Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

02 aug, 2010

600 cc - 800 cc hjälp

Bröstförstoring

Har redan en oprations datum den 4 oktober men ska byta till någon gång i december. Ska boka en till konsult tid för att jag börjar bli osäker på storleks val. 550 -590 ultra h står det på pappret men sen skulle jag fundera lite mer på det. Sen bestämde jag mig för 650.. men nu har jag blivit så tutt blind att jag tycker att många 650 inte alls ser så stora ut som jag vill ha dom. hur mycket skiljer sig 50 cc egentligen? ska jag satsa på 700 cc? Min kirurg och jag har bestämt att vi testar det som går.. men borde jag höja ribban lite?

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

02 aug, 2010

Vad är dina mått? Nä 50 cc gör ingen direkt skillnad, men 300 cc mer gör det! ❤️

0 Gilla

Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

02 aug, 2010

Jag väger 53 och är 1,65:) just nu har jag 400 cc och mina bröst är otroligt mjuka men ju mer jag kollar på dom och låter tiden gå så blir dom bara mindre och mindre. Har varit missnöjd sen oprationsdagen.

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

02 aug, 2010

Ok.. 🤭 Ja i MINA öron låter det ju som en storleksförblindning.. Skulle du lägga in 800 så får du nog extreeemt stora bröst.. Det är ju dubbelt så mycket. Men vill du ha så stora så är det ju bara att tuta o köra.

0 Gilla

Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

02 aug, 2010

Det är det jag är rädd över... att jag kommer vara för rädd att bli missnöjd igen och därför kommer ta en storlek som är över driven. 800 vet jag att jag inte kommer ta...  men jag var så inne på 650 men nu när jag kollar runt lite så känns det som att 50 cc extra inte kommer bli någon större skillnad.

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

02 aug, 2010

Men har du kollat skillnader på alla måtten mellan de du har idag och de på 650? Ska du ha samma profil? Vad har du tänkt?

0 Gilla

Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

02 aug, 2010

jag har inte kollat så mycket mått efter som jag inte är så speciellt duktig på det haha känner mig lite dum som inte kan ... Har mentor just nu och ska forstätta med mentor funderar lite kring ultra high men har hört att den bara går upp till 590 cc vilket jag inte vet om det är sant. Dessutom skulle jag vilja ha lite bredare på sidorna

0 Gilla

Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

02 aug, 2010

Uniica; jag lade in en bild för din skull på min profil (ny funktion vi testar, så därför kan än så länge bara jag göra det - måste kolla så allt funkar, och det är mycket tester och en del annat som måste göras innan Admin kan släppa funktionen fri). Den är inte vacker, men visar storleken på mina bröst då jag hade 325 cc. Nu har jag 470, dvs 155 mer. Du kan själv bilda dig en uppfattning om skillnaden. Båda var av mellanprofil, (dock olika tillverkare). Jag tycker själv de blev ganska mycket större.

0 Gilla

Kdan profilbild

Kdan

Kvinna ·

02 aug, 2010

Jag har 650cc och satte in det på min första op så mer fick jag inte ta, men hade LÄTT bytat upp mig till 800cc om jag kunnat! Ekonmiskt funkar det inte men kommer nog göra det om några år om jag fortfarande vill då.

0 Gilla

Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

02 aug, 2010

tack Marina bilderna hjälpte mycket. Kdan: det är det jag är rädd för... att jag ska känna som dig. Jag vet att jag måste tänka på att jag är smal och liten men jag orkar inte slänga pengar i sjön för att bli missnöjd igen

0 Gilla

Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

02 aug, 2010

Varsågod! :)

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

03 aug, 2010

Men du ska inte stirra dig blind på cc. Utan måtten. Har du moderat plus idag? Jag kan kolla åt dig om du vill?!

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

03 aug, 2010

ojj vi e på samma banor :D funderar sjl på vilken cc jag ska byta upp till ska på en ny om ops konsuultation den 24 augusti då vi ska fats ställa vilken cc jag ska byta till har idag 600cc å jag tyker dom e för små å fär naturliga samt dom har ett enoormt mellanrum =) så funderar med på 800 men eftersom jag vill ha fejk looken så skulle jag vilja ha ultra high men vet inte om d finns i coh 3 i mentors :/ jag vill baar ha större inte för platt runda hehe =) är 171. väger 59kg

0 Gilla

Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

03 aug, 2010

Ida, du hittar produkt-pdf'er under menyn Av Intresse- Bröstimplantat. Där kan du se vad bl a Mentor har. :)

0 Gilla

Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

06 aug, 2010

jag ska kolla mina mått!! så återkommer jag..

0 Gilla

Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

06 aug, 2010

D= 12.3 P=cm 5.1 cm om jag har fattat det rätt !

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

06 aug, 2010

Ok du har high profile idag. Vad har du för egen bröstbredd?? Vad är max?

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

16 aug, 2010

hej...  vad har ni för läkare?? går dom med på att lägga in 800 cc?  jag har nu 495 och ska byta till 680 den 1 september och det fick jag tjata till mig jag ville från början ha ca 800 men han sa tvär nej och då bokade jag med en annan kirurg som också sa nej! :S hoppas det blir skillnad bara ... jag är 1,68 cm och vägen 55kg

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

16 aug, 2010

Jag bytte också till större o större, det tillslut blev det för tungt. Plus andra problem. Jag blev storleksblind, andra tyckte de var enorma men själv tyckte jag de var normala... folk glodde som bara den när jag hade 800 cc. Det viktigaste är att man trivs själv. Jag fick rygg problem med 800 och jag tränade då. Stora implantat kan ge stora problem. Jag gillar fortfarande stora bröst.

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

02 sep, 2010

vet någon vilka kliniker som är "villiga" att lägga in 800-900 cc?  verkar som dom flesta vill stanna på 500-700 cc hmmm

0 Gilla

Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

02 sep, 2010

Jag är väll helt inne på 700 cc nu inte mer... efter som jag har bakom så försvinner även lite så därför tog jag lite extra. Sen får jag ju se om det går in också haha. Sen kan jag tycka innerst inne att jag börjar överdriva något extremt men kommer ångra mig om jag inte gör det.. tänker på det för mycket. Men får skylla mig själv om jag får problem då är det mitt egna fel och då får jag lära mig den läxan haha. Nu är det inte så att min kirurg kanske är så jävla villig heller .. vi prata lite och sa vi lägger in det som går men ser han att de blir problem så blir det kanske inte som jag vill. Sen kan jag tycka att det är bra att många kliniker inte lägger in så stora implantat.. och det är väll för våran egna skull och med tanke på att dom flesta blir storleksblinda så ser inte vi ens vad som är överdrivet längre. Tyckte natachas peyres var äckligt stora när hon hade 550 innan jag opererades men nu när jag kollar på dom tycker jag dom är lagom haha. så det är farligt att vara storleksblind !!

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem