Anonym användare
21 sep, 2010
400cc hp, för stort på 157cm/50?
BröstförstoringJag sitter och velar med Storlekar, springer runt med mina rispåsar och storleken känns bra kanske lite stor men man vänjer sej snabbt. När jag va på konsultationen så sa kirurgen att jag skulle gå runt med påsarna så mycket som möjligt så att jag en vecka innan op är säker på vad jag vill ha. Han sa också att det gärna fick kännas lite stort eftersom endel försvinner när man lägger in implantatet. Vad tror ni kommer 400cc hp bli för stort? Någon annan som är i min storlek som har lagt in 400? Jag är ute efter lite fejk med det får inte se ut som att brösten är ute och går med mej.
Sortera efter
vimijo
Kvinna ·
21 sep, 2010
Anonym användare
21 sep, 2010
jag är 165 och väger 42kg. Jag har lagt in 450cc hp. Dom är stora och ser fejk ut men inte för stora. Jag har några bilder om du kollar i min profil. Dock så är dom lite större nu när dom inte är lika färska som på bilderna.
Malin88
Kvinna ·
21 sep, 2010
jag la in 390 hp :) känns som en jättebra storlek, men vet inte hur stora de kommer se ut när de är klara :) är en vecka gamla. har bilder på min profil. du är 10cm kortare än mig så de kommer se lite större ut på dig tror jag. men jag skulle kunna ha lite större :) men denna storleken känns lagom hittills :P
Anonym användare
21 sep, 2010
jag la in 390 hp :) känns som en jättebra storlek, men vet inte hur stora de kommer se ut när de är klara :) är en vecka gamla. har bilder på min profil. du är 10cm kortare än mig så de kommer se lite större ut på dig tror jag. men jag skulle kunna ha lite större :) men denna storleken känns lagom hittills :P
Malin88
Kvinna ·
21 sep, 2010
tack! :) tror de blir jättebra på dig :) tror inte mina kommer synas så jättemkt i kläder, ser typ normalt ut, men har bara haft rätt slappa kläder med en uppklippt bh så kan va därför med :) men silikon brukar se mkt mindre ut i kläder men i naket tillstånd ser de jättestora ut :)
men försök testa dig fram vad du vill ha för bröst, inte alltid kirurgen tycker samma som du, min kirurg sa först 445 inte blir för stort o de blir bra på mig, men sen när jag ändrade mig till 390 sa han att 445 kan bli för mkt. så de är svårt o veta vad han verkligen tycker då :) men huvudsaken ör att man själv är nöjd med storleken och tänkt igenom den riktigt. Men 400 tror jag blr kanon :)
Fear
Kvinna ·
21 sep, 2010
Hej! Har lagt in 400 cc HP och är 161 cm och väger 51... ungefär samma som du :) Kika in mina bilder. I BH med kläder på ser det stort men inte groteskt ut, i bikini/bh ser det på gränsen till fake ut.
vimijo
Kvinna ·
22 sep, 2010
Jag har 65cm under brösten. Så jag är ju liten där med. Men 400 blir nog super på dig eftersom du är lite kortare än mig. Jag är nöjd i alla fall. Kan tycka att dom är liiite för stora. Men sedan när kläderna åker på så försvinner ju otroligt mycket. Så jag är glad att jag inte tog mindre ändå.
Anonym användare
22 sep, 2010
Jag la in 350cc, är 158 väger 52kg. Hade ca 250 cc egen vävnad innan. Var sååå orolig att det skulle bli för stort och det tyckte jag till en början. Vågade knappt titta på dom. Nu börjar jag vänja mig. Tycker att de ser riktigt stora ut ibland men ju mer jag börjar prova gamla kläder och inte bylsiga saker som döljer bh+bröstband så inser jag att så inte är fallet. Köpte en ny bh idag och tycker att de är sååå snygga till min kropp! Önskar inte att jag tog större men hade jag tagit 400cc som jag tänkt från början hade jag nog inte ångrat mig så jag tycker du ska köra på det 🙂
Anonym användare
22 sep, 2010
Anonym användare
22 sep, 2010
Anonym användare
22 sep, 2010
Jag har 65cm under brösten. Så jag är ju liten där med. Men 400 blir nog super på dig eftersom du är lite kortare än mig. Jag är nöjd i alla fall. Kan tycka att dom är liiite för stora. Men sedan när kläderna åker på så försvinner ju otroligt mycket. Så jag är glad att jag inte tog mindre ändå.
Anonym användare
22 sep, 2010
Farrs nya fina bröst är super fina.. dom har verkligen gjort ett kanon jobb på läkarhuset i norr...
Anonym användare
22 sep, 2010
Jag la in 350cc, är 158 väger 52kg. Hade ca 250 cc egen vävnad innan. Var sååå orolig att det skulle bli för stort och det tyckte jag till en början. Vågade knappt titta på dom. Nu börjar jag vänja mig. Tycker att de ser riktigt stora ut ibland men ju mer jag börjar prova gamla kläder och inte bylsiga saker som döljer bh+bröstband så inser jag att så inte är fallet. Köpte en ny bh idag och tycker att de är sååå snygga till min kropp! Önskar inte att jag tog större men hade jag tagit 400cc som jag tänkt från början hade jag nog inte ångrat mig så jag tycker du ska köra på det 🙂
Fear
Kvinna ·
22 sep, 2010
Tack allihopa :) Det är Magnus Andersson som står bakom mina bröst. Han har verkligen gjort ett bra jobb!
Kitty: Jo jag är från ume hehe
Anonym användare
22 sep, 2010
Jo ett helt underbart jobb... Umeå björkarnas stad hihi...
Fear
Kvinna ·
22 sep, 2010
*peppar peppar* :)
Nu är det inte länge kvar för dig linda!! (antar att du heter så:) )
Anonym användare
22 sep, 2010
Anonym användare
23 sep, 2010
Mkt FINA! Såna vill jag ha, har ungefär samma utgångsläge som dig, så jag hoppas att jag får liknande resultat. =)
Anonym användare
23 sep, 2010
Faar:
Nix ej länge kvar... hihi japp stämmer bra det Linda heter jag....
börjar ju vara lite nervis men ej så mycket....
Anonym användare
23 sep, 2010
Kitty:
Jo då det kommer gå superbra... Okej vart kommer du ifrån?
Jag kommer opa mig på polarkliniken... Tycker att det känns jätte bra med dog... Ja nästa torsdag denna tid då ligger man ju på operationsbordet hihi
vart ska du opa dig någonstanns
jag är 165 och väger 42kg. Jag har lagt in 450cc hp. Dom är stora och ser fejk ut men inte för stora. Jag har några bilder om du kollar i min profil. Dock så är dom lite större nu när dom inte är lika färska som på bilderna.