Ilovebigboobies
Kvinna ·
465 vs 590 uhp.
Hej!! Tänkte bara höra med er andra va ni tycker...465cc Uhp allergan soft touch eller Mentors 590 uhp..De är ungefär vad jag har att välja mellan de har samma bredd på 12, 5cm men olika put..skiljer 4mm på put. Mentors är ju coh 1 och därmed mjukare. Så då är frågan, vad väljer man..fastare implantat med mindre put eller mjukare implantat med mer put?? Jag är ute efter runda fasta bröst och inte för små...vilket av dessa två skulle se störst ut och endån behålla den runda formen bäst? Gör 4mm någon stor skillnad? Vad hade ni valt? Tacksam för all hjälp!
Sortera efter

Ilovebigboobies
Kvinna ·
Jo jag har pratat med henne redan :) jag hade jätte gärna velat ha dem 495...men vet inte om jag vågar ta textuerade..får se :)
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Jag har Allergan Responsive med uhp. Jag tycker att dom ger riktigt runda bröst (om man är ute efter det) och är väldigt formfasta men ändå mjuka och klämvänliga. Mina bröst är 6 veckor nu och har blivit riktigt mammagosiga! 🤭 Jag hade riktigt ruggiga hängpattar och väldigt dåligt med egen vävnad. 👎
Lycka till vad du än väljer. Det är så fruktansvärt svårt att välja. Det är det där med velandet mellan olika implantat jag tycker var det jobbigaste med hela processen. Man släpper inte tankarna på bröst en sekund, dag som natt!
Gilla

Ilovebigboobies
Kvinna ·
Taxörat: precis!! Man velar in i det sista, svårt att sova om nätterna osv ;) responsive ska dock vara mjukare än soft touch, hoppas inte de blir för hårda bara..vill ju ha dem runda och fasta, men endån klämvänliga :) Jag har bestämt mig för soft touch iallafall det är mest textuerade eller släta jag funderar över..väljer jag textuerade kan jag gå upp mer i storlek och endån behålla en bra bredd jämfört med min egen..i släta finns de endast en storlek som skulle passa mig enligt min kirurg..och jag känner att de kanske blir för smått :/ Så det lutar mer åt textuerade nu..är bara rädd att jag kanske får rippling me de? :/ man vet ju inte...svårt
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Nu kanske jag är ute o cyklar, men jag har för mig att jag läst en tråd där någon väldigt kunnig sa att responsive är mjukare än soft touch ❤️ Jag är inte själv så insatt i coh osv, men jag är nöjd med mina!
Gilla

Ilovebigboobies
Kvinna ·
Det stämmer :) responsive är mjukare..! Vad bra att du är nöjd med det..hoppas jag med blir med soft touch :)
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Det kommer säkert att bli kanonbra! 🤭
Gilla