IdaB
Kvinna ·
06 mar, 2012
400cc high profile bakom muskeln, 11 dagars bilder!
Hallå där! Dags för min tur att visa upp mina nya bröst! Är jättenöjd än så länge. Har ju bara gått 11 dagar men tycker redan dom är fina :) så ser jättemycket fram emot den här kommande tiden. Nu har jag inte ont längre heller, bara lite smått på morgonen! 👍
Opererade mig på proforma clinic av Örjan gribbe :) jääätte nöjd! Rekommenderar både honom och kliniken, allt var sjukt bra.
Men nu vill jag höra eran åsikt! Jag hade gärna önskat att brösten va lite tätare. Men det var något som störde mig mest i början för känns som mellanrummet har minskat, är väl för att brösten börjar släppa nu och få sin form antar jag! :) So here we go!
400cc High profile
Coh 2 Bakom muskeln
Örjan Gribbe Proforma Clinic
11 dagar
Bh innan: 70B Efter: ?
Sortera efter

Anonym användare
27 mar, 2012

Anonym användare
24 maj, 2013
Nattsudden och Opticruise: TACK!! :D fan vad glad jag blir! Känns alltid bra att få lite respons från alla här från pof! <3
NellyGirl: Tuusen tack! :D åå vad spännande! Lycka till! Han är ju skitduktig så det kommer nog bli superbra! :D

Bun11
Kvinna ·
24 maj, 2013

ems.e
Kvinna ·
16 feb, 2015
Jag kan ännu inte se bilder för att jag är ny medlem men blir så nyfiken! Var nämligen på konsultation hos honom idag och han föreslog samma storlek till mig samt high profile. Vet du vilken kupa du hamnat på? Jag är så rädd för att dem ska bli för stora nämligen.
Kram!

CJ1
Kvinna ·
06 sep, 2019

CJ1
Kvinna ·
06 sep, 2019

Catrinast
Kvinna ·
21 maj, 2020