Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
IdaB profilbild

IdaB

Kvinna ·

06 mar, 2012

400cc high profile bakom muskeln, 11 dagars bilder!

Bröstförstoring

Hallå där! Dags för min tur att visa upp mina nya bröst! Är jättenöjd än så länge. Har ju bara gått 11 dagar men tycker redan dom är fina :) så ser jättemycket fram emot den här kommande tiden. Nu har jag inte ont längre heller, bara lite smått på morgonen! 👍

Opererade mig på proforma clinic av Örjan gribbe :) jääätte nöjd! Rekommenderar både honom och kliniken, allt var sjukt bra.

Men nu vill jag höra eran åsikt! Jag hade gärna önskat att brösten va lite tätare. Men det var något som störde mig mest i början för känns som mellanrummet har minskat, är väl för att brösten börjar släppa nu och få sin form antar jag! :) So here we go!

400cc High profile 

Coh 2 Bakom muskeln

Örjan Gribbe Proforma Clinic

11 dagar

Bh innan: 70B Efter: ?

27

Sortera efter

Nattsudden

Kvinna ·

06 mar, 2012

Grattis till kanonfina nybakade tuttar!! Dom passar dig jättefint:)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

06 mar, 2012

Shit va snygga!!! Förstår du är nöjd.. Stort grattis👍

Gilla

NellyGirl

Kvinna ·

06 mar, 2012

Perfekta ju!!! Jag har nog exakt samma utgångsläge som dig, och ska också lägga in 400 bakom hos Örjan :D hoppas på lika bra resultat!!! Opereras imorgon, iih :D
Gilla

IdaB

Kvinna ·

06 mar, 2012

Nattsudden och Opticruise: TACK!! :D fan vad glad jag blir! Känns alltid bra att få lite respons från alla här från pof! <3

NellyGirl: Tuusen tack! :D åå vad spännande! Lycka till! Han är ju skitduktig så det kommer nog bli superbra! :D

Gilla

sia78

Kvinna ·

06 mar, 2012

SNYGGT!!

Gilla

geléhallon

Kvinna ·

07 mar, 2012

Fina fina, det kommer bli jättebra. Små, fasta bröst före blir nästan alltid bra vad man än gör!
Gilla

smålandstös

Kvinna ·

07 mar, 2012

Fina, och kommer bli ännu snyggare när det är helt klara.

Gilla

Sol71

Kvinna ·

07 mar, 2012

Jättefina och lagom till din kropp. Ser inte för stora ut.

Gilla

Sillis

Kvinna ·

07 mar, 2012

Jättefint! 🙂 Passade dig superbra!

Gilla

Juli11

Man ·

07 mar, 2012

Skitfina!
Gilla

Mymlan

Kvinna ·

07 mar, 2012

Superfina, och tänk när de är klara! Jag tycker det är absolut snyggast när brösten går ut lite på sidorna, DET ger kvinnlig form 👍

Grattis!

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

07 mar, 2012

Skitsnygga redan!! Gillar dem verkligen! :D

Gilla

Plastikfreak

Kvinna ·

07 mar, 2012

ååh vilka fina bröst! Hoppas mitt resultat blir ungefär likadant :) 

verkligen jättefina, hoppas du är nöjd med allting. Hur är det nu efter 11 dagar? kan du ta dig upp ur sängen själv och sådär? 🙂

Gilla

IdaB

Kvinna ·

07 mar, 2012

Taaack så mycket tjejer :D!!! Mymlan: Jaa det måste nog va det jag gillar mest, de är så fiint!! Brukar sträcka upp armarna i luften sen känna på brösten där det sticker utåt, hahaha! Tycker det är så himla fint så kan kolla och känna hur länge som helst:) Plastikfreak; taaack :D :D Jaa jag har klarat mig bra flera dagar faktiskt :) låg till och med på sidan större delen av natten inatt, men de gör lite ont efter ett tag då, och man måste liksom leta för att hitta ett bra sätt att ligga på :)
Gilla

NellyGirl

Kvinna ·

09 mar, 2012

Mymlan skrev:

Superfina, och tänk när de är klara! Jag tycker det är absolut snyggast när brösten går ut lite på sidorna, DET ger kvinnlig form 👍

Grattis!

Tack för du skrev så, hade inte tänkt på det innan men efter jag läste din kommentar kom jag på att jag faktiskt också tycker det och har nu ett superresultat :D haha!!!

Gilla

3lin

Kvinna ·

15 mar, 2012

Åååh, men gud vad fina de blev! 👍

Och vad roligt att vi har precis samma val, bakom muskeln, 400hp och coh2!

Gilla

Milia

Kvinna ·

15 mar, 2012

Tummen upp!!!!!! 👍

Gilla

iloveboobies

Kvinna ·

15 mar, 2012

Åh vad fina! Vi har ungefär samma utgångsläge, hoppas jag får lika fina som dig! :)

Gilla

sofia_

Kvinna ·

24 mar, 2012

Skulle vara kul att se en uppföljning på hur dom utvecklats sen också! :) jag som ska opereras om en månad undrar hur "nybakta" dom kommer se ut/kännas inför sommaren liksom...

Gilla

PowerS

Kvinna ·

24 mar, 2012

Riktigt snygga!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem