Booba
Kvinna ·
600cc
Hej! Ny här och börjar känna mig lite pirrig inför min operation, varit på konsultation hos Örjan gribbe. Jag är 170 lång och väger ca 76? Han rekommenderade 600 cc och 550cc på andra bröstet som är lite mindre, tycker att detta låter helt enormt stort! Mejlat honom om min oro, och han säger att det kommer att passa min kropp. Någon som har denna storlek och min kroppsstorlek och vill ge mig lite råd? Har idag 75 c/d tror jag? Har trott i hela mitt liv att jag hade 85 b, men så fick jag ny bh utprovad av proffs ....och då blev det helt annan storlek
Sortera efter

Booba
Kvinna ·

Amerigo
Kvinna ·

Booba
Kvinna ·

angel-eyes
Kvinna ·

Amerigo
Kvinna ·

Booba
Kvinna ·
Blir säkert jättefint tror jag :)

Booba
Kvinna ·

Amerigo
Kvinna ·
Han sa nåt om att bakom var bättre i längden, framför var ett bra resultat på kort sikt, kan ha fattat fel, men så tolkade jag hans svar.
Ja ang DB ska jag absolut fråga, mejlar på en gång! Tack för tipset.

jenjoh85
Kvinna ·

Hästtjej
Kvinna ·

Booba
Kvinna ·

Amerigo
Kvinna ·
Ja det blir nog jättebra, han håller ju på med sånt här hela dagarna, jag mejlade honom nyss och nu ringde han upp ang db, åhhh känner mig så trög, han sa att han hade förklarat detta för mig under konsultationen, han skulle göra ett snitt så detta inte skulle kunna hända, jag fattar egentligen ingenting för då borde väl alla kirurger göra så, men jag sa: då behöver jag alltså inte oroa mig för db? nej det behöver du inte.
får helt enkelt sluta oroa mig, och hoppas och tro att allt ska gå bra, vad jag har förstått är min kirurg, väldigt duktig

Booba
Kvinna ·
Hej!
Har för två dagar sedan op in 825 cc Motiva Round uhp bakom. Detta för att lyfta utan lyft;) Vi har ju liknande förutsättningar. Super nöjd!! De svullna och lite blå men bilder kommer!

Booba
Kvinna ·

Amerigo
Kvinna ·
Örjan Gribbe, ja jag fattade inte helt vad han menade, men han sa att jag inte skulle vara orolig iallafall :)

Booba
Kvinna ·

Amerigo
Kvinna ·
Lovar att återkomma med bilder då det är gjort :)

Hästtjej
Kvinna ·

Anonym användare

Booba
Kvinna ·
Booba, jag är såå mkt stelare än jag trodde jag skulle vara... Smärtan är uthärdlig, har hjälp av min man nu i veckan;)
Jag mätte inte mitt häng, men jag tog en före bild från sidan, ska lägga upp den också.
Ang db, sa min kir att det var mkt minimal risk för mej då jag hade tydligt eget bröstveck, tog större implantat och ultra hög profil. Han talade också om att det handlade om kirurgisk teknik.
Spännande för dej att se fram emot!
Vilken typ av implantat vill du ha?