Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pygme profilbild

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

5 Mån 225cc, strutar, muskelpåverkan och annat smått och gott :)

Bröstförstoring
Ja, så har det gått fem månader, varav åtminstone fyra jag trodde jag skulle noja ihäl mig över dessa bröst! Var helt slut.. Eftersom de flesta strävar efter perfektion, ( det är lätt att vara kritisk till sina opererade bröst!) så bjuder jag här på lite inperfektioner.. som nu inte stör mig längre.. :) 
39

Sortera efter

sockerdricka

Kvinna ·

11 sep, 2013

Hade inte kunnat gissa att dom var opererade, och enligt mig är det det bästa resultat man kan få! :)
Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

A men vad härligt att höra! Ville verkligen ha naturliga :)
Gilla

Cakepop

Kvinna ·

11 sep, 2013

Skitsnygga o naturliga! Gillar även din inställning :)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

11 sep, 2013

Hade varit kul att se en förebild! :) Härligt med någon som är realistisk på forumet ,är tyvärr lite för få;)Jag har rippling i klyftan som syns när jag tar av mig bhn men försöker se fördelarna med brösten istället för det negativa.För jag anser iaf att de är fler fördelar än nackdelar med dem och jag är stolt över dom ,precis som jag tycker du ska vara över dina.Jättefina :)
Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

Cakepop: Tack :) Och kul att du uppskattar poängen med tråden!!
Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

Opticruice: Vad glad jag blir! Och ja, jag har inga förebilder själv ( tänkte inte ens tanken på att fota dem innan, vilket jag nu tycker är otroligt synd!) men har mailat min kirurg om bilderna han tog, just för att lägga ut dem här så man faktiskt kan se sambandet mellan före och efter..
Gilla

Zafir78

Kvinna ·

11 sep, 2013

Naturliga o fina!
Gilla

Anonym användare

11 sep, 2013

Supersnygga!!! Tycker personligen att det är snyggt med en icke för tight klyfta för jag gillar också mer naturlig look. Grymt avundsjuk och hoppas på ett liknande resultat :-)
Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

Zafir78: Tack :)
Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

Java: Tack och lycka till :)
Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

Mary007: Tack :) och jag har definitivt inte varit okritisk till mina! Tvärtom.. Men nånstans fick jag nog liksom, tänkte att om det här var dem jag hade fått naturligt så hade jag varit nöjd, men man är så himla kritisk bara för att de är opererade, för att man själv har varit med och valt och för att möjligheten finns att man kan göra om dem.. Jag har fortfarande lite svårt med volymen på ovansidan, men jag försöker att vara lite snäll i min bedömning.. :) Jag läste ett inlägg av nån som tyckte det var lite jobbigt att vara här inne på pof ibland för att hon föll lite in i att hitta fel på sina bröst eftersom hon tyckte att många här var så kritiska till sina egna, och jag tyckte det kändes så himla sorgligt!
Gilla

sockerdricka

Kvinna ·

11 sep, 2013

Pygme skrev:
Mary007: Tack :) och jag har definitivt inte varit okritisk till mina! Tvärtom.. Men nånstans fick jag nog liksom, tänkte att om det här var dem jag hade fått naturligt så hade jag varit nöjd, men man är så himla kritisk bara för att de är opererade, för att man själv har varit med och valt och för att möjligheten finns att man kan göra om dem.. Jag har fortfarande lite svårt med volymen på ovansidan, men jag försöker att vara lite snäll i min bedömning.. :) Jag läste ett inlägg av nån som tyckte det var lite jobbigt att vara här inne på pof ibland för att hon föll lite in i att hitta fel på sina bröst eftersom hon tyckte att många här var så kritiska till sina egna, och jag tyckte det kändes så himla sorgligt!

Vad bra skrivit!! Detta ska jag försöka komma ihåg när jag har fått mina bröst på plats :) 

Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

👍 ja gör det sockerdricka
Gilla

Anonym användare

11 sep, 2013

ser ut som att du är född med naturligt heta bröst =)
Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

Vattenmelon87: Tack :) bara volymen på ovansidan som är en liten giveaway... läste just din tråd, kul med folk som kommer tillbaks och dels talar om hur nöjda de är och dels lägger ut bilder på lite "äldre" bröst... toppenfina tycker jag :) (och inte gamla, du förstår vad jag menar, till skillnad från alla nyförlösta tuttar här..)
Gilla

9April

Man ·

11 sep, 2013

Du har verkligen realistiska förväntningar vilket e ovanligt här på forumet;-) e själv ganska kritisk mot mitt resultat.. Härligt att läsa din tråd i alla fall:-)
Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

9April: haha, funderade senast idag på att byta från mentor till perthese ;) så helt ofelbar är jag inte i min okritiska hållning..... jag kan också.. Men jag tycker tex att dina är skitsnygga, och så tycker jag att det är synd att inte du tycker det (och det ska ju inte jag lägga mig i..!) Och för ett par dagar sen läste jag en tråd med en beskrivning av någons bröst som gjorde att innan jag såg bilderna så förväntade jag mig att se ett par riktigt sorgliga exempel, och det visar sig vara ett par riktigt jäkla snygga pattar! Och då tänker jag att nä, fy vad synd! Det är ju inte klokt.. Så jag tänker i alla fall vara nöjd med mina, och bjuda på lite skavanker, det kan det här forumet behöva.. Och jag menar absolut inte att om man har fått nån komplikation, att man ska vara nån Mary Poppins över det.. För det har jag klarat mig ifrån, tack och lov..
Gilla

9April

Man ·

11 sep, 2013

Hihi! Tack:-) ja men visst e det typiskt. Hur lätt kan det va för kirurgerna att göra alla nöjda med alla olika förutsättningar o förväntningar!! :-o måste va riktigt svårt. Ja kan också leva med min lilla "muskelpåverkan" o lite rippling på sidorna. Dock inte med kapslar som e för grova o trånga;-)
Gilla

Pygme

Kvinna ·

11 sep, 2013

Nä det förstår jag verkligen.. :(  Och ska man ändå korra kan man ju passa på att förbättra.. :)
Gilla

9April

Man ·

11 sep, 2013

Precis;-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem