Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Booba

Booba

Kvinna ·

600cc

Bröstförstoring

Hej! Ny här och börjar känna mig lite pirrig inför min operation, varit på konsultation hos Örjan gribbe. Jag är 170 lång och väger ca 76? Han rekommenderade 600 cc och 550cc på andra bröstet som är lite mindre, tycker att detta låter helt enormt stort! Mejlat honom om min oro, och han säger att det kommer att passa min kropp. Någon som har denna storlek och min kroppsstorlek och vill ge mig lite råd? Har idag 75 c/d tror jag? Har trott i hela mitt liv att jag hade 85 b, men så fick jag ny bh utprovad av proffs ....och då blev det helt annan storlek

22

Sortera efter

Booba

Booba

Kvinna ·

emeliesve skrev:

Jag har exakt samma vikt och längd som dig booba. Breda axlar och bröstkorg. Ska på konsultation den 7 nov är rädd för att Tuve på citadell kommer säga mer än 550cc, verkar så otroligt tungt. Önskar dig lycka till!!

Men detsamma:) skulle vara roligt att se dina före och efter bilder sedan då vi har "lika" kropp, men jag reggade mig idag, så jag vet inte hur lång tid det tar innan jag kan se några bilder?
Gilla
Booba

Booba

Kvinna ·

skönt att ha några att prata om ang detta, ingen jag känner har gjort någon bröstförstoring, så det finns ingen jag kan diskutera detta med
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem