matilda89
Kvinna ·
08 jul, 2011
4,5 månader bröst! *BILDBOMB* 410/500cc
BröstförstoringHeeej snyggingar! :)
Förlåt är väldigt snällan här inne, kikar in lite då och då och lägger upp bilder ;)
Vill ni fort ha kontakt med mig så skriv gärna mejl eller adda mig på facebook?
Här kommer iallfall 10 bilder, ligger hemma och är sjuk så va lite uttråkad!
Passad även på att ta några i profil och i underkläder.
Försökte få med en typ av "skuggning" under vänster bröst, någon som vet vad det är?
Jag är fortfarande sjukt nöjd med mina bröst, och får den uppmärksamheten jag vill ha (kalla mig attention whore, men oftast ger det mig ett leende på läpparna om jag ser någon glo på mina bröst. haha)
Vad tycker ni, ser nu någon skillnad nu sedan innan?
Sortera efter
Anonym användare
08 jul, 2011
Boobydoll
Kvinna ·
08 jul, 2011
Asså för in i helvete!! Det är inte okej att vara så het!!! Du ser helt fantastisk ut! Hoppas på liknande bilder i mitt galleri om några månader 😀
matilda89
Kvinna ·
08 jul, 2011
Cookie: Haha åååh PUSS! ska du säga, snygg jävel! Jag vet inte, det kanske kan vara DB men det är bara en skuggning, känner inte direkt någonting? Jörg sa att jag skulle massera så försvinner det, men är sjukt dålig på det! Muskelpåverkar är inget jag känner av, eller iallfall inte så att jag har märkt/stör mig på det. När jag spänner bröstmuskeln så ser det lite konstigt ut bara..
Boobydoll: Men tack snälla ! :) Blir super glad av era komplimanger!! När ska du göra bröst? :)
Anonym användare
08 jul, 2011
Hihi ;) Jag längtar till Beach 2012 när jag också har tuttar! 😛 Vad får du för blickar på stranden? ;D
Skönt att du inte har någon jobbig muskelpåverkan! :):) Du får tvinga killen din att massera tuttarna en stund varje kväll så kanske det försvinner till slut. ;) Är iaf inget som syns tydligt alls, man ser det bara om du påpekar det liksom. Och om det inte är nåt som känns är det säkert ingen fara. :) De är ju fortfarande ganska nya, är typ först efter ett helt år man verkligen ser slutresultatet har jag hört. :) Så kommer säkert ordna sig tror jag. Iaf om du är duktig och masserar! Latmask! ;D
Boobydoll
Kvinna ·
08 jul, 2011
Jag har tid 31 aug på citadell och jag dööör på att tiden inte går snabbare, känns som om jag har väntat en livstid!
Har (som du hade) storlekskillnad, egen vävnad på 150-200 ska fylla på med 410-440 🙂
Nu ska jag göra ett ristest igen haha!!
matilda89
Kvinna ·
08 jul, 2011
Cookie: Haha, jag förstår det! =) Jag älskar min bröst! Killar kan faktiskt komma fram och säga: snygga bröst, eller klappa min kille på axeln och bara: lykost dig :P medan tjejer kollar, viskar till tjejkompisen, och kollar igen. Ibland säger jag: jaa det är fejk vill ni känna? heheh :P
Ja,jag måste bli bättre på att massera, gör det kanske en gång om dagen..
boobydoll: Jaa, jag läste precis din tråd om att du ska lägga i 30cc mer och att du har en skillnad p¨å 50ml. Jag hade över ca 110ml skillnad och det skiljde ju 90cc mellan mina implantat och jag ser ingen skillnad alls i dagsläget :) Jag gjorde mina hos Jörg på samma klinik. Tycker absolut du ska lita på Peter i den frågan! :)
typ 7 veckor kvar då.. det kommer gå fort ! Snart sitter dem där ;)
Anonym användare
08 jul, 2011
Hahaha vad skön du är! :D Tycker det är bra, så man ska va. Kommer aldrig förstå mig på kändisar som helt uppenbart opererat brösten men sen ändå påstår att de är äkta. Varför ska man skämmas för? Jag tänker inte skämmas iaf. ^^
Anonym användare
08 jul, 2011
AngelBoobs
Kvinna ·
08 jul, 2011
WOOOW ;) Riktigt heta bröst!! Hela du är hur snygg som helst!!
Malin88
Kvinna ·
08 jul, 2011
matilda89
Kvinna ·
08 jul, 2011
Cookie: nej klart man inte ska skämmas. Men inte så att jag trycker upp brösten i ansiktet på folk, men så fort man har lite urringning blir det ju så :)
Rosa: Tack så mycket! Ja, visst är den snygg!?
Angelboobs: Åååh, tack söta! Jag som va rädd att brösten skulle bli fula/för små.
Malin: Taaack gumman! Jag är lite inne i en period jag vill ha större, så hade gärna haft det nu :P Men hade inte du också en skuggning under ena bröstet ett tag, är det fort kvar?
guldskor
Kvinna ·
08 jul, 2011
Malin88
Kvinna ·
09 jul, 2011
Michaelai
Kvinna ·
09 jul, 2011
sjuuuuuuukt snygga!!!
Anonym användare
09 jul, 2011
WOW va snygga!!! Lyckliga du =) La du in 410/500 cc bakom muskel & fick så stora?? Hoppas att du e stolt & nöjd, det borde du va!!!
Kram!
Miss Anastasia
Kvinna ·
09 jul, 2011
matilda89
Kvinna ·
09 jul, 2011
guldskor: Åh, skönt att höra att de är stora, för är lite storleksblind förtillfället, och jag som inte ens börjat med beach 2011 :P Tack söta! Hur är allt med dig?
Malin: Jaa, jag vet du har ju haft det länge, men känns ändå som nu det sista har du mer accepterat det? Jag är 95% av gångerna nöjd med storleken, men ibland tycker jag verkligen att de är små.. just nu är jag inne i dem 5% :P
Okej, men har ditt försvunnit eller är det något som påverkar dig? Nja, ser inte ut som db är mer bara en skuggning, men det gör lite "ont" när jag lyfter bröstet eller hur man ska säga?
19carro81: Tacktack! :) Jag la bakom muskeln, men jag hade 200/300ml i egen vävnad innan så hade en liten C kupa innan jag opererade mig. (bilder finns på profil också) Så är nog därför kanske de blev rätt stora?
Miss anastasia: ÅÅh tack! :) Haha, ja men oftast när man sitter här blir man sugen på större :P Jag vill för tillfället också ha det.. ;P
Jag köpte den på victoria secret! :) Men den är egentligen för liten, man va tvungen att ha dne ändå :P haha
Anonym användare
09 jul, 2011
Malin88
Kvinna ·
09 jul, 2011
jo jag accepterar det, inget som syns alls mkt :) men däremot gör de mkt onti brösten och vid klyftan, vet inte vad det beror på. det kanske beror på att ditt bröstveck inte va lika markerat på det ena bröstet? men osäker om det kommer försvinna :/
matilda89
Kvinna ·
09 jul, 2011
Prompen: Blir ju smått generad fröken S ! Men måste säga detsamma om dig, snygga bröst på snygg brud = fett!
Jag köpte den i 34D(tror jag) för på de andra bh:arna jag köpte hade jag DD men den fanns bara upp till D. Den är för liten men om jag spänner bandet hårt, så går det ganska bra :P
Malin:Okej, vet du varför det gör ont eller? Hmm, ja så kan det vara? men tycker ju isåfall att skuggningen borde vara längre ner, den är 3 cm upp på bröstet? =S Killen säger att ingen ser det om jag inte säger ngt..
Asså dem är så JÄVLA snygga Matilda! :O Och till din kropp! Bawoooom! 😛 Sexbomb liksom! ;D Förstår att du är nöjd!! Skuggnigen kanske är lite DB? Men det kan ju försvinna när huden töjs som tur är. :)
Hur har du det med muskelpåverkan och så? Känner du av att du har silikon när du gör vardagliga saker? Eller när du spänner dem och så?