Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
IdaB profilbild

IdaB

Kvinna ·

06 mar, 2012

400cc high profile bakom muskeln, 11 dagars bilder!

Bröstförstoring

Hallå där! Dags för min tur att visa upp mina nya bröst! Är jättenöjd än så länge. Har ju bara gått 11 dagar men tycker redan dom är fina :) så ser jättemycket fram emot den här kommande tiden. Nu har jag inte ont längre heller, bara lite smått på morgonen! 👍

Opererade mig på proforma clinic av Örjan gribbe :) jääätte nöjd! Rekommenderar både honom och kliniken, allt var sjukt bra.

Men nu vill jag höra eran åsikt! Jag hade gärna önskat att brösten va lite tätare. Men det var något som störde mig mest i början för känns som mellanrummet har minskat, är väl för att brösten börjar släppa nu och få sin form antar jag! :) So here we go!

400cc High profile 

Coh 2 Bakom muskeln

Örjan Gribbe Proforma Clinic

11 dagar

Bh innan: 70B Efter: ?

27

Sortera efter

Anonym användare

27 mar, 2012

Se såååå snygga det blev :) grattis!!! Och de kommer bli sjukt SNYGGA när d kommit helt på plats!
Gilla

Anonym användare

24 maj, 2013

IdaB skrev:

Nattsudden och Opticruise: TACK!! :D fan vad glad jag blir! Känns alltid bra att få lite respons från alla här från pof! <3

NellyGirl: Tuusen tack! :D åå vad spännande! Lycka till! Han är ju skitduktig så det kommer nog bli superbra! :D

Skönt att veta att du är nöjd han ska göra mina nästa torsdag. Jag är väldigt smal och trodde inte jag kunde ha hög profil utan risk för rippling, men jag funderar på att byta upp mig.

Gilla

Bun11

Kvinna ·

24 maj, 2013

Grattis! Mycket fina! :)
Gilla

ems.e

Kvinna ·

16 feb, 2015

Jag kan ännu inte se bilder för att jag är ny medlem men blir så nyfiken! Var nämligen på konsultation hos honom idag och han föreslog samma storlek till mig samt high profile. Vet du vilken kupa du hamnat på? Jag är så rädd för att dem ska bli för stora nämligen.

Kram!

Gilla

CJ1

Kvinna ·

06 sep, 2019

Ida B, synd jag kan inte se din bild. Jag ska ev göra 380 eller 400.
Gilla

CJ1

Kvinna ·

06 sep, 2019

Hej Jag kan inte se dina nya, funderar på 400cc istället för 380cc. Valde du runda eller ergonomisk?
Gilla

Catrinast

Kvinna ·

21 maj, 2020

Är inne på 400cc på min operation men tycker det låter grymt mkt. Behöver silvermedlemsskap för att kunna se era bilder.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem