Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
fluxan profilbild

fluxan

Kvinna ·

13 mar, 2022

400 cc Motiva round för stort?

Bröstförstoring

Är det någon som har 400 cc Motiva round och känner att de blev för stora? Jag är 170 cm lång o 63 kg. Har liten b-kupa med fyllning nertill. Mest körtlar och inte något fett direkt. Lite häng eftersom jag fött och ammar 2 barn och sedan gått ner ca 10 kg. Jag behövde inget lyft och Johan på Plastikakademin tyckte att över 450 cc börjar bli mycket på mig. Velar mellan 360 cc och 400 cc. Vill kunna klä ner dem om det behövs. Inte att det alltid är två stora bomber som inte går att missa i tight tröja eller bikini!!

28

Sortera efter

fluxan

Kvinna ·

26 mar, 2022

Då förstår jag vad ni menar med toppiga! Men tror ni mina kommer bli så med full round? Jag gillar ändå överpool också
Gilla

fluxan

Kvinna ·

26 mar, 2022

Hur har det gått för dig Ballerina91???
Gilla

Ballerina91

Kvinna ·

26 mar, 2022

fluxan skrev:

Hur har det gått för dig Ballerina91???

Tack som frågar! Jo men det har gått bra tycker jag. Blev en snabb op på enbart 30 minuter. Bytte i sista sekund till mentor xtra då kirurgen inte ansåg att Motiva skulle bli bra i längden då jag har min egna lilla trötta vävnad. Så nu sitter de på plats. Gått 2,5 dygn sedan op och börjar bli mkt piggare. Men skön känsla- nej!! Haha…ett tryck och spänner under. Men har kört enbart Alvedon sedan 1,5 dag efter op så verkar ju gå åt rätt håll :) ena bröstet som hade mer häng sitter implantatet högre upp och min egna vävnad där under..men det andra det redan fint ut. Men är ju väldigt hårda och spända fortfarande såklart xD
Gilla

fluxan

Kvinna ·

26 mar, 2022

Intressant!! Menade han att du hade för lite egen vävnad? Härligt att smärtan verkar vara okej iallafall!! Uppdatera gärna hur det går!
Gilla

Ballerina91

Kvinna ·

27 mar, 2022

Snare tvärtom, för mkt egen vävnad för att hålla ett slätt implantat på plats :s Provade långtidsverkande morfinet igen igår kväll och spydde som en gris inatt så jag får stå fast vid Alvedon var fjärde timme. Det är bara att härda ut I guess
Gilla

fluxan

Kvinna ·

27 mar, 2022

Ser fram emot bilduppdatering!! Men jobbigt med illamåendet för dig!! Hoppas du mår bättre snart.
Gilla

Lisenday

Kvinna ·

11 jan, 2023

Tack för all info i denna tråden! Fluxan har du opererat dig eller bestämt dig för vilken storlek?
Gilla

Lusie

Kvinna ·

15 jan, 2023

Åh skulle också vilja veta hur det gick för dig! Velar själv mellan 400 och 425 eller 450 ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem