Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LipziL profilbild

LipziL

Man ·

05 jun, 2012

610cc framför muskeln *bilder*

Bröstförstoring

Halloj tuttlisor!

Tycker redan det ser bättre ut än dom jag hade innan faktiskt!

Ibland tycker jag dom är lagom och ibland för små men såhär måste jag stanna innan jag får barn tror jag.
Är 156 cm bara men känns ändå inte fööör stort för min kropp. Eller? ;p

FRAMFÖR, UHP 610cc.

För övrigt är det ju snyggt med medicinmage! ^^

29

Sortera efter

Smurfen

Kvinna ·

05 jun, 2012

Ser riktigt bra ut! Passar till din kropp 🙂 Hade du mkt egen vävnad?

Gilla

LipziL

Man ·

05 jun, 2012

Tack! :) Nä, skulle tippa på att jag låg på 70B efter lite upp och ner med vikten.

Gilla

Orkidé83

Kvinna ·

05 jun, 2012

Jättefina ;) Grattis!
Gilla

Rosenknopp

Kvinna ·

05 jun, 2012

Snyggt! Tycker inte heller de ser för stora ut fast 600 låter enormt i och med din längd 😛 De är snygga och passar din kropp bra! 

Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

05 jun, 2012

jätte snygga!!!!

Gilla

LipziL

Man ·

05 jun, 2012

Tack tjejer! :D

Gilla

Mymlan

Kvinna ·

05 jun, 2012

Ser supersnygga ut! Hoppas på mera bilder 😀

Gilla

kicki79

Kvinna ·

05 jun, 2012

Kanonsnyggt!!! Vad menar du med sytt ner muskeln? Låter intressant :)
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

06 jun, 2012

Hörredu du!! Skärpning, visst é de stooora, du är ju bredare över brösten än höfterna ju 😉 Men det ser skit fint ut, tycker de ser stooora och fina ut. Ser fram emot mer uppdateringar ifrån dig 🤭

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

06 jun, 2012

kicki79 skrev:
Det hon menar mé "sytt ner muskeln" är att kirurgen har försökt återställa muskeln till sitt ursprung.

Gilla

kicki79

Kvinna ·

06 jun, 2012

via_dolorosa skrev:

kicki79 skrev:
Det hon menar mé "sytt ner muskeln" är att kirurgen har försökt återställa muskeln till sitt ursprung.

Oh bra :))

Jag trodde inte att det gick dock

Gilla

Kitty62

Kvinna ·

06 jun, 2012

Det blev verkligen jättesnyggt, förstår att du är nöjd!

Skulle du kunna kolla med Örjan på återbesöket exakt hur han gick tillväga när han sydde ner muskeln? Jag skulle vilja berätta för min kirurg som också har sagt att det inte går.

Det skulle vara mycket intressant om du ville uppdatera hur det går för dig med smärta, träning osv i fortsättningen.

Hoppas verkligen att du slipper besvär från musklerna nu!

Gilla

Plastikfreak

Kvinna ·

06 jun, 2012

jättefina är dom beebisen min :* 👍

Gilla

angelina83

Kvinna ·

06 jun, 2012

Ser superbra ut! Grattis =)

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

06 jun, 2012

Toppenfina =)  Små? Nä nu får du ge dig ,jag är 4 cm längre än dig,12 kg tyngre och har 550hp och mina är INTE små,så jag har svårt att tänka mig dina skulle va små :P  Då har du blitt storleksblind redan ;)

Gilla

LipziL

Man ·

06 jun, 2012

Tack alla ni! :)

Jag ska försöka fråga Örjan hur han gick tillväga på återbesöket. Vill inte få han att tro att jag kritiserar honom bara eftersom han själv har sagt att det inte går att fixa muskeln. Han kanske bara chansade å gjorde lite? haha. Eller syr inte alla kirurger ner muskeln vid en framflytt? Så att inte muskeln är helt lös liksom, eller? ^.^

Gilla

Plastikfreak

Kvinna ·

06 jun, 2012

Där ser du att dom inte är småå;) sa ju att du va lite galen
Gilla

Six

Kvinna ·

06 jun, 2012

Stora och fina! Passar din kropp jättefint! Jag är lite kortare än dig och större än 375 passade inte min kropp alls. Vilken skillnad det kan vara på bara några cm! Jag är 152cm lång, men har iofs en väldigt tunn bröstkorg. Åh! Nu får jag lite beslutsångest ska jag kanske ta 400 i alla fall? Hur som helst, du har jättefina bröst!
Gilla

Kitty62

Kvinna ·

06 jun, 2012

LipziL skrev:

Jag ska försöka fråga Örjan hur han gick tillväga på återbesöket. Vill inte få han att tro att jag kritiserar honom bara eftersom han själv har sagt att det inte går att fixa muskeln. Han kanske bara chansade å gjorde lite? haha. Eller syr inte alla kirurger ner muskeln vid en framflytt? Så att inte muskeln är helt lös liksom, eller? ^.^

Nej, tydligen gör dom ju inte det. Just därför vore det bra att ha någon att hänvisa till som verkligen gjort detta. Båda våra kiruger är ju medlemmar i samma förening så dom måste ju ha lite koll på varandra och kunna ta kontakt ang. detta.

Lägg fram det som att du är tacksam för att han lyckades fixa din muskel så kan han ju inte ta det som kritik utan beröm! Du kan ju hänvisa till att du fått frågor om hur han gick tillväga från andra som har problem med musklerna.

Gilla

LipziL

Man ·

06 jun, 2012

Tack hörni! :)

Plasikfreak: Jag får väl lita på er då, haha :P

Six: Du kommer inte märka någon skillnad på 25 cc så det spelar ingen roll :) Men jag skulle tagit 400 för att inte ångra mig sen ;)

Kitty: Jag ska fråga honom lite fint och försiktigt vad han menade med detta på återbesöket. Eftersom han sagt via mail att man inte kan rekonstruera muskeln så förväntar jag mig inget. Undra om han läser detta haha.. x)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem