Pygme
Kvinna ·
11 sep, 2013
5 Mån 225cc, strutar, muskelpåverkan och annat smått och gott :)
BröstförstoringJa, så har det gått fem månader, varav åtminstone fyra jag trodde jag skulle noja ihäl mig över dessa bröst! Var helt slut.. Eftersom de flesta strävar efter perfektion, ( det är lätt att vara kritisk till sina opererade bröst!) så bjuder jag här på lite inperfektioner.. som nu inte stör mig längre.. :)
Sortera efter
Pygme
Kvinna ·
11 sep, 2013
Mary007: Exakt.. :) och ja, du borde VERKLIGEN vara nöjd.. :)
Gilla
Pygme
Kvinna ·
14 sep, 2013
Äntligen fått mina förebilder mailade till mig, men hu, det krävs lite mod att lägga upp dem, så trodde jag aldrig att jag skulle känna! De ligger på min sida snart..
Gilla
pmsnordjylland
Kvinna ·
14 sep, 2013
Jeg synes du har fået et fint resultat.
Dit udgangslag var svært7difficult tænker jeg.
HAr du trattbrøst - pectus excavatum. ?? Det ligner det lidt på før billedet.
Gilla
Pygme
Kvinna ·
14 sep, 2013
pmsnordjylland: det har jag ingen aning om faktiskt.. hade ganska hög bröstkorg upptill och sen satt brösten ganska lågt så de försvann liksom där under... :)
Gilla
Anonym användare
14 sep, 2013
Du dom där förebilderna är väl inget att må dåligt över! Ser ut som många av oss andra tänker jag. Jolla in mina förebilder så ser du att dina var rätt fina ändå, men så klart lite små. Det är ju därför vi är här och opererar oss ;-) Mina är ännu mindre och sämre i formen enligt mitt tycke. Huvudsaken är ju att resultatet blir bra och jag tycker som sagt att dina är så grymt fina så blir mina liknande så är jag lyckligt lottad :-)
Gilla
Pygme
Kvinna ·
14 sep, 2013
Java: Ja, nä jag vet inte vad som hände riktigt när jag såg mina före igen, jag kände att jag var så naken på de bilderna på något vis!!? :) Men jag mådde inte alls jättedåligt över mina före när jag hade dem, jag tyckte mest att de hade blivit tråkiga... Tack för komplimangen och hoppas du får ett toppenresultat! När är det dags för dig?
Gilla
Anonym användare
14 sep, 2013
Jo jag förstår att det blir lite udda att se dom igen när man har en annan form helt plötsligt. Den 26 oktober är det dags... både längtar och känner lite ångest - tänk om man inte blir nöjd alls och ångrar allt... men det är väl vanligt att känna så som jag förstått det. Ibland måste man väl chansa lite också :-)
Gilla
Cagi00
Kvinna ·
14 sep, 2013
Jättefint resultat du har fått! Ser så naturliga ut, hoppas på liknande när mina mognat till sig :-)
Gilla
Vivalasvegas
Kvinna ·
14 sep, 2013
Hej! Hur känns dina bröst nu? varför är du kritisk till resultatet? Jag ska också opereras av Cosmo och väljer mellan 580 och 620.... hur känns storleken på dina?
Gilla
Pygme
Kvinna ·
14 sep, 2013
Java: man glömmer fort hur de såg ut innan! Jag kom knappt ihåg mina innan jag såg förebilderna! Och ja du har helt rätt, ibland måste man våga lite.. Stort lycka till
Gilla
Pygme
Kvinna ·
14 sep, 2013
Cagi00: tack så mycket :)
Gilla
Pygme
Kvinna ·
14 sep, 2013
Vivalasvegas: antar att din kommentar var till 9April :) adressera din kommentar i tråden så får du lättare svar :)
Gilla
Anonym användare
14 sep, 2013
Pygme skrev:
Java: man glömmer fort hur de såg ut innan! Jag kom knappt ihåg mina innan jag såg förebilderna! Och ja du har helt rätt, ibland måste man våga lite.. Stort lycka tillGilla
new boobies
Kvinna ·
15 sep, 2013
Asså heelt sjukt fina bröst!! Hoppas på sånt resultat jag också efter min operation. På Mp-bilden, spänner du brösten där eller?? Ser att du lagt in 225cc, dom ser ju ändå rätt stora ut. Jag funderar på runt 250 men det kanske blir jättestort. Jaja, dina är verkligen jättefina Grattis!
Gilla
Pygme
Kvinna ·
15 sep, 2013
New boobies: tack :) ja jag spänner på mp bilden ja... Och ja de blev större än jag hade tänkt, tror att jag hade mer vävnad än vad jag trodde från början, jag räknade liksom inte med mina egna för jag tyckte de var så pytte :) jag har förebilder på min sida om du vill jämföra med ditt utgångsläge..
Gilla
norasthlm
Kvinna ·
15 sep, 2013
Jätterfint, grattis! :)
Gilla
Pygme
Kvinna ·
15 sep, 2013
Tack snälla :)
Gilla
new boobies
Kvinna ·
15 sep, 2013
Du hade nog lite mer egen vävnad än vad jag har annars är det rätt nära. Mina tittar nog lite mer rakt fram också :-) Har du ammat?
Gilla
Pygme
Kvinna ·
15 sep, 2013
Nä de var bara lite tråkiga :)
Gilla