Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

21 sep, 2010

400cc hp, för stort på 157cm/50?

Bröstförstoring

Jag sitter och velar med Storlekar, springer runt med mina rispåsar och storleken känns bra kanske lite stor men man vänjer sej snabbt. När jag va på konsultationen så sa kirurgen att jag skulle gå runt med påsarna så mycket som möjligt så att jag en vecka innan op är säker på vad jag vill ha. Han sa också att det gärna fick kännas lite stort eftersom endel försvinner när man lägger in implantatet. Vad tror ni kommer 400cc hp bli för stort? Någon annan som är i min storlek som har lagt in 400? Jag är ute efter lite fejk med det får inte se ut som att brösten är ute och går med mej.

31

Sortera efter

vimijo

Kvinna ·

21 sep, 2010

jag är 165 och väger 42kg. Jag har lagt in 450cc hp. Dom är stora och ser fejk ut men inte för stora. Jag har några bilder om du kollar i min profil. Dock så är dom lite större nu när dom inte är lika färska som på bilderna.

Gilla

Anonym användare

21 sep, 2010

vimijo skrev:

jag är 165 och väger 42kg. Jag har lagt in 450cc hp. Dom är stora och ser fejk ut men inte för stora. Jag har några bilder om du kollar i min profil. Dock så är dom lite större nu när dom inte är lika färska som på bilderna.

Det såg verkligen jättesnyggt ut. Har du bred bröstkorg lr är den lite mindre? De lutar mycket åt 400 för mej :)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

21 sep, 2010

jag la in 390 hp :) känns som en jättebra storlek, men vet inte hur stora de kommer se ut när de är klara :) är en vecka gamla. har bilder på min profil. du är 10cm kortare än mig så de kommer se lite större ut på dig tror jag. men jag skulle kunna ha lite större :) men denna storleken känns lagom hittills :P 

Gilla

Anonym användare

21 sep, 2010

Malin88 skrev:

jag la in 390 hp :) känns som en jättebra storlek, men vet inte hur stora de kommer se ut när de är klara :) är en vecka gamla. har bilder på min profil. du är 10cm kortare än mig så de kommer se lite större ut på dig tror jag. men jag skulle kunna ha lite större :) men denna storleken känns lagom hittills :P 

Jag brukar läsa din blogg. Ser riktigt bra ut, får hoppas det inte blir alldeles förstort men sa det till kirurgen också och han verkade förstå mej.
Gilla

Malin88

Kvinna ·

21 sep, 2010

tack! :) tror de blir jättebra på dig :) tror inte mina kommer synas så jättemkt i kläder, ser typ normalt ut, men har bara haft rätt slappa kläder med en uppklippt bh så kan va därför med :) men silikon brukar se mkt mindre ut i kläder men i naket tillstånd ser de jättestora ut :) 

men försök testa dig fram vad du vill ha för bröst, inte alltid kirurgen tycker samma som du, min kirurg sa först 445 inte blir för stort o de blir bra på mig, men sen när jag ändrade mig till 390 sa han att 445 kan bli för mkt. så de är svårt o veta vad han verkligen tycker då :) men huvudsaken ör att man själv är nöjd med storleken och tänkt igenom den riktigt. Men 400 tror jag blr kanon :)

Gilla

Fear

Kvinna ·

21 sep, 2010

Hej! Har lagt in 400 cc HP och är 161 cm och väger 51... ungefär samma som du :) Kika in mina bilder. I BH med kläder på ser det stort men inte groteskt ut, i bikini/bh ser det på gränsen till fake ut.

Gilla

vimijo

Kvinna ·

22 sep, 2010

Jag har 65cm under brösten. Så jag är ju liten där med. Men 400 blir nog super på dig eftersom du är lite kortare än mig. Jag är nöjd i alla fall. Kan tycka att dom är liiite för stora. Men sedan när kläderna åker på så försvinner ju otroligt mycket. Så jag är glad att jag inte tog mindre ändå.

Gilla

Anonym användare

22 sep, 2010

Jag la in 350cc, är 158 väger 52kg. Hade ca 250 cc egen vävnad innan. Var sååå orolig att det skulle bli för stort och det tyckte jag till en början. Vågade knappt titta på dom. Nu börjar jag vänja mig. Tycker att de ser riktigt stora ut ibland men ju mer jag börjar prova gamla kläder och inte bylsiga saker som döljer bh+bröstband så inser jag att så inte är fallet. Köpte en ny bh idag och tycker att de är sååå snygga till min kropp! Önskar inte att jag tog större men hade jag tagit 400cc som jag tänkt från början hade jag nog inte ångrat mig så jag tycker du ska köra på det 🙂

Gilla

Anonym användare

22 sep, 2010

Jag hoppas de kommer synas i kläderna också msn vill ju inte behöva springa runt naken haha Jag hoppas verkligen det blir bra. Det är ju rätt mkt pengar man lägger ut.
Gilla

Anonym användare

22 sep, 2010

Faar: Jag kollade på dina bilder, ser grymt snyggt ut. Perfekt storlek när du har kläder också. Såg att du opererat dej i ume är du därifrån?
Gilla

Anonym användare

22 sep, 2010

vimijo skrev:

Jag har 65cm under brösten. Så jag är ju liten där med. Men 400 blir nog super på dig eftersom du är lite kortare än mig. Jag är nöjd i alla fall. Kan tycka att dom är liiite för stora. Men sedan när kläderna åker på så försvinner ju otroligt mycket. Så jag är glad att jag inte tog mindre ändå.

Jag är också 65 under brösten så de kommer nog bli bra. :)
Gilla

Anonym användare

22 sep, 2010

Farrs nya fina bröst är super fina.. dom har verkligen gjort ett kanon jobb på läkarhuset i norr...

Gilla

Anonym användare

22 sep, 2010

Vad roligt att läsa att du är nöjd :) Hoppas jag också blir det :) vad hamna du på för bh strl?
gurkan54 skrev:

Jag la in 350cc, är 158 väger 52kg. Hade ca 250 cc egen vävnad innan. Var sååå orolig att det skulle bli för stort och det tyckte jag till en början. Vågade knappt titta på dom. Nu börjar jag vänja mig. Tycker att de ser riktigt stora ut ibland men ju mer jag börjar prova gamla kläder och inte bylsiga saker som döljer bh+bröstband så inser jag att så inte är fallet. Köpte en ny bh idag och tycker att de är sååå snygga till min kropp! Önskar inte att jag tog större men hade jag tagit 400cc som jag tänkt från början hade jag nog inte ångrat mig så jag tycker du ska köra på det 🙂

Gilla

Fear

Kvinna ·

22 sep, 2010

Tack allihopa :) Det är Magnus Andersson som står bakom mina bröst. Han har verkligen gjort ett bra jobb!

Kitty: Jo jag är från ume hehe

Gilla

Anonym användare

22 sep, 2010

Jo ett helt underbart jobb... Umeå björkarnas stad hihi...

Gilla

Fear

Kvinna ·

22 sep, 2010

*peppar peppar* :)

Nu är det inte länge kvar för dig linda!! (antar att du heter så:) )

Gilla

Anonym användare

22 sep, 2010

Hoppas de går bra för dej Linda :) Roligt med lite fler norrlänningar. Kommer själv uppifrån, fast har flyttat på mej :) Hade också funderat på läkarhuset förut men det har skjutits fram en hel del. Men nu är det snart dags:)
Gilla

Anonym användare

23 sep, 2010

Mkt FINA! Såna vill jag ha, har ungefär samma utgångsläge som dig, så jag hoppas att jag får liknande resultat. =)

Gilla

Anonym användare

23 sep, 2010

Faar:

Nix ej länge kvar... hihi japp stämmer bra det Linda heter jag....

börjar ju vara lite nervis men ej så mycket....

Gilla

Anonym användare

23 sep, 2010

Kitty:

Jo då det kommer gå superbra... Okej vart kommer du ifrån?

Jag kommer opa mig på polarkliniken... Tycker att det känns jätte bra med dog... Ja nästa torsdag denna tid då ligger man ju på operationsbordet hihi

vart ska du opa dig någonstanns

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem