Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
90sbaby profilbild

90sbaby

Kvinna ·

29 nov, 2019

455cc = för naturligt?

Bröstförstoring

Jag har OP på måndag och planerad cc är 455. Jag är dock lite rädd nu att det blir för litet, för naturligt. Jag vill att det ska synas att jag har silikontuttar, och att det inte ska se ut som mina naturliga bröst. Alltså stora, runda "perfekta" bröst. Visst är det risk att jag inte kommer bli nöjd med 455cc då? Tilläggas att jag har bröst redan nu, B-kupa men hängiga och trötta. Har breda höfter och stor rumpa så kanske ännu större risk att 455cc kommer se väldigt naturligt ut på mig. Nu är jag mer inne på 520cc (ifall dom har den i lager). Vad tror ni?

22

Sortera efter

90sbaby

Kvinna ·

05 dec, 2019

sugarfox skrev:

Måste säga att du valde sjukt bra storlek till dig, ser super snyggt ut! Hur mår du nu?

Jag opererades den 26e och mår bra nu, men va först dag 7 jag kunde börja andas normalt igen...

Varför ville du inte ha morfin?

Tack snälla! Jag tror fan att dom kan bli perfekta i storlek och det var mina absoluta största rädslor - att dom skulle bli för små eller för stora. Jag var först efter ristestet nere på 350 sen på första konsultationen sa vi 425 sen mailade jag och ville ändra till 455 sen två dagar innan OP mailade och jag ville ändra till 520 och på OP-dagen valde vi 470 haha. Så har verkligen varit jätteosäker och velig och inte alls vetat vad som blir bäst, men ändå känt mig trygg med att Patrik kommer få mig att känna mig nöjd. Vilken otroligt skillad man han är, så imponerad. Nej men gud vad jobbigt, har inte alls haft nån svårighet på det sättet men det låter ju verkligen hemskt :( Jag har läst om många här som svullnat/blåst upp så deras magar är större än tuttarna/ser gravida ut (och min mage blev så efter en abort jag gjorde för ett par månader sen) och vill verkligen inte gå runt och se ut så och vill inte riskera att må illa, tar hellre smärtan om jag kan stå ut med den, och det har jag som tur är kunnat hittills. Hade jag lagt bakom muskeln är det inte alls säkert att jag kunnat välja bort morfinet, verkar oftast vara mycket smärtsammare
Gilla

90sbaby

Kvinna ·

05 dec, 2019

sugarfox skrev:

Måste säga att du valde sjukt bra storlek till dig, ser super snyggt ut! Hur mår du nu?

Jag opererades den 26e och mår bra nu, men va först dag 7 jag kunde börja andas normalt igen...

Varför ville du inte ha morfin?

Men ska dock tillägga att jag varit väldigt nära att börja nafsa på morfinet flera gånger igår när jag hade väldigt kraftig smärta i stygnen, men lyckats hålla mig
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem