Anonym användare
12 apr, 2012
550cc bilder inkl helfigur - vad tycks?
BröstförstoringNu är de äntligen på plats! Mina nya kompisar. Det blev 550cc till slut efter mycket velande och jag är helnöjd, eller vad tycks? detta är bilder tagna samma dag och dagen efter..
Jag har också köpt min första BH för att hålla dem på plats då jag inte bara vill använda proforma-toppen och det blev strlk 75E.
Sortera efter
Plastikfreak
Kvinna ·
12 apr, 2012
Nallon
Kvinna ·
12 apr, 2012
Ser ut att passa dig perfekt. Grattis!
pmsnordjylland
Kvinna ·
12 apr, 2012
Storleck passer fint til dig
Mamma
Kvinna ·
12 apr, 2012
Grattis det ser jätte fint ut!
Emeli
Kvinna ·
12 apr, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
12 apr, 2012
Ser jättefina ut! Och fin storlek till din kropp :)
Anonym användare
12 apr, 2012
Juli11
Man ·
12 apr, 2012
Anonym användare
13 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
13 apr, 2012
Månne
Kvinna ·
13 apr, 2012
Verkligen fina, och vilken skillnad mot innan! Storleken ser kanonbra ut till resten av din kropp, grattis 😀
Anonym användare
13 apr, 2012
Anonym användare
13 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
13 apr, 2012
Anonym användare
13 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
13 apr, 2012
tack va snällt!
Jag har lagt in en bild på mig när jag gör ristestet. Tycker det är svårt att få ett rättvist mått på min bröstbredd. Men jag har mailat min kirurg nu och ställt några frågor som jag hoppas han svarar på. ska kika på Juli11 bilder. nattinatt :)
Anonym användare
14 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
14 apr, 2012
hej igen!
Tack för att du kollade! :) Har mailat Peter nu. Hoppas han svarar på måndag! Jag skrev att jag oroar mig för att implantaten inte skulle vara tillräckligt stora för att fylla ut mitt häng och att jag inte vill ha ngt stort mellanrum mellan brösten. Vi får se vad han säger. Önskar man kunde få veta innan hur resultatet skulle bli. Storleken på dina bröst är precis i min smak. Men min syster som tom lagt in lite mindre har bomber.. vill absolut INTE ha bomber. DEn största anledningen till att jag gör denna operation är för att jag vill ha en fin form på brösten igen. Om dom blir lite mindre än jag tänkt gör inte så mycket. Kollade du föresten på min bild med ristestet? Tycker det nästan ser ut som storleken på dina bröst. Eller har jag fel?
Lovar att hålla dig uppdaterad :)
goorgeous
Kvinna ·
14 apr, 2012
soffansso dom blev jättesnygga! du måste ju vara jättenöjd! :) stort grattis 🙂
Anonym användare
15 apr, 2012
tycker att dom såg jättefina ut! :)
grattis till brösten!