Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
matilda89 profilbild

matilda89

Kvinna ·

08 jul, 2011

4,5 månader bröst! *BILDBOMB* 410/500cc

Bröstförstoring

Heeej snyggingar! :)

Förlåt är väldigt snällan här inne, kikar in lite då och då och lägger upp bilder ;)

Vill ni fort ha kontakt med mig så skriv gärna mejl eller adda mig på facebook?

Här kommer iallfall 10 bilder, ligger hemma och är sjuk så va lite uttråkad!

Passad även på att ta några i profil och i underkläder.

Försökte få med en typ av "skuggning" under vänster bröst, någon som vet vad det är?

Jag är fortfarande sjukt nöjd med mina bröst, och får den uppmärksamheten jag vill ha (kalla mig attention whore, men oftast ger det mig ett leende på läpparna om jag ser någon glo på mina bröst. haha)

Vad tycker ni, ser nu någon skillnad nu sedan innan?

43

Sortera efter

Malin88

Kvinna ·

09 jul, 2011

Ne vet inte varför det för ont :S tror det är pfa muskeln. Eller kanske kapselbildning. Jag tror ingen se det om du inte säger nån kolla noga på det :) så tycker du ska försöka acceptera det :) du får försöka tänka att det kunde va mkt värre :)
Gilla

Anonym användare

09 jul, 2011

Extremt snygga bröst! Du borde vara helnöjd.

Gilla

vanessa82

Kvinna ·

09 jul, 2011

OMG va fina och stoora dem e shit.........as snygga fan =)

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

10 jul, 2011

Skitsnygga bröst, Matilda!! De har blivit sexigt porriga ;P

Gilla

matilda89

Kvinna ·

10 jul, 2011

Malin: Nja, för gör det ont det är ju då det är illa, sen att det ser fult ut är ju också jävligt tråkigt såklart! Jaa, jag vet, jag är 'md¨väldigt nöjd att det inte hänt någonting mer *peppar peppar*. Får se hur de utvecklar sig! Har du bestämt dig för hur du ska göra med omop?
maggan87: Tack söta! Ja, jag är överallt väldigt nöjd :) Hur går det för dig?

Vanessa82: tack vad glad jag blir! Jag som tycker det är små..!

Goldenheart: hahah yeees! Då har jag nått mitt mål ;) Hur går det med in BO?

Gilla

Anonym användare

10 jul, 2011

Matiiiiiiiiilda! De är INTE små! :D SLuuuuuta nu! ;) Men jag vet hur det är, man vill ha större och större. Jag ville ha typ 300cc förut och nu är jag uppe i 400cc. :D Haha! Men dina är verkligen STORA, men hade du större tror jag det skulle se lite konstigt ut till slut. Som du har nu är perfekt men STORT!

Gilla

Anonym användare

10 jul, 2011

Det går inte alls bra. Måste göra en ny op, ska lyfta dom trots att kirurgen sagt innan op att det absolut inte skulle behövas bara jag la in tillräckligt med cc, jag lyssnade på han och fick ett katastrofalt resulat, du får gärna kolla min profil så förstår du. Tycker du ska vara riktigt nöjd Matilda du har ju drömbrösten.

Gilla

sandjja

Kvinna ·

10 jul, 2011

Så jävla snygga. Hoppas att mina blir 1/3 av dina. :P

Gilla

Malin88

Kvinna ·

10 jul, 2011

Matilda89: jag ska träffa jörg den 23 augusti, hoppas det blir tredje gången gillt :) Men verkar som jörg rekommenderar o korra o lägga ibfastare. Hoppas bara vi hittar nåt bra impöantat :S finns ju inte så mkt o välja på.
Gilla

vanessa82

Kvinna ·

10 jul, 2011

haha nej dem e verkligen inte små.........ser mkt störr ut än vad du lagt i........jättefint,större kunde du inte haft tycker jag då hade de inte längre vatt snyggt och porrigt de hade bara blivit för mkt.......men nu ser de riktigt bra ut och stort,haha ( ja du fattar,så som de e nu e helt perfekt)

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

10 jul, 2011

matilda; Härligt!! :D Det går toppen! Det var aldrig någon BO, bara formen som inte blivit riktigt rund än, men nu är de jättefina! :)

Gilla

matilda89

Kvinna ·

11 jul, 2011

Cookie: hhaha, ja men man blir lite storleksnojjig, jag är oftast jävligt nöjd.. Men blir lätt när man hänger mycket här att ens uppfattning ändras! :P Jaa.. mina va mellan 450-500 så la ju i det jag tänkte :)
Maggan87: Oj, ja jag gick in och såg dina bröst nu, dina va faktiskt mycket snyggare innan op! Fan det MÅSTE du ju få korrat ev billigare?! Tack snälla söta! :)

Sandjja: ååååh :) Hur känns dina bröst nu? TACK!!

Malin: Jaa.. förstår det, finns sjukt mkt att välja på, och svårt att veta vad som skulle vara bäst för att undvika komplkationer som du har nu?

Vanessa82: Ja, joo jag förstår vad du menar,tack :) Har alltid älskar stora bröst bara :P

Goldenheart: åh, fan vad skönt att höra!! Känns formen och storleken bra nu?

Gilla

Malin88

Kvinna ·

11 jul, 2011

Ja det är svårt :S. Finns ju för o nackdelar med vad man än väljer tyvärr.
Gilla

matilda89

Kvinna ·

11 jul, 2011

Hur tänker du då? Storleksmässigt, får du öka volym kostnadsfritt? :)

Gilla

Mrs V

Kvinna ·

11 jul, 2011

Super snygga :) Är precis som du, jag störs inte alls utav blickar eller uppmärksamhet.. jag gillar få det. Går jag ut skulle jag bli ledsen om ingen såg mig.. hahah.. kanske störd men men.. för jag tar det bara som en komplimang :P

Men skitsnygga är dina bröst iaf.. hela din kropp också :P och du.. hihi

Gilla

Anonym användare

11 jul, 2011

Mrs V skrev:

Super snygga :) Är precis som du, jag störs inte alls utav blickar eller uppmärksamhet.. jag gillar få det. Går jag ut skulle jag bli ledsen om ingen såg mig.. hahah.. kanske störd men men.. för jag tar det bara som en komplimang :P

Hihi vi är väl likadana alla tre då! ;D

Gilla

Anonym användare

11 jul, 2011

hot hot hot :) vart har du köpt leopard bikinin? suuuper nice👍

Gilla

Malin88

Kvinna ·

11 jul, 2011

Matilda: ah jag får byta till större kostnadsfritt, OM det finns nåt implantat som passar o är coh 2 :P Allt har ju sina nackdelar om man tänker efter, coh 2 gör brösten mer stadiga o håller formen men samtidigt känns de inte lika mjuka o är nog inte lika formbara som idag. Men släta implantat ser jag inget negativt med, innan Va de ju att de ökade risken för kapsel, men de börjar komma fram det inte ökar med släta :) så hoppas på det, vill gärna bli av med den mesta av ripplingen
Gilla

Anonym användare

11 jul, 2011

Oj wow, så snyggt, och stort!!! :) 

Gilla

matilda89

Kvinna ·

12 jul, 2011

Mrv V: Tack babe! Haha, jag vet.. äsch, jag bryr mig inte om det verkar stört eller inte. Och det är inte att jag har dålig självbild eller självförtroende, jag gillar helt enkelt att det ska synas att jag har stora bröst :) Tittar själv jätte mycket om ågon har ett par stora snygga bröst. Men nu har det blivit lite av "värsta" grejen, folk kommer fram och frågar ifall de får klämma, killar OCH tjejer :P Go ahead. Har du fb förresten? =)

tiina: Tack ! Jag köpte den på victoria secret :)
Malin: Just det, läste det i bloggen.. Hmm, fan vad svårt. Jag tror dock coh 2 hade varit sjukt nice! SÅ mycket hårdare kan de väl inte vara? Men just för klyftan skull påverkar det nog lite, de är ju mindre formbara redan nu (om man jämför med naturliga) Ja, ripplingen förstår jag att du vill bli av med!
 flisan: TACK!! :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem