Pixel
Kvinna ·
07 feb, 2012
450cc släta framförtuttar 4 Månader *BILDER*
BröstförstoringNu har det redan gått 4 månader sen min operation! Tycker tiden har gått sjukt fort.
Jag har inte fått några komplikationer som helst, inte ens rippling. Har dock fått lite bristningar som ni kan se på bilderna. Hände först efter 3 månader när jag började träna för första gången efter operationen. Mina ärr är inte heller speciellt snygga och sitter långt ner så de syns väldigt mycket när jag lyfter upp armarna men tror inte riktigt man kan räkna det som komplikation direkt.
Läkningen har gått lätt och smidigt och jag är djupt tacksam över att ha fått slippa både rippling och db och allt annat jag fruktat så. Dock så kan jag inte låta bli att ständigt önska att de var större. Jag började klaga över storleken ganska direkt efter min operation och alla sa ta det lugnt, de blir bättre, de växer till sig med tiden men det har de ju dessvärre inte gjort och jag känner fortfarande att de borde ha blivit större.
Tycker just nu att de är väldigt "lagom" till min kropp och de flesta hade väl nöjt sig med det men lagom var aldrig det jag var ute efter utan jag ville liksom ha stora bröst. Så det är svårt att låta bli att gå och tänka på ett storleksbyte även fast jag egentligen tycker att det vore dumt att operara om ett par komplikationsfria bröst för storlekens skull...och sen har jag inte ens råd heller. Men jag önskar att jag inte var så feg när jag väl valde min storlek och jag ångrar att jag lyssnade på alla som sa att jag med mina egna c-kupor + 450cc implantat skulle få rejält stora bröst och att jag absolut inte bör stoppa i mer. De flesta märker inte ens någon skillnad på mig nu. Så mitt råd till alla som ska operara er nu och är rädda för att det ska bli för stort: Var inte rädda för det, oroa er snarare för att det blir för litet!
Sortera efter
dr dre
Kvinna ·
07 feb, 2012
daria
Kvinna ·
07 feb, 2012
Vad fina de blev !!! Stort Grattis!!!
GoldenHeart
Kvinna ·
07 feb, 2012
Jag tycker faktiskt att de ser rätt stora ut! Snyggt!! :D
Cassandra03
Kvinna ·
07 feb, 2012
Mammis
Kvinna ·
07 feb, 2012
Mammis
Kvinna ·
07 feb, 2012
momo88
Kvinna ·
07 feb, 2012
Hej!
Så fina bröst du fick! Grattis =) Tänk på att om du vill gå ner nästan 20 kg så kommer brösten se betydligt större ut, då kanske du känner dig nöjd med storleken :) Jag har själv lagt in 320 och 345 och är 168 och väger 56 och jag tycker att mina bröst är ganska stora i förhållande till min kropp. Då har du ju ändå 100 cc mer :)
Kram
via_dolorosa
Kvinna ·
07 feb, 2012
Shit vad dina bröst serså himla mjuka och gosika ut, o jävlar vilken klyfta de måste ge dig WOW 😛 Jag tycker inte alls att de ser medelmåttiga ut till din kropp, snarare stora men inte överdrivet. Tror du om några år kommer känna "gott jag inte valde störra ändå" 😉 Och som hon ovan skriver, om du ska gå ner till 55kg kommer brösten bli mer vulgära till din kropp. Du har jätte fins och ett praktexemplar på perkefta bröst, de é extremt jämna. Grattis 👍
Malin88
Kvinna ·
07 feb, 2012
Juli11
Man ·
07 feb, 2012
Skitfina Pixel!
Vet att jag har frågat dig förut men vilket bröstmått har du? Jag funderar i nuläget på samma slags implantat och samma cc.
Ettan1
Kvinna ·
07 feb, 2012
Du har såå snygga bröst!!!
Opticruise
Kvinna ·
07 feb, 2012
Så sjukt fina!! Vill ha.. Storleken är ju perfa på dig!! Bara att gratulera till ett strålande resultat👍
Anonym användare
07 feb, 2012
jättefina! och vill du gå ner till 55 kg så är det nog bra att du inte valt större =)
geléhallon
Kvinna ·
08 feb, 2012
Anonym användare
08 feb, 2012
Jättefina blev dom, ser verkligen naturliga ut :)
Wanipaij
Kvinna ·
08 feb, 2012
Pixel
Kvinna ·
08 feb, 2012
Tack tjejer ni är jättegulliga!
Cassandra03: Antar att du menar bhn på min profilbild. Den är från change! Jättebekväm!http://shop1.change.com/se/bh/balconette-bh/2728/
Juli11: Jag hade 12,5cm i bröstbredd och implantaten är på 12,8cm. Känns ganska lagom och naturligt på mig. Vad var det du hade för bredd?
Jag får hoppas att ni har rätt. Det är ju rätt mycket vikt jag ska få bort så förhoppningsvis så kommer brösten fram lite mer då och ger mig lite mer dom proportionerna jag är ute efter. Jag är ju trots allt väldigt nöjd med dem i övrigt, ville ha ett ganska naturligt resultat och det tycker jag att jag har fått. De både känns och beter sig som naturliga bröst, har full känsel och inga komplikationer och har naturligt gung men inget häng och går att få ihop till en bra klyfta utan några problem alls. Jag har ju mycket att vara nöjd över men som sagt mycket vill ha mer =P
Juli11
Man ·
08 feb, 2012
Pixel
Kvinna ·
08 feb, 2012
Vad sägs om att satsa på 500cc då? Det är ju inte mycket cc ökning men de blir ju bredare.
Juli11
Man ·
08 feb, 2012
Vad sägs om att satsa på 500cc då? Det är ju inte mycket cc ökning men de blir ju bredare.
Men det är ändå 125 cc ökning bara för att få bredd... vill ju egentligen inte har större bröst. (att folk ska uppfatta dem som större utan bara för att de ska bli mer estetiskt tilltalande) Sen är det det där med att öka 1,2 cm åt ett håll bara. Ser det klokt ut?
super fina :)