90sbaby
Kvinna ·
29 nov, 2019
455cc = för naturligt?
BröstförstoringJag har OP på måndag och planerad cc är 455. Jag är dock lite rädd nu att det blir för litet, för naturligt. Jag vill att det ska synas att jag har silikontuttar, och att det inte ska se ut som mina naturliga bröst. Alltså stora, runda "perfekta" bröst. Visst är det risk att jag inte kommer bli nöjd med 455cc då? Tilläggas att jag har bröst redan nu, B-kupa men hängiga och trötta. Har breda höfter och stor rumpa så kanske ännu större risk att 455cc kommer se väldigt naturligt ut på mig. Nu är jag mer inne på 520cc (ifall dom har den i lager). Vad tror ni?
Sortera efter
Ronda
Kvinna ·
30 nov, 2019
90sbaby
Kvinna ·
30 nov, 2019
Hej. Allt är så individuellt från person till person och förutsättningar. Hans rekomendation för mig var 604cc och då tränar jag dagligen och springer flera mil per vecka. Det vet han att jag vill fortsätta med. Men han menade att jag är stor ( ej tjock) så det är rätt storlek för naturlig look. Storleken skulle inte vs ett hinder för mitt aktiva liv. Valde på op dagen att gå ner till 550cc och jag tycker det var perfekt, inte stort alls. Förmodligen ingen som tror att jag opat mig .
sugarfox
Kvinna ·
01 dec, 2019
MomaMe
Kvinna ·
01 dec, 2019
Alexizz
Kvinna ·
01 dec, 2019
90sbaby
Kvinna ·
01 dec, 2019
Jag resonerade att jag hade en storlek jag utgick från som va vad som skulle se naturligt stort ut, enligt tex Paolo va det ca 255cc.. Jag ökade sedan det så mycket jag kände va inom rimliga gränser och landade på 340cc.
Dvs gick upp 85cc över.. Nu är jag väldigt liten över bröstkorgen, mäter 70cm runt och hade knappt några bröst innan op, därför så är 10cc procentuellt mer för mig en en tjej med 80cm runt bröstkorgen och lite mer bröst. Då kanske man skulle behöva gå upp 120cc över vad som ser naturligt ut...
Jag tror 450cc på dig kommer se enormt ut, därför du har redan lte bröst och är inte allt för lång.. Jag skulle rekommendera dig att ta 400cc men en högre profil då kanske? Anledningen är att brösten blir tunga, tror det är mer smärtsamt för kroppen att trycka in över 400cc på sin första operation och man kanske vill kunna se lite mer proper ut i vissa sammanhang. Du känner ju den balansen osv själv såklart. många tjejer är storleksblinda och ser ej att ett mindre inplantat ser fake ut på ett lite mer classy sätt. Du kommer få stora fake tuttar med 450cc du kommer tom få stora fake boobs med 300cc dock inte porrigt stora då kanske...
Vill du ha lite mer hollywood kändis stora så räcker 400cc tror tex om Kim kardishan lagt in har hon tagit ej väldigt låg profil och runt 350cc
90sbaby
Kvinna ·
01 dec, 2019
Spontant så svarar jag ja.. Gå upp i storlek om de har inne. Jag baserar mitt svar endast på att du säger att vill ha stora och fejklook. 455 är ju inte jättestort (på en del iaf). Frågan är kanske om det är bättre att du går upp i profil/projektion än bara i cc?
Hur är nerverna såhär dan före dan? :-D
90sbaby
Kvinna ·
01 dec, 2019
Jag har 510 cc och med kläder på så ser det väldigt naturligt ut.. lite för naturligt kanske men tycker att att dom ser mycket större ut utan kläder!
via_dolorosa
Kvinna ·
01 dec, 2019
90sbaby
Kvinna ·
01 dec, 2019
Du är ganska kort och lätt, välj inte för stort. Du kommer kunna trycka upp 455cc så det ser onaturligt ut
Ronda
Kvinna ·
02 dec, 2019
Hej. Allt är så individuellt från person till person och förutsättningar. Hans rekomendation för mig var 604cc och då tränar jag dagligen och springer flera mil per vecka. Det vet han att jag vill fortsätta med. Men han menade att jag är stor ( ej tjock) så det är rätt storlek för naturlig look. Storleken skulle inte vs ett hinder för mitt aktiva liv. Valde på op dagen att gå ner till 550cc och jag tycker det var perfekt, inte stort alls. Förmodligen ingen som tror att jag opat mig .
Tack för dina tankar, nog precis så man får tänka att det är helt olika efter ens egna förutsättningar. Ska diskutera med kirurgen på måndag innan OP, om dom ens har större storlekar i lager annars blir det ju inte så mycket att vela över haha... Hmm blir säkert bra oavsett. Tack igen!
via_dolorosa
Kvinna ·
02 dec, 2019
90sbaby
Kvinna ·
03 dec, 2019
Jag hoppas att du ska bli nöjd och skönt att du känner dig säker. När skulle du opereras?
sugarfox
Kvinna ·
03 dec, 2019
90sbaby
Kvinna ·
03 dec, 2019
Vad skönt att du kunde välja! Jag har opererat mig hos Patrik för en vecka sedan nu.. Dag 2 och 3 är jobbigast sen blir det lite bättre varje dag ?
Ett tips är att försöka komma in i en bra hållning med axlar asap för att undvika ryggont.. Sen ett tips är att ta antibiotika i samband med mat för att det ska bli lite mildare för magen..
Kram.
via_dolorosa
Kvinna ·
04 dec, 2019
90sbaby
Kvinna ·
04 dec, 2019
Så härligt att höra förutom att du mår illa.
Jag hoppas verkligen du får storleken du önskar. Lite uppdatering är aldrig fel när svullnade lägger sig
gina96
Kvinna ·
04 dec, 2019
90sbaby
Kvinna ·
05 dec, 2019
Åh kul att du opererat dig nu :D Hur känns brösten?? Modigt av dig att inte ha morfin :) funkar det utan eller?
sugarfox
Kvinna ·
05 dec, 2019