. Velar mellan 360 cc och 400 cc. Vill kunna klä ner dem om det behövs. Inte att det alltid är två stora bomber som inte går att missa i tight tröja eller bikini!!

28

Sortera efter

Ballerina91

Kvinna ·

13 mar, 2022

Provade du inte under konsultationen? Tänker att man får ett hum när man får prova med de olika cc
Gilla

fluxan

Kvinna ·

13 mar, 2022

Jo det gjorde jag! Tycker inte alls att det känns för stort med en tröja på. Men sen fick jag veta att en kompis har 325 cc och jag har alltid tyckt att hennes är lite för poppiga liksom!! Hade fyllig d-kupa före barnen och vill ha tillbaka det eller möjligtvis lite större… har bilder på min sida om du vill se o ge råd :)
Gilla

Ballerina91

Kvinna ·

14 mar, 2022

JG förstår! Men tycker du ska gå på din känsla när du hade inläggen i. Det är så himla individuellt. Vart menar du att det finns bilder? Du verkar inte va silvermedlem så kan väl inte ladda upp bilder då,’? Finns iaf inga bilder i ditt galleri nu :O
Gilla

fluxan

Kvinna ·

14 mar, 2022

Ja jag ska köra ristestet ännu mer fram till operationssalen också Jag laddade upp 3 d bilderna på min sida för att snabbare bli silvermedlem… konstigt att de inte syns :/
Gilla

fluxan

Kvinna ·

14 mar, 2022

Operationsdagen skulle det stå :D
Gilla

Jenny8203

Kvinna ·

14 mar, 2022

Svårt att säga. Jag kan klä mer och klä upp mina. Men sen har dem ju lite mer put oxå då jag har högsta profilen. Men sen är det beroende på vinkel. Nu är mina större men jag har bilder på min sida både brons och silver bilder om man klickar mitt namn. ? Cc kan ju vara så olika på alla?
Gilla

fluxan

Kvinna ·

14 mar, 2022

Nu är jag äntligen silvermedlem!! Tack för att du delar dina bilder!!
Gilla

fluxan

Kvinna ·

14 mar, 2022

Jättefina ju! O som du säger, cc säger ju ingenting!! Dina är ju väldigt lagom!
Gilla

fluxan

Kvinna ·

14 mar, 2022

fluxan skrev:

Jättefina ju! O som du säger, cc säger ju ingenting!! Dina är ju väldigt lagom Jenny!

Gilla

Ballerina91

Kvinna ·

15 mar, 2022

Nu såg jag bilderna! Tycker inte alls att det såg stort eller för stort ut, såg naturligt ut :)
Gilla

fluxan

Kvinna ·

15 mar, 2022

Ballerina91 skrev:

Nu såg jag bilderna! Tycker inte alls att det såg stort eller för stort ut, såg naturligt ut :)

Amen tack!!! Jag skickade till kirurgen och frågade för han sa egentligen inte vad som skulle vara optimalt estetiskt… med ristestet så känns det inte för stort men är så rädd att det ska bli plufsigt :D
Gilla

Catbob

Kvinna ·

17 mar, 2022

Tycker 3D bilden ser jättefin ut! Jag har 425 men tycker att det är väldigt lätt att klä ner dem. I bikini och underkläder är det ju lite mer tuttigt eller vad man ska säga men inga jättebomber. Och som någon skrev här ovan så är CC så himla olika på olika kroppar!
Gilla

Catbob

Kvinna ·

17 mar, 2022

Och jag tycker att ristestet gav en bra fingervisning till hur det skulle bli efter :)
Gilla

fluxan

Kvinna ·

17 mar, 2022

Jenny8203 skrev:

Svårt att säga. Jag kan klä mer och klä upp mina. Men sen har dem ju lite mer put oxå då jag har högsta profilen. Men sen är det beroende på vinkel. Nu är mina större men jag har bilder på min sida både brons och silver bilder om man klickar mitt namn.
?
Cc kan ju vara så olika på alla?

Det är verkligen helt sjukt att cc kan se så olika ut!! Dina är ju jättefina och inte alls för stora i mitt tycke :) gillar du round bättre än ergonomix?
Gilla

Jenny8203

Kvinna ·

18 mar, 2022

fluxan skrev:

Jenny8203 wrote:

Svårt att säga. Jag kan klä mer och klä upp mina. Men sen har dem ju lite mer put oxå då jag har högsta profilen. Men sen är det beroende på vinkel. Nu är mina större men jag har bilder på min sida både brons och silver bilder om man klickar mitt namn.
?
Cc kan ju vara så olika på alla?

Det är verkligen helt sjukt att cc kan se så olika ut!! Dina är ju jättefina och inte alls för stora i mitt tycke :) gillar du round bättre än ergonomix?

Tack? Ja men verkligen. Kan se så annorlunda ut. Jag tycker mina passa mi. Kropp kanon? jag har bred högt och rumpa så det flyter lixom på så hela kroppen blir lite timglas? Ja jag gillar round mer. Tycker formen blev så mycket bättre än hur ergonomix va på just mig?
Gilla

fluxan

Kvinna ·

23 mar, 2022

Snälla jag känner mig så trög men vad menas med toppiga bröst? :D
Gilla

Jenny8203

Kvinna ·

25 mar, 2022

Jag skulle nog säga pigga typ. Mer underpol än överpol och inte direkt häng. Att bröstvårtan sitter lite högre?
Gilla

Ballerina91

Kvinna ·

25 mar, 2022

Margaux dietz la upp en bild på dina bröst i ett vitt linne för inte alls längesen, där har du ett exempel på toppiga bröst :)
Gilla

TR7777

Kvinna ·

25 mar, 2022

Jag var livrädd för att få för stora bröst. Jag hade ca 440 cc i egen vävnad och la i 480cc. Mina bröst nu efter operation ser ut som det gjorde innan när jag hade en vadderad bh. Jag trodde jag skulle få bomber. Alla andra säger att de är STORA men jag hade absolut kunnat gå upp i storlek. De försvinner väldigt lätt i kläder och ser inte alls stora ut - medans när jag är naken så ser de stora ut. Största skillnaden är att jag har mer volym upptill vilket mina naturliga bröst inte hade :) Så kör på det större alternativet, 100 cc är verkligen inte mkt
Gilla

soffans

Kvinna ·

25 mar, 2022

Svårt med storlekar, 100 cc mer låter så mkt ? men det är lätt att glömma att det kan se såå olika ut på olika kroppar ? när man kollar på bilder ser ju alla kroppar typ likadana ut haha svårt att se helheten på bilder
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem