IdaB
Kvinna ·
06 mar, 2012
400cc high profile bakom muskeln, 11 dagars bilder!
Hallå där! Dags för min tur att visa upp mina nya bröst! Är jättenöjd än så länge. Har ju bara gått 11 dagar men tycker redan dom är fina :) så ser jättemycket fram emot den här kommande tiden. Nu har jag inte ont längre heller, bara lite smått på morgonen! 👍
Opererade mig på proforma clinic av Örjan gribbe :) jääätte nöjd! Rekommenderar både honom och kliniken, allt var sjukt bra.
Men nu vill jag höra eran åsikt! Jag hade gärna önskat att brösten va lite tätare. Men det var något som störde mig mest i början för känns som mellanrummet har minskat, är väl för att brösten börjar släppa nu och få sin form antar jag! :) So here we go!
400cc High profile
Coh 2 Bakom muskeln
Örjan Gribbe Proforma Clinic
11 dagar
Bh innan: 70B Efter: ?
Sortera efter

Nattsudden
Kvinna ·
06 mar, 2012

Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Shit va snygga!!! Förstår du är nöjd.. Stort grattis👍

NellyGirl
Kvinna ·
06 mar, 2012

IdaB
Kvinna ·
06 mar, 2012
Nattsudden och Opticruise: TACK!! :D fan vad glad jag blir! Känns alltid bra att få lite respons från alla här från pof! <3
NellyGirl: Tuusen tack! :D åå vad spännande! Lycka till! Han är ju skitduktig så det kommer nog bli superbra! :D

sia78
Kvinna ·
06 mar, 2012
SNYGGT!!

geléhallon
Kvinna ·
07 mar, 2012

smålandstös
Kvinna ·
07 mar, 2012
Fina, och kommer bli ännu snyggare när det är helt klara.

Sol71
Kvinna ·
07 mar, 2012
Jättefina och lagom till din kropp. Ser inte för stora ut.

Sillis
Kvinna ·
07 mar, 2012
Jättefint! 🙂 Passade dig superbra!

Juli11
Man ·
07 mar, 2012

Mymlan
Kvinna ·
07 mar, 2012
Superfina, och tänk när de är klara! Jag tycker det är absolut snyggast när brösten går ut lite på sidorna, DET ger kvinnlig form 👍
Grattis!

GoldenHeart
Kvinna ·
07 mar, 2012
Skitsnygga redan!! Gillar dem verkligen! :D

Plastikfreak
Kvinna ·
07 mar, 2012
ååh vilka fina bröst! Hoppas mitt resultat blir ungefär likadant :)
verkligen jättefina, hoppas du är nöjd med allting. Hur är det nu efter 11 dagar? kan du ta dig upp ur sängen själv och sådär? 🙂

IdaB
Kvinna ·
07 mar, 2012

NellyGirl
Kvinna ·
09 mar, 2012
Superfina, och tänk när de är klara! Jag tycker det är absolut snyggast när brösten går ut lite på sidorna, DET ger kvinnlig form 👍
Grattis!
Tack för du skrev så, hade inte tänkt på det innan men efter jag läste din kommentar kom jag på att jag faktiskt också tycker det och har nu ett superresultat :D haha!!!

3lin
Kvinna ·
15 mar, 2012
Åååh, men gud vad fina de blev! 👍
Och vad roligt att vi har precis samma val, bakom muskeln, 400hp och coh2!

Milia
Kvinna ·
15 mar, 2012
Tummen upp!!!!!! 👍

iloveboobies
Kvinna ·
15 mar, 2012
Åh vad fina! Vi har ungefär samma utgångsläge, hoppas jag får lika fina som dig! :)

sofia_
Kvinna ·
24 mar, 2012
Skulle vara kul att se en uppföljning på hur dom utvecklats sen också! :) jag som ska opereras om en månad undrar hur "nybakta" dom kommer se ut/kännas inför sommaren liksom...

PowerS
Kvinna ·
24 mar, 2012
Riktigt snygga!