Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

465 vs 590 uhp.

Bröstförstoring

Hej!! Tänkte bara höra med er andra va ni tycker...465cc Uhp allergan soft touch eller Mentors 590 uhp..De är ungefär vad jag har att välja mellan de har samma bredd på 12, 5cm men olika put..skiljer 4mm på put. Mentors är ju coh 1 och därmed mjukare. Så då är frågan, vad väljer man..fastare implantat med mindre put eller mjukare implantat med mer put?? Jag är ute efter runda fasta bröst och inte för små...vilket av dessa två skulle se störst ut och endån behålla den runda formen bäst? Gör 4mm någon stor skillnad? Vad hade ni valt? Tacksam för all hjälp!

26

Sortera efter

Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Hej! 22 april :) så det är snart!! Jo jag har hela tiden velat ha allergan..tänkte bara om mentors 590 Uhp är större än allergans 465 uhp.. i släta :) de har nästan samma mått, därför jag funderar lite! Men ja som du säger allergan är maxfyllda..kanske bättre att köra på det? :)
Gilla
ijen

ijen

Kvinna ·

Jag op brösten i onsdags. Har mentor runda coh2. Min kirurg ville att jag hellre tog coh2 då coh1 lätt tappade formen sa han. Att den är så mjuk så att i de lätt kläms ihop i kläder. Jag va inte ute efter stora utan naturliga, och kände efter hans mening att ta coh2.
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Ijen: ah jo..i mentors 590 uhp finns bara i coh 1 tyvärr..annars hade jag valt det utan tvekan. .men ja det är just de du säger..att de kanske inte håller formen så bra och lätt säckar ihopa? Isåfall kör ja hellre på allergan!
Gilla
ijen

ijen

Kvinna ·

Jaha, så pass! :/ ja då lät ju allergan mer det du va ute efter.
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Ja jag tror också det ;)
Gilla
Indira

Indira

Kvinna ·

Jag har bytt från mentor 500 mp coh 1 till Allergan 700 UHP soft touch,är mycket nöjdare nu upplevde mentor coh 1 lite för mjuka så vill du ha fastare bröst ta Allergan Mvh Indira
Gilla
einahpets

einahpets

Kvinna ·

Jag har mentors UHP 590 och jag älskar mina nya bröst, dem är 4 veckor på torsdag och är helt galet fina nu! 
Jag gjorde mina på citadellkliniken cosmo och är galet nöjd med all service där.
Mina bröst är stora och väldigt fasta så jag skulle satsa på mentor 590 UHP :)
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Okej tack tjejor! Detta är sjukt svårt...vissa säger mentor coh 1 för mjuka och att jag bör ta allergan för fastheten..medans andra säget att mentors 590 uhp coh 1 är ganska fasta endån och dessutom stora. Jag blir inte klokare i mitt val :p
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Som sagt mentors 590 uhp i släta har samma bredd som allergan 465uhp i släta..de är putet som skiljer 4mm mentors har 6, 3 allergan 5, 9 är det en märkbar skillnad?? Och sen är det fadtheten som skiljer mellan dessa två..men frågan är..vilket kommer jag uppleva större och fastare? :3
Gilla
einahpets

einahpets

Kvinna ·

Det är inte lätt, har du provat båda?
Jag upplever mina som stor och fasta men dem är visserligen bara 3.5 veckor så jag vet inte om dem blir mjukare. Men nu tycker jag dem är fasta, inte stenhårda :)
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Einhpets: ne har bara provat allergans..men min op är snart..måste bestämma mig! Heh det är svårt då de är så lika i måtten...man tycker de borde se lika stort ut? Ioch med allergan är fylligare och mentors lite större put..men jag har ingen aning..har du bilder på dina? Skulle varit kul å se :)
Gilla
einahpets

einahpets

Kvinna ·

Har tyvärr inte tagit bilder ännu men tänkte göra det i morgon eller kanske ikväll till och med.
När ska opereras då? 
Jag provade inte allegan så jag vet inte hur det är men jag är verkligen super nöjd med mina.
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Okej hade varit super :) 22 april! Förstår att du är nöjd..är de fastare än dina famla perthese eller de känns samma? :)
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Gamla*
Gilla
einahpets

einahpets

Kvinna ·

Okey, ja då förstår jag att det är lite krisigt :)
Jag lade ju inte in perthese men jag tycker att mentor var fastare och nu är dem fasta tycker jag men ser ändå naturliga ut. 
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Ah okej :) vissa säger att perthese går att jämföra med mentors coh 1..att de typ lika mjuka..är det så så vill jag hellre ha allergan..men jag vet ju som sagt inte..ingen som haft perthese och bytt till mentor coh 1?? Som vet fall de är fastare eller lika mjuka...skulle vart bra å veta!!
Gilla
einahpets

einahpets

Kvinna ·

Nu har jag lagt upp en bild i bikini :)
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Ser skit bra ut! :) gillar storleken mycket bra..men e de här med fastheten jag får fundera på..ioch med de är coh1 så borde allergans vara mycket fastare..då de är maxfyllda. Får fundera helt enkelt..skit kul att få se bilder iaf..tack <3
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

Hej bynn!! Nej fortfarande inte bestämt mig :( jag vill gääärna ha allergan..men är rädd att de blir för små..och ökar jag i cc så blir bredden större.. :/ vill gärna ha mer put men samma bredd..och det finns ju inte..bara mentors 590 uhp isåfall...så hmm vet inte :(
Gilla
Ilovebigboobies

Ilovebigboobies

Kvinna ·

12cm...jo det finns textuerade...som jag hade kunnat ta..som är 495cc skiljer 3mm put och 2, 5mm bredd jämfört med 465..jag frågade min kirurg vilket som var bäst och han sa släta till mig pga att jag var så smal...men jag vill ju lyssna på honom...han vet vel bättre än mig...kanske hade fått rippling med textuerade pga att jG är så tunn? Vet inte alls
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem