Pixel
Kvinna ·
07 feb, 2012
450cc släta framförtuttar 4 Månader *BILDER*
BröstförstoringNu har det redan gått 4 månader sen min operation! Tycker tiden har gått sjukt fort.
Jag har inte fått några komplikationer som helst, inte ens rippling. Har dock fått lite bristningar som ni kan se på bilderna. Hände först efter 3 månader när jag började träna för första gången efter operationen. Mina ärr är inte heller speciellt snygga och sitter långt ner så de syns väldigt mycket när jag lyfter upp armarna men tror inte riktigt man kan räkna det som komplikation direkt.
Läkningen har gått lätt och smidigt och jag är djupt tacksam över att ha fått slippa både rippling och db och allt annat jag fruktat så. Dock så kan jag inte låta bli att ständigt önska att de var större. Jag började klaga över storleken ganska direkt efter min operation och alla sa ta det lugnt, de blir bättre, de växer till sig med tiden men det har de ju dessvärre inte gjort och jag känner fortfarande att de borde ha blivit större.
Tycker just nu att de är väldigt "lagom" till min kropp och de flesta hade väl nöjt sig med det men lagom var aldrig det jag var ute efter utan jag ville liksom ha stora bröst. Så det är svårt att låta bli att gå och tänka på ett storleksbyte även fast jag egentligen tycker att det vore dumt att operara om ett par komplikationsfria bröst för storlekens skull...och sen har jag inte ens råd heller. Men jag önskar att jag inte var så feg när jag väl valde min storlek och jag ångrar att jag lyssnade på alla som sa att jag med mina egna c-kupor + 450cc implantat skulle få rejält stora bröst och att jag absolut inte bör stoppa i mer. De flesta märker inte ens någon skillnad på mig nu. Så mitt råd till alla som ska operara er nu och är rädda för att det ska bli för stort: Var inte rädda för det, oroa er snarare för att det blir för litet!
Sortera efter
Pixel
Kvinna ·
08 feb, 2012
Juli11
Man ·
08 feb, 2012
Han har sagt att jag kan ha både 435 och 500 cc (vi pratade då allergan) men jag måste nog kolla igen vad HAN verkligen tror.