Lowski
Kvinna ·
06 nov, 2019
400cc STORT/LITET? Hjälp!!
BröstförstoringHej!! Ska operera mig om 3 veckor. Och har valt 360 demi men har börjat tänka om lite, om jag ska välja 400 full istället. Hur upplever ni 400 full? Är det lagom ? Stort ? litet ? Är 164, väger 58, 12 i bröstbredd Och har ungefär 200 i egen vävnad. Någon som är ungefär som mig som har lagt i 400?? Vad tycker ni?? Snälla hjälp!!
Sortera efter
2040
Kvinna ·
08 nov, 2019
TyTy
Kvinna ·
08 nov, 2019
Jag tror jag övervägde det för att det har varit lite "trend" i diskretare förstoringar och att jag hakade upp mig på att min valda profil var "HIGH" och började noja över att det skulle be för mycket. Fick antagligen för mig att jag skulle uppnå min mentala bild bättre med moderate plus. Men det är ju ett jäkla feltänk, haha.
Jag ville ju ha det jag ville ha helt enkelt och man ska inte stirra sig blind på varken cc eller profilnamn. Mycket bättre att fokusera på vilket resultat man vill ha och diskutera med kirurgen utifrån det. En lägre profil hade helt enkelt inte gett mig det resultat jag hela tiden varit ute efter, jag skulle tyckt att de blev för små och blivit besviken.Varje gång jag tänker på att kirurgen drog mig ur nojjan och såg till att jag valde det som faktiskt var rätt för mig vill jag krama honom, haha. Men det är därför det är så viktigt att känna att man förstår varandra och att man känner att man har förmedlat vad man är ute efter. Jag kände det, att han hade förstått mig från första början, och därför var det också lättare för mig att lita på honom när han sa att jag skulle bli missnöjd med den mindre profilen.
Vad bra att han gav dig detta råd. Det är naturligt att man blir nojjig när man ska göra en förändring med kroppen. Man vill ju absolut inte känna att man har gjort fel val. Som jag har sagt tidigare så är ditt resultat väldigt bra. Det är det bästa resultatet som jag har sett av Örjan.
2040
Kvinna ·
09 nov, 2019
Jag tror jag övervägde det för att det har varit lite "trend" i diskretare förstoringar och att jag hakade upp mig på att min valda profil var "HIGH" och började noja över att det skulle be för mycket. Fick antagligen för mig att jag skulle uppnå min mentala bild bättre med moderate plus. Men det är ju ett jäkla feltänk, haha.
Jag ville ju ha det jag ville ha helt enkelt och man ska inte stirra sig blind på varken cc eller profilnamn. Mycket bättre att fokusera på vilket resultat man vill ha och diskutera med kirurgen utifrån det. En lägre profil hade helt enkelt inte gett mig det resultat jag hela tiden varit ute efter, jag skulle tyckt att de blev för små och blivit besviken.Varje gång jag tänker på att kirurgen drog mig ur nojjan och såg till att jag valde det som faktiskt var rätt för mig vill jag krama honom, haha. Men det är därför det är så viktigt att känna att man förstår varandra och att man känner att man har förmedlat vad man är ute efter. Jag kände det, att han hade förstått mig från första början, och därför var det också lättare för mig att lita på honom när han sa att jag skulle bli missnöjd med den mindre profilen.
Vad bra att han gav dig detta råd. Det är naturligt att man blir nojjig när man ska göra en förändring med kroppen. Man vill ju absolut inte känna att man har gjort fel val. Som jag har sagt tidigare så är ditt resultat väldigt bra. Det är det bästa resultatet som jag har sett av Örjan.
Jag tror många väljer proforma för att de är billiga, vilket är synd. Det är ju verkligen viktigare att man kommunicerar bra med kirurgen, som det var för mig. På samma sätt känns det som en del väljer dyrare kliniker för att de tror att de per automatik kommer ge dem ett bättre resultat och det är ju tyvärr inte heller alltid sant, om man släpper allt och tror att kirurgerna ska kunna läsa ens tankar.
Lowski
Kvinna ·
14 nov, 2019
TyTy
Kvinna ·
14 nov, 2019
Lowski
Kvinna ·
20 nov, 2019
TyTy
Kvinna ·
20 nov, 2019
Jag ville ju ha det jag ville ha helt enkelt och man ska inte stirra sig blind på varken cc eller profilnamn. Mycket bättre att fokusera på vilket resultat man vill ha och diskutera med kirurgen utifrån det. En lägre profil hade helt enkelt inte gett mig det resultat jag hela tiden varit ute efter, jag skulle tyckt att de blev för små och blivit besviken.
Varje gång jag tänker på att kirurgen drog mig ur nojjan och såg till att jag valde det som faktiskt var rätt för mig vill jag krama honom, haha. Men det är därför det är så viktigt att känna att man förstår varandra och att man känner att man har förmedlat vad man är ute efter. Jag kände det, att han hade förstått mig från första början, och därför var det också lättare för mig att lita på honom när han sa att jag skulle bli missnöjd med den mindre profilen.