Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LipziL profilbild

LipziL

Man ·

05 jun, 2012

610cc framför muskeln *bilder*

Bröstförstoring

Halloj tuttlisor!

Tycker redan det ser bättre ut än dom jag hade innan faktiskt!

Ibland tycker jag dom är lagom och ibland för små men såhär måste jag stanna innan jag får barn tror jag.
Är 156 cm bara men känns ändå inte fööör stort för min kropp. Eller? ;p

FRAMFÖR, UHP 610cc.

För övrigt är det ju snyggt med medicinmage! ^^

29

Sortera efter

Anonym användare

06 jun, 2012

Jättefina! Storleken ser jättebra ut! :) Har en liten fundering. Varför valde du släta implantat? Motivering? :)

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

06 jun, 2012

JÄTTEFINA! Trodde så mycket cc på lilla dig skulle se konstigt ut, men det ser vääääldigt bra ut måste jag säga! OCH de ÄR stora ;)

Gilla

Emmsan86

Kvinna ·

06 jun, 2012

Supersnygga! Även jag är intresserad om det med muskeln om den går å fixa eller ej då jag velat lite med Å lägga framför eller bakom. Vad var det som krånglade när du lade bakom muskeln från början om man får fråga?
Gilla

LipziL

Man ·

06 jun, 2012

Vanilj: Släta sägs minska rippling och eftersom jag tog framför muskeln nu ville jag minska på risken så mycket som möjligt :)

Sjörövare: Jag vart också lite nojjig över det ett tag men är helnöjd, tack :D

Emmsan: Min muskel slutade att fungera efteråt. Kunde inte träna den helt enkelt och blev jättesvag i flera rörelser. Räkna inte med att det går att fixa bara :)

Gilla

10maj

Man ·

06 jun, 2012

Wow vad snygga!!! :)
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

07 jun, 2012

kicki79 skrev:

via_dolorosa skrev:

kicki79 skrev:
Kanonsnyggt!!! Vad menar du med sytt ner muskeln? Låter intressant :)
Det hon menar mé "sytt ner muskeln" är att kirurgen har försökt återställa muskeln till sitt ursprung.

Oh bra :))

Jag trodde inte att det gick dock

Den infon jag har är också att den aldrig går att återställaigen. Vissa kiurger säger att det inte går och nu verkar fler kirurger säga att det går...

Gilla

Polly

Kvinna ·

19 jun, 2012

Är det här med muskeln något vanligt förekommande? Är det många som haft problem med det?

Gilla

Rosenknopp

Kvinna ·

19 jun, 2012

Det är nog inte helt ovanligt men de allra flesta har väl inga problem med det. Men tillhör man skaran som får "värre" muskelpåverkan så är skadorna på muskeln permanenta vilket gör att en del får leva med detta framöver. Ganska intressant det här huruvida muskeln går att laga eller inte. Har själv fortfarande muskelpåverkan, inte alls i samma utsträckning och hoppas på det ska bli bättre. Men man gör nog klokt i att fundera även över sådana aspekter innan man väljer placering.
Gilla

LipziL

Man ·

19 jun, 2012

Jag kan ju säga att det inte är värt att chansa :P..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem