90sbaby
Kvinna ·
09 nov, 2019
400cc eller mer = tungt?
BröstförstoringJag var på konsultation på Nordiska kliniken igår hos Patrik Höijer och är så grymt imponerad av honom, förklarat för andra att han känns så trygg och lugn att jag vill att han smeker mig över huvudet och sjunger godnattsagor för mig haha XD Jag har större bröst än vad jag själv trott så för att ge dom ett lyft, vilket är det viktiga för mig och inte storlek, så behöver jag ha 425cc, möjligtvis 405cc. Så nu till min fråga - känns minst 400cc tungt? Känner ni att det påverkar rygg/axlar något? Måste ni ha en bh med stöd eller går det bra och ser snyggt ut om ni går runt utan bh? Jag vill sluta använda bh och gå runt med dom "fria" men är rädd att det inte går då dom blir för stora och behöver ha stöd. Har B-kupa sen innan så kanske blir E eller F efteråt? PS. Gjort ristestet med 400cc och det känns tungt, överensstämmer risets vikt ccs vikt? Sjuuukt tacksam för svar!! Ni är ju bäst
Sortera efter
90sbaby
Kvinna ·
11 nov, 2019
90sbaby
Kvinna ·
11 nov, 2019
Varför vill du lägga framför muskeln?
Jag tror det viktigaste är att du är tydlig med ditt mål med kirurgen och frågar rakt ut om det är det som kommer bli resultatet eller rom det finns risk för hängighet så du vet vad du har att ta ställning till.
Det är väldigt poppis med lite naturligare förstoringar nu, både storleksmässigt och i häng så det skadar nog inte att vara övertydlig =)