Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

21 sep, 2010

400cc hp, för stort på 157cm/50?

Bröstförstoring

Jag sitter och velar med Storlekar, springer runt med mina rispåsar och storleken känns bra kanske lite stor men man vänjer sej snabbt. När jag va på konsultationen så sa kirurgen att jag skulle gå runt med påsarna så mycket som möjligt så att jag en vecka innan op är säker på vad jag vill ha. Han sa också att det gärna fick kännas lite stort eftersom endel försvinner när man lägger in implantatet. Vad tror ni kommer 400cc hp bli för stort? Någon annan som är i min storlek som har lagt in 400? Jag är ute efter lite fejk med det får inte se ut som att brösten är ute och går med mej.

31

Sortera efter

Anonym användare

23 sep, 2010

Jag kommer från åsele ursprungligen.. 

Förstår att du är nervös, men de kommer garanterat va värt det när du har läkt och mår bra.

Jag opas den 15 okt i linköping av G. Kratz. är sjukt nervös, men när jag tittar på mina bröst så förstår jag varför jag gör detta..

Gilla

Anonym användare

23 sep, 2010

Okej men det är ju jätte nära här.. :)

jo värt varje secund och minut... för nu klarar jag inte av att se mig i spegeln jätte jobbigt faktist.. så det kommer vara värt alla onda dagar man kommer ha... dom säger att brösten gör mera ont än magen... hade man haft mindre häng och något i dom hade jag nog ej opat mig...

Gilla

Anonym användare

24 sep, 2010

Jepp :) Förstår hur du känner. Det är precis samma känsla här. Det jag e mest rädd för är att de ska bli olika höjd på vårtgårdarna lr att de blir för stort. Men de kommer nog gå bra :)
Gilla

Anonym användare

24 sep, 2010

Men du det har man som ej tänkt på men då kommer dom ju fixa till det.. man har ju garanti.. men det kommer bli kanon bra detta.. man måste ju tänka så :)

Gilla

Anonym användare

25 sep, 2010

Jag har också varit på konsultation hos Gunnar. Han sa även till mig att använda rispåsar så mycker som möjligt, men det är ju så svårt att få till en bra form på dem..!! Jag har en del egen vävnad och Gunnar sa att man skulle lägga rispåsarna under det egna bröstet men det blir ju jätte konstigt, världens kant där det egna bröstet börjar :/ kanske är för att behån blir för liten. Använder ni bh eller sporttop när ni testar med era rispåsar??

Gilla

Anonym användare

25 sep, 2010

Jag provade med både bh och sportis. Gillade bh mer, men man knöblar och donar tills man får till det :)
Gilla

Anonym användare

27 sep, 2010

Samma här, vi är ungefär samma i storleken.

Och jag ska lägga in 400cc :)

Tror de kommer bli riktigt nice,

för jag tycker också om den där silikonkänslan när man ser brösten! ;)

Gilla

Anonym användare

27 sep, 2010

Hej!

jag är 159cm och 47 kg, men jag ska ha 525cc :-))...vill ha lite större 🙂

Gilla

Anonym användare

27 sep, 2010

Jag e så jäkla nervös att det ska bli för stort men jag hoppas att det blir bra. Är lite orolig för vad min sambo och hans föräldrar ska tycka. Men jag gör det ju för min skull
Gilla

Anonym användare

30 sep, 2010

Du ska verkligen inte tänka, hur kommer min sambos föräldrar tycka?

Jag har också haft den tanken, men nej man gör det för sin egen skull

och ska inte tänka på hur andra kommer tycka! :)

Gilla

Anonym användare

30 sep, 2010

Ne de e sant. Allt e för att jag vill. Hoppas inte det blir för stort bara.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem