matilda89
Kvinna ·
08 jul, 2011
4,5 månader bröst! *BILDBOMB* 410/500cc
BröstförstoringHeeej snyggingar! :)
Förlåt är väldigt snällan här inne, kikar in lite då och då och lägger upp bilder ;)
Vill ni fort ha kontakt med mig så skriv gärna mejl eller adda mig på facebook?
Här kommer iallfall 10 bilder, ligger hemma och är sjuk så va lite uttråkad!
Passad även på att ta några i profil och i underkläder.
Försökte få med en typ av "skuggning" under vänster bröst, någon som vet vad det är?
Jag är fortfarande sjukt nöjd med mina bröst, och får den uppmärksamheten jag vill ha (kalla mig attention whore, men oftast ger det mig ett leende på läpparna om jag ser någon glo på mina bröst. haha)
Vad tycker ni, ser nu någon skillnad nu sedan innan?
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
09 jul, 2011
Anonym användare
09 jul, 2011
Extremt snygga bröst! Du borde vara helnöjd.
vanessa82
Kvinna ·
09 jul, 2011
OMG va fina och stoora dem e shit.........as snygga fan =)
GoldenHeart
Kvinna ·
10 jul, 2011
Skitsnygga bröst, Matilda!! De har blivit sexigt porriga ;P
matilda89
Kvinna ·
10 jul, 2011
Malin: Nja, för gör det ont det är ju då det är illa, sen att det ser fult ut är ju också jävligt tråkigt såklart! Jaa, jag vet, jag är 'md¨väldigt nöjd att det inte hänt någonting mer *peppar peppar*. Får se hur de utvecklar sig! Har du bestämt dig för hur du ska göra med omop?
maggan87: Tack söta! Ja, jag är överallt väldigt nöjd :) Hur går det för dig?
Vanessa82: tack vad glad jag blir! Jag som tycker det är små..!
Goldenheart: hahah yeees! Då har jag nått mitt mål ;) Hur går det med in BO?
Anonym användare
10 jul, 2011
Matiiiiiiiiilda! De är INTE små! :D SLuuuuuta nu! ;) Men jag vet hur det är, man vill ha större och större. Jag ville ha typ 300cc förut och nu är jag uppe i 400cc. :D Haha! Men dina är verkligen STORA, men hade du större tror jag det skulle se lite konstigt ut till slut. Som du har nu är perfekt men STORT!
Anonym användare
10 jul, 2011
Det går inte alls bra. Måste göra en ny op, ska lyfta dom trots att kirurgen sagt innan op att det absolut inte skulle behövas bara jag la in tillräckligt med cc, jag lyssnade på han och fick ett katastrofalt resulat, du får gärna kolla min profil så förstår du. Tycker du ska vara riktigt nöjd Matilda du har ju drömbrösten.
sandjja
Kvinna ·
10 jul, 2011
Så jävla snygga. Hoppas att mina blir 1/3 av dina. :P
Malin88
Kvinna ·
10 jul, 2011
vanessa82
Kvinna ·
10 jul, 2011
haha nej dem e verkligen inte små.........ser mkt störr ut än vad du lagt i........jättefint,större kunde du inte haft tycker jag då hade de inte längre vatt snyggt och porrigt de hade bara blivit för mkt.......men nu ser de riktigt bra ut och stort,haha ( ja du fattar,så som de e nu e helt perfekt)
GoldenHeart
Kvinna ·
10 jul, 2011
matilda; Härligt!! :D Det går toppen! Det var aldrig någon BO, bara formen som inte blivit riktigt rund än, men nu är de jättefina! :)
matilda89
Kvinna ·
11 jul, 2011
Cookie: hhaha, ja men man blir lite storleksnojjig, jag är oftast jävligt nöjd.. Men blir lätt när man hänger mycket här att ens uppfattning ändras! :P Jaa.. mina va mellan 450-500 så la ju i det jag tänkte :)
Maggan87: Oj, ja jag gick in och såg dina bröst nu, dina va faktiskt mycket snyggare innan op! Fan det MÅSTE du ju få korrat ev billigare?! Tack snälla söta! :)
Sandjja: ååååh :) Hur känns dina bröst nu? TACK!!
Malin: Jaa.. förstår det, finns sjukt mkt att välja på, och svårt att veta vad som skulle vara bäst för att undvika komplkationer som du har nu?
Vanessa82: Ja, joo jag förstår vad du menar,tack :) Har alltid älskar stora bröst bara :P
Goldenheart: åh, fan vad skönt att höra!! Känns formen och storleken bra nu?
Malin88
Kvinna ·
11 jul, 2011
matilda89
Kvinna ·
11 jul, 2011
Hur tänker du då? Storleksmässigt, får du öka volym kostnadsfritt? :)
Mrs V
Kvinna ·
11 jul, 2011
Super snygga :) Är precis som du, jag störs inte alls utav blickar eller uppmärksamhet.. jag gillar få det. Går jag ut skulle jag bli ledsen om ingen såg mig.. hahah.. kanske störd men men.. för jag tar det bara som en komplimang :P
Men skitsnygga är dina bröst iaf.. hela din kropp också :P och du.. hihi
Anonym användare
11 jul, 2011
Super snygga :) Är precis som du, jag störs inte alls utav blickar eller uppmärksamhet.. jag gillar få det. Går jag ut skulle jag bli ledsen om ingen såg mig.. hahah.. kanske störd men men.. för jag tar det bara som en komplimang :P
Hihi vi är väl likadana alla tre då! ;D
Anonym användare
11 jul, 2011
hot hot hot :) vart har du köpt leopard bikinin? suuuper nice👍
Malin88
Kvinna ·
11 jul, 2011
Anonym användare
11 jul, 2011
Oj wow, så snyggt, och stort!!! :)
matilda89
Kvinna ·
12 jul, 2011
Mrv V: Tack babe! Haha, jag vet.. äsch, jag bryr mig inte om det verkar stört eller inte. Och det är inte att jag har dålig självbild eller självförtroende, jag gillar helt enkelt att det ska synas att jag har stora bröst :) Tittar själv jätte mycket om ågon har ett par stora snygga bröst. Men nu har det blivit lite av "värsta" grejen, folk kommer fram och frågar ifall de får klämma, killar OCH tjejer :P Go ahead. Har du fb förresten? =)
tiina: Tack ! Jag köpte den på victoria secret :)
Malin: Just det, läste det i bloggen.. Hmm, fan vad svårt. Jag tror dock coh 2 hade varit sjukt nice! SÅ mycket hårdare kan de väl inte vara? Men just för klyftan skull påverkar det nog lite, de är ju mindre formbara redan nu (om man jämför med naturliga) Ja, ripplingen förstår jag att du vill bli av med!
flisan: TACK!! :)